siis kattokaa tätä kuvaa!

  • Viestiketjun aloittaja lol
  • Ensimmäinen viesti
Pitäskö sitä muka näyttää samalta kuin ennen lastensaantia? Miksi? Raskaana ollaan 9 kuukautta, kyllä sitä vähintään saman verran pitäisi osata antaa kropalleen aikaa palautua, eikä olettaa että heti kahen viikon kuluttua synnytyksestä ollaan samassa kuosissa kuin ennen raskautta.... ja sittenkin voisi olla armollinen itelleen, jos joku paikka on eri kuosissa kuin ennen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei arpiakaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ei arpiakaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Onneksi ei itselläni ole tuollainen kroppa vaikka onkin 5 raskautta takana :) Ei ole tainnut olla tuolla naiselle halua pitää kroppaansa minkäänlaisessa kunnossa :D
Samoin täällä ja ilman arpiakin. Normipainoinen ja kerran sektio, neljä muuta alakautta.
Ylpeeks alkaa tuntee ihan itsensä kun noita vatsoja katsellut.
Aijaa? Mullakin on kyllä hyvä vartalo, eikä arpia mahassa, mutta en ookkaan ikinä ajatellut, et pitäs alkaa jotenkin ylpeeks. Öh. Hyi.
No tuostakin voi joku olla eri mieltä. Olet kyllä kaunis, kaunis vatsa, hoikka jne, mutta minun mielestä liian pienet rinnat. Mutta siis ihan jees. Kuvan vartaloa ei kai kukaan voi kauniiksi sanoa, mutta ei rumaksikaan, normaaliksi ehkäpä.
Mielestäni ei normaaliksikaan. Arvet tulee kelle tulee mutta painolleen jokainen voi mitä haluaa.
Ei kyllä todella ole kaunis noin pullea maha kellään, oli lapsia tai ei. mUtta jospa tuo onkin juuri synnyttänyt niin voi vielä tehdä jotain ja voihan vaikka milloin jos tahtoa riittää.

Voi pyhä yksinkertasuus sentään!!!
Painolle voi voi jokanen itte..ok!Mitä mun tarttis tän sytostaattihoidon aikana,että pysyisin edes normipainossa,päiväni alkaa oksentamalla,en pysty syömään mitään,kävelen 5metriä ja hengästyn,juon hiukan vettä,oksennan..kaks viikkoo sitten hullaannuin ja söin puolikkaan leivän,mikä tuli samontein ulos,vitamiinit ei pysy sisällä,ei mikään!!Hoito jatkuu vielä ainakin 2kk jollon näytän varmaan keskitysleirivangilta.Mutta kerropa nyt mitä voin asialle tehdä,kun olet niin viisas!
 
Mulla ei tullut yhtään raskausarpea eikä muutama kk. synnytyksestä ollut yhtään ylimääräistä kiloa. Myös vatsanahka kuroutui alle vuodessa entiselleen. Olen siitä tosi iloinen, mutten hetkeäkään kuvittele, että se olisi jotenkin omaa ansiotani! Tai etteikö seuraavan raskuden jälkeen tilanne voisi olla aivan eri. Uskomatonta, että joku voi olla noin törkeä ja vielä tyhmä luullessaan, että kaikki pystyvät vaikuttaamaan ko. asioihin! Tai että kaikki edes välittäisivät niin kauhean paljon jos on vähän mahaa.
 
Mä oon lähes samannäköinen edelleenkin, vaikka kaksosten syntymästä 5kk. Uskon ja luulen, et läskin saisin sulamaan, mut entä sit kun se läski on siitä sulanu? Joutuisin aina rullaamaan vatsa nahan wc käynnin yms jälkeen housuihin takas ja toivomaan et pysyy siellä?
Täällä kans :wave: yks sellanen jota ei pahemmin hetkauta toisten mielipiteet omasta itsestä. Mun puolesta jokainen olkoon niin läski kuin haluaa, kunhan itse kantaa läskinsä. :D
Ja mikä ihmeellisintä.. En aina edes muista olevani läski.
 
**
kuin jotkut täällä puhuu ylipainosta? Katsokaas vähän ton naisen jalkoja, ei sillä ole ylipainoa. Tuo on raskauden jälkeinen massu vaan, ei siihen läskiä tarvita. Mulle ei tullut yhtään ylimäärästä raskauden aikana eikä ollut sitä ennenkään, ja röllömasu tuli silti.
 
Miulla ainakii tuli ekasta raskaudesta mahanahkaan hirmuset arvet, ku maha kasvo ihan kaameen kokoseksi ja rasvasin kyllä joka päivä, mut mitään en mahtanut. Nyt toinen raskaus menossa rv 26 ja ei yhtään arpee tullut vielä, mut kerkeehän tässä. Ja eipä minuu tai miestäni haittaa asia. Ihanan lapsen sain ja toista ihanaa ootellaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No mitäs ihmeellistä tossa oli :eek:
ÄLLÖTTÄVÄ! :x on mullakin 3 lasta, mutta EI tuollaista mahaa!!!!!!
Mutta idiootti olet
Minäkin olen varmaan idiootti, kun ajattelen että ällöttävältä näytti. Onko fiksu jos ajattelee että vau, kun on ihana! En mä silti olisi siitä lähtenyt aloitusta tekemään tai asialle edes nauraisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mistä te tiedätte miltä tuo kroppa näyttää vuoden päästä....voipi olla että paljon paremmalta kuin meidän kaikkien yhteensä.....ei kukaan synnyttäjä ole hehkeimmillään tempun jälkeen...kaikki roikkuu ja aivan kaikilla....
Ei ihan kaikilla roiku. Mutta näitä juttuja lukiessa välillä mietin, että olenko muka joku erityisen poikkeava sen suhteen vai korostuuko se vain täällä palstalla että monella on roikkuvat mahat ja raskausarvet.
 
terveisin kk ikäisen tytön äiti
Säikähdin oikeesti, et miten MUN kuva on voitu laittaa nettiin! :D No, mulla ei noita raskaus arpia onneksi tullut ku "vain" mahaan. Mua ei toi kuva kyllä ällötä yhtään. Uskoisin että kuva otettu pian synnytyksen jälkeen ja mahakin kyllä pienenee ajan kans. Ainakin niin mulla on tehny. :)
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mistä te tiedätte miltä tuo kroppa näyttää vuoden päästä....voipi olla että paljon paremmalta kuin meidän kaikkien yhteensä.....ei kukaan synnyttäjä ole hehkeimmillään tempun jälkeen...kaikki roikkuu ja aivan kaikilla....
Ei ihan kaikilla roiku. Mutta näitä juttuja lukiessa välillä mietin, että olenko muka joku erityisen poikkeava sen suhteen vai korostuuko se vain täällä palstalla että monella on roikkuvat mahat ja raskausarvet.
No, ei todellakaan kaikilla maha roiku. Roikkuvat mahat ja muut "mukavat" ovat valitettavan yleistä katseltavaa täällä Suomessa. Me ollaan kansana LÄSKEJÄ, vaikkei kaikki yksilöt sitä ole.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mistä te tiedätte miltä tuo kroppa näyttää vuoden päästä....voipi olla että paljon paremmalta kuin meidän kaikkien yhteensä.....ei kukaan synnyttäjä ole hehkeimmillään tempun jälkeen...kaikki roikkuu ja aivan kaikilla....
Ei ihan kaikilla roiku. Mutta näitä juttuja lukiessa välillä mietin, että olenko muka joku erityisen poikkeava sen suhteen vai korostuuko se vain täällä palstalla että monella on roikkuvat mahat ja raskausarvet.
Ehkäpä sä et osaa käsittää sitä että kaikki ei palaudu samanlailla kuin sinulle on käynyt! Joillakin saattaa kestää siinä kauemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mistä te tiedätte miltä tuo kroppa näyttää vuoden päästä....voipi olla että paljon paremmalta kuin meidän kaikkien yhteensä.....ei kukaan synnyttäjä ole hehkeimmillään tempun jälkeen...kaikki roikkuu ja aivan kaikilla....
Ei ihan kaikilla roiku. Mutta näitä juttuja lukiessa välillä mietin, että olenko muka joku erityisen poikkeava sen suhteen vai korostuuko se vain täällä palstalla että monella on roikkuvat mahat ja raskausarvet.
Ehkäpä sä et osaa käsittää sitä että kaikki ei palaudu samanlailla kuin sinulle on käynyt! Joillakin saattaa kestää siinä kauemmin.
Ahaa.. näinhän se taas meni. Kun satuin mainitsemaan, että kaikki eivät jää palautumatta :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mistä te tiedätte miltä tuo kroppa näyttää vuoden päästä....voipi olla että paljon paremmalta kuin meidän kaikkien yhteensä.....ei kukaan synnyttäjä ole hehkeimmillään tempun jälkeen...kaikki roikkuu ja aivan kaikilla....
Ei ihan kaikilla roiku. Mutta näitä juttuja lukiessa välillä mietin, että olenko muka joku erityisen poikkeava sen suhteen vai korostuuko se vain täällä palstalla että monella on roikkuvat mahat ja raskausarvet.
Ehkäpä sä et osaa käsittää sitä että kaikki ei palaudu samanlailla kuin sinulle on käynyt! Joillakin saattaa kestää siinä kauemmin.
Ahaa.. näinhän se taas meni. Kun satuin mainitsemaan, että kaikki eivät jää palautumatta :xmas:
No näinhän se teillä niin on erinäisissä asioissa se vakikuvio ettette ymmärrä ettei kaikilla niin mene! Se on muuten huonoa itsetuntoa. KUULEMMA:
 
Maillou
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tosi inhottavia noi YÖK kommentit. :/ Ei se oo ihme, että on kamalat ulkonäköpaineet kenellä tahansa, kun naiset keskenään arvostelee toisiaan noin. :/

Ne on inhottavia, MUTTA... kertovat kyllä kommentoijista paljon, joten jätän ne omaan arvoonsa.

Rikkovat tietysti vaan illuusiota kauniista maailmasta, jossa on fiksuja toisia rakastavia ihmisiä, kun näitä palstoja lukee. *whistle*

 
Eipä tuo niin kovin kaukana ole omasta mahasta. Mulla vaan ei ole mitään arpia, eikä roiku ihan yhtä paljon, mutta roikkuu vähäsen.
Palautuminen ei ole ollut ihan samaa tasoa kuin parikymppisenä, mutta toisaalta eipä se elämäkään ole enää niin ulkonäkökeskeistä kuin silloin. Joten ei tuo pieni mahareppu ole maailmanloppu.
 
gp
ja semmonen pointti viel siihen et raskausarpia voi muka ehkästä jos tahtoo,p***kan marjat sanon mie! Rasvasin ja öljysin mahaa joka päivä joskus jopa kahdesti ja join paljon ja arpia silti maha täys!vaikkei painokaan paljoo noussu..se on lääkärin mukaan siitä kiinni millanen iho ihmisellä on.
 
tää taitaa olla ap:n laittaman kuvan jälkeinen kuva http://beverlyhillsplasticsurgery.files.wordpress.com/2008/12/abd-6a.jpg. Aika hyvää jälkeä sanoisin..

(http://beverlyhillsplasticsurgery.wordpress.com/ täältä löytyy lisää..)
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mistä te tiedätte miltä tuo kroppa näyttää vuoden päästä....voipi olla että paljon paremmalta kuin meidän kaikkien yhteensä.....ei kukaan synnyttäjä ole hehkeimmillään tempun jälkeen...kaikki roikkuu ja aivan kaikilla....
Ei ihan kaikilla roiku. Mutta näitä juttuja lukiessa välillä mietin, että olenko muka joku erityisen poikkeava sen suhteen vai korostuuko se vain täällä palstalla että monella on roikkuvat mahat ja raskausarvet.
en ole ikinä tavannut naista jolla olisi heti synnytyksen jälkeen ollut piukka maha :D en koskaan....sori vain. Itse palauduin viikossa mutta kyllä minulla sen viikon aikana näki, että olen synnyttänyt. Ja oli paikalla monta hoikkaa naista ja kaikilla sama juttu....ja mitä noita naisia katselee tuossa synnäriltä lähtiessä niin kyllä sen näkee....ihan turha sanoa, että heti maha tulee piukaksi kun lapsi on ulos tullut :D
 

Yhteistyössä