siis kattokaa tätä kuvaa!

  • Viestiketjun aloittaja lol
  • Ensimmäinen viesti
maissihiiri
No mutta ette te voi väittää että toi vatsa olis kovin kauniskaan, ihan oikeasti. Kyllä mä ainakin olen tyytyväinen ettei ole kuin pari kolme arpea navan alla kahden raskauden jälkeen.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
No mutta ette te voi väittää että toi vatsa olis kovin kauniskaan, ihan oikeasti. Kyllä mä ainakin olen tyytyväinen ettei ole kuin pari kolme arpea navan alla kahden raskauden jälkeen.
ole tyytyväinen, mutta miksi pitää arvostella toisia ihmisiä noin törkeästi???????!!!!!!!!
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kun aloitin e-pillerit 17-vuotiaana niin minulla kasvoi rinnat niin, että niihin tuli arpia. Miten siihen itse sitten olisi vaikuttanut, tosin olisi pitänyt tajuata olla syömättä pillereitä, mutta kukaan ei tuosta varoittanut, ei ainakaan siitä, että rinnat kasvaa äkkiä monta kuppikokoa.
liittyykö ne pillerit siihen. mulla nimittäin tuli myös murrosiässä arpia enkä syönyt pillereitä ja painokin oli normaali-bmi:n alarajalla.
 
maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
No mutta ette te voi väittää että toi vatsa olis kovin kauniskaan, ihan oikeasti. Kyllä mä ainakin olen tyytyväinen ettei ole kuin pari kolme arpea navan alla kahden raskauden jälkeen.
ole tyytyväinen, mutta miksi pitää arvostella toisia ihmisiä noin törkeästi???????!!!!!!!!
En mä arvostellut, totesin vain ettei ole kovin kaunis. Ei ainakaan mun kauneuskäsityksen mukaan. Ei ollut tarkoitus loukata ketään. Ja tosiaan, kyllähän nuo arvetkin ajan mittaan vaalenee tuosta.
 
sarppa
En yhtää ihmettele että mistä noi koulukiusaajat oppinsa saavat kun mamma näyttää mallia.. Voi juma sentäs. Toi on kun mun maha oaitsi raskausarpia on itselläni vain muutamia. Kaks lasta oon saanut ja se että maha ei oo enää mikää pyykkilauta on siitä pieni hinta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Onneksi ei itselläni ole tuollainen kroppa vaikka onkin 5 raskautta takana :) Ei ole tainnut olla tuolla naiselle halua pitää kroppaansa minkäänlaisessa kunnossa :D
Ehkä ei oo vaan halusta kiinni, esim monikkoraskaus voi koetella kroppaa noin.
Niin, sehän on aika yksilöllinen asia. Joillekin vaan jää lötkö vatsa vaikka heittäisi kuperkeikkoja. Onneksi joillakin on sentään sellainen arvomaailma että osaavat keskittyä olennaiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mun mielestä toi oli surullinen kuva. Toivottavasti ei ollut ihan nuori ihminen.
Juu, olen samaa mieltä, surullista että toisilla maha repeää noin.
Tosin tuollanen maha on useimmilla synnyttäneillä naisilla. Ja nämä mun tuntemat ihmiset ei kyllä muutenkaa ole olleet kiinnostuneita ulkonäöstään kenellä on just tuollainen maha ,että ei tota ihan kohtalon piikkiin voi laittaa jos mahassa on noin paljon ylimäärästä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Ja nämä mun tuntemat ihmiset ei kyllä muutenkaa ole olleet kiinnostuneita ulkonäöstään kenellä on just tuollainen maha ,että ei tota ihan kohtalon piikkiin voi laittaa jos mahassa on noin paljon ylimäärästä :/
Mie ymmärrän tosi hyvin, ettei kaikille ole se ulkonäkö tosiaankaan ykkösenä mielessä. Kaikki kun ei ole yhtä pinnallisia.

Ja voihan sitä pitää kunnostaan huolta esim. lenkkeilemällä, ja olla normaalipainoinen mut maha silti näyttää tuolta. Lisäks perintötekijät vaikuttaa, toisilla kudokset palautuu hitaammin kuin toisilla, ja noita arpiakin tulee helpommin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Ja nämä mun tuntemat ihmiset ei kyllä muutenkaa ole olleet kiinnostuneita ulkonäöstään kenellä on just tuollainen maha ,että ei tota ihan kohtalon piikkiin voi laittaa jos mahassa on noin paljon ylimäärästä :/
Mie ymmärrän tosi hyvin, ettei kaikille ole se ulkonäkö tosiaankaan ykkösenä mielessä. Kaikki kun ei ole yhtä pinnallisia.

