Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Onhan nuo isot verrattuna joihinkin malleihin. Mä tahdon Luna-väriset vaunut. Ja noi kromivanteet on musta hienot vaikka eihän niitä täällä kukaan muu nää kuin naapurin kissat mut onpa sitten niillä katseltavaa.
Ainut mikä mua mietityttää on että miten kevätvauva viihtyy pehmeän kantokopan vaunuissa? Onko kokemuksia?
Miksi ei viihtys? Meillä kesävauvalla tuo pehmeä kantokoppa ja ihan hyvin viihtyi. ottaa vaan sen päällisen siitä irti ettei tule liian kuuma. 2kk ei kyllä poika enään mahtunut siihen koppaan, mutta rattaina menneet sen jälkeen .
Ei tullut liian kuuma. Mä olen vaan jostain saanut sellaisen kuvat että kovassa kantokopassa olisi parempi kesäaika uinailla.
Se voipi tietty olla että jää ahtaaksi makuutila talvea ajatellen.
Mulle tää ulkona nukkumisjuttu on ihan outoa koska isommat muksut ei ole oikein viihtyneet ulkona nukkumassa.
Sisällä nukkuneet sitäkin peremmin mutta vaunuissa ulkona vain satunnaisesti.
kovakantokopppa on ehdottomasti ilmavampi kuin se hioastava pussukkaa. Meidän kevätvauvalla, synty toukokuussa, oli käytössä kovakoppa ja oli aivan ehdoton. Siellä tilaa pötkötellä ja kunnon vahva pohja pehmusteineen.
Mä taas puolestani olen miettinyt, että ne pussukat oo pehmeäreunaisia vai onko joku kovike reunassa, kun
mietin miten ihmeessä ne pysyy niissä rattaissa kiinni? Kova koppahan tulee kiinnittää erikseen ratasosaan.