siis kattokaa tätä kuvaa!

  • Viestiketjun aloittaja lol
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Joku viisas mies on joskus sanonut "Riippurinnat ja raskausarvet ovat naiselle kunniamerkkejä, kuten mitalit sotilaalle"

kauniisti sanottu!! =) :heart:

Mielestäni,jos ulkonäkö on tärkeempi kuin oma lapsi,kannattaisi käyttää sitä ehkäsyä ihan vaan varuiksi!Eikä pitämään miestä luonaan,niinkus moni tuntuu tekevän.Joillakin tosiaan elämänarvot vinksallaan! :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mulle tulee oikein paha mieli, kun teidän joidenkin kommentteja luen. Mulla kun on raskausarpia paljon ja mahakin iso. Tosin synnytyksestä on vasta reilu 6 viikkoakin. Mutta mä en tietääkseni ole niitä arpia itselleni tarkoituksella aiheuttanut, vaan mun iho on vaan sen laatuinen, että se arpeutuu helposti. Mulla ei ole muuta vaihtoehtoja kuin oppia elämään arpieni kanssa. :'(
:hug: mulla on kolme lasta ja lihonut joka halvatun raskauden aikana, raskausarpia on vaikka muille jakaa, ja vieläpä kolme helkutin rumaa leikkausarpeakin joista yksi muodostaa mulle vara-perseen (jakaa siis mahan kahteen puoliskoon) etupuolelle...mutta näillä mennään, ja hyvin mennäänkin.
Kiva nähdä sinua palstalla :wave:
:wave: juu hauska nähdä pitkästä aikaa! Ja meininki on täällä sama kuin 2 vuotta sitten??? ;)

 
hansku
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Onneksi ei itselläni ole tuollainen kroppa vaikka onkin 5 raskautta takana :) Ei ole tainnut olla tuolla naiselle halua pitää kroppaansa minkäänlaisessa kunnossa :D
tiedätkö muuten et mul on just samanlainen vaikka urheilen hullunlaille.on nääs viis kertaa tehty sektio ja EHKÄ SE VOI VAIKUTTAA ASIAAN!!!!mieti siis.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mielestäni on järjetöntä leimata ihmistä pinnalliseksi ja itserakkaaksi vain sen takia kun toteaa ettei kaikkien maha roiku, kun joku on niin väittänyt.. Yleistäminen ärsyttää minua missä tahansa asiassa. Ja alunperin tässä ketjussa totesin aplle sen, että enpä lähtisi tuollaista kauhistelemaan ja sille nauramaan. Sen lisäksi monilla on paljon suurempiakin ongelmia kuin roikkuva ja arpinen maha, mutta jos niistä mainitsisi haukuttaisiin taas marttyyriksi. Ilmeisesti vain jos itse näyttää samalta, on oikeus asiaa kommentoida tavalla tai toisella, niinhän se menee joka asiassa, olipa kyse kasvattamisesta tai mistä tahansa..

Juu, niin olisikin mutta kun kyse ei ole siitä että olisit todennut "vain" ettei kaikkien mahat roiku. Mutta näköjään et mielestäsi ole mitään kummallista tehnyt vaan aivan "vain" viattomasti todennut ettei kaikkien mahat roiku. Niinpä niin. Ja jos minua tarkoitat niin kuten jo totesin, oma mahani palautui VASTA seuraavana päivänä :(
Mutta silti ei ole mitään tarvetta kehuskella, koska elämässäni on todella paljon suurempia kehumisen arvoisia asioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mulle tulee oikein paha mieli, kun teidän joidenkin kommentteja luen. Mulla kun on raskausarpia paljon ja mahakin iso. Tosin synnytyksestä on vasta reilu 6 viikkoakin. Mutta mä en tietääkseni ole niitä arpia itselleni tarkoituksella aiheuttanut, vaan mun iho on vaan sen laatuinen, että se arpeutuu helposti. Mulla ei ole muuta vaihtoehtoja kuin oppia elämään arpieni kanssa. :'(
:hug: mulla on kolme lasta ja lihonut joka halvatun raskauden aikana, raskausarpia on vaikka muille jakaa, ja vieläpä kolme helkutin rumaa leikkausarpeakin joista yksi muodostaa mulle vara-perseen (jakaa siis mahan kahteen puoliskoon) etupuolelle...mutta näillä mennään, ja hyvin mennäänkin.
Kiva nähdä sinua palstalla :wave:
:wave: juu hauska nähdä pitkästä aikaa! Ja meininki on täällä sama kuin 2 vuotta sitten??? ;)
Tottakai, mihinkäs se siitä muuttuisi B)
 
nap
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mielestäni on järjetöntä leimata ihmistä pinnalliseksi ja itserakkaaksi vain sen takia kun toteaa ettei kaikkien maha roiku, kun joku on niin väittänyt.. Yleistäminen ärsyttää minua missä tahansa asiassa. Ja alunperin tässä ketjussa totesin aplle sen, että enpä lähtisi tuollaista kauhistelemaan ja sille nauramaan. Sen lisäksi monilla on paljon suurempiakin ongelmia kuin roikkuva ja arpinen maha, mutta jos niistä mainitsisi haukuttaisiin taas marttyyriksi. Ilmeisesti vain jos itse näyttää samalta, on oikeus asiaa kommentoida tavalla tai toisella, niinhän se menee joka asiassa, olipa kyse kasvattamisesta tai mistä tahansa..
Ainut joka täällä leimasi jonkun pinnalliseksi, itserakkaaksi niin olit sinä, ei kukaan muu...et voi olla niin yksinkertainen ettet edes tajua sitä :D
 
viaton
Aiemmin kävin tätä ketjua lukemassa ja jäi vaivaamaan, että Mikä on se asia, joka arvista tekee kamalia. Kirjoitin aiheesta jonkin verran blogiinikin http://www.pointblog.fi/?go=viaton
Joillain saattaa olla arpia, mutta kasvot ovat kauniit, ryhti hyvä ja hymy leveä. Jollain, jolla arpia ei ole, voi olla kamala tukka, väsyneet silmät ja veltto olemus. Tuntuu, että arvissa, ihmisen repeämisessä, on jotain perustavammalla tavalla pelottavaa kuin ulkonäkö.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Onneksi ei itselläni ole tuollainen kroppa vaikka onkin 5 raskautta takana :) Ei ole tainnut olla tuolla naiselle halua pitää kroppaansa minkäänlaisessa kunnossa :D
Ehkä ei oo vaan halusta kiinni, esim monikkoraskaus voi koetella kroppaa noin.
Raskausarpia on mahdollisuus ehkäistä jos tahtoo, ja monikkoraskaudesta huolimatta ei itsensä tarvitse antaa paisua kun pullataikina.. Oikeesti, toiha oli raskausarpee koko akka, liekö enään kohtaa jossa ei arpia ole!!
Raskausarvet on hormonaalisia. :| Mulle tuli lantioon ja reisiin jo murrosiässä, enkä todellakaan ois voinut niitä estää.
juu, monille pojillekkin ilmestyy kun teininä kasvaa ja monella bodarillakin löytyy niitä.....
Miehen veljellä on aika hienot olkapäissä ja hauiksissa. Tiedä sit millä keinoin aikaansaatu, mutta jossain vaiheessa on ainakin haba kasvanut nopeeseen tahtiin. :)
Mun miehellä on kanssa, ihan vaan kunnon treenillä kasvanu hauikset sen verran nopeemmin. Ei tarvita edes steroideja siihen.
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
Oonkohan mä outo kun en nää mitään ällöttävää tai pahaa noissa arvissa. Mahtais varmaan kivalta tuntua kuvan naisesta jos lukis tätä ketjua :(
Juu mutta ei se itsekään näytä tuosta mahasta tykkäävän kun kerta plastiikkakirurgiasivustolta tämä kuva on.
 

Yhteistyössä