Ja voihan sitä pitää kunnostaan huolta esim. lenkkeilemällä, ja olla normaalipainoinen mut maha silti näyttää tuolta. Lisäks perintötekijät vaikuttaa, toisilla kudokset palautuu hitaammin kuin toisilla, ja noita arpiakin tulee helpommin.

Juu ei sen kuulukkaan olla tärkein asia. Mutta tarkotin sitä kun yleensä jos paikat roikkuu ja ei olla tyytyväisiä itseensä, niin selityksiä kyllä piisaa mutta ei voida kuitenkaan myöntää että vikaa olis vähän itsessäkin..
Se on hieno asia että ihminen ei ole pinnallinen, mutta ei niistä omista kiloista (ja tollasesta vatsasta) kyl yleensä voi syyttää ku itseään. Jokainen kyllä saa hoikemman vatsan jos vaan tahtoa riittää, toiset palautuu luonnostaan tekemättä mitään ja toiset joutuu tekee töitä sen eteen mutta mahdotonta se ei ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Ja nämä mun tuntemat ihmiset ei kyllä muutenkaa ole olleet kiinnostuneita ulkonäöstään kenellä on just tuollainen maha ,että ei tota ihan kohtalon piikkiin voi laittaa jos mahassa on noin paljon ylimäärästä :/
Mie ymmärrän tosi hyvin, ettei kaikille ole se ulkonäkö tosiaankaan ykkösenä mielessä. Kaikki kun ei ole yhtä pinnallisia.

Ja voihan sitä pitää kunnostaan huolta esim. lenkkeilemällä, ja olla normaalipainoinen mut maha silti näyttää tuolta. Lisäks perintötekijät vaikuttaa, toisilla kudokset palautuu hitaammin kuin toisilla, ja noita arpiakin tulee helpommin.

Juu ei sen kuulukkaan olla tärkein asia. Mutta tarkotin sitä kun yleensä jos paikat roikkuu ja ei olla tyytyväisiä itseensä, niin selityksiä kyllä piisaa mutta ei voida kuitenkaan myöntää että vikaa olis vähän itsessäkin..
Se on hieno asia että ihminen ei ole pinnallinen, mutta ei niistä omista kiloista (ja tollasesta vatsasta) kyl yleensä voi syyttää ku itseään. Jokainen kyllä saa hoikemman vatsan jos vaan tahtoa riittää, toiset palautuu luonnostaan tekemättä mitään ja toiset joutuu tekee töitä sen eteen mutta mahdotonta se ei ole.
Niin no tossa tapauksessa, jos ite ei ole tyytyväinen roikkuvaan mahaansa, niin asialle pitää tehdä jotain. Ei siinä tosiaan auta selittelyt eikä muut.

Mut me jotka olemme tyytyväisiä itseemme sellaisina kuin olemme (roikkumahoista tms. huolimatta), niin saammehan toki olla sitä? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Ja nämä mun tuntemat ihmiset ei kyllä muutenkaa ole olleet kiinnostuneita ulkonäöstään kenellä on just tuollainen maha ,että ei tota ihan kohtalon piikkiin voi laittaa jos mahassa on noin paljon ylimäärästä :/
Mie ymmärrän tosi hyvin, ettei kaikille ole se ulkonäkö tosiaankaan ykkösenä mielessä. Kaikki kun ei ole yhtä pinnallisia.

Ja voihan sitä pitää kunnostaan huolta esim. lenkkeilemällä, ja olla normaalipainoinen mut maha silti näyttää tuolta. Lisäks perintötekijät vaikuttaa, toisilla kudokset palautuu hitaammin kuin toisilla, ja noita arpiakin tulee helpommin.

Juu ei sen kuulukkaan olla tärkein asia. Mutta tarkotin sitä kun yleensä jos paikat roikkuu ja ei olla tyytyväisiä itseensä, niin selityksiä kyllä piisaa mutta ei voida kuitenkaan myöntää että vikaa olis vähän itsessäkin..
Se on hieno asia että ihminen ei ole pinnallinen, mutta ei niistä omista kiloista (ja tollasesta vatsasta) kyl yleensä voi syyttää ku itseään. Jokainen kyllä saa hoikemman vatsan jos vaan tahtoa riittää, toiset palautuu luonnostaan tekemättä mitään ja toiset joutuu tekee töitä sen eteen mutta mahdotonta se ei ole.
Niin no tossa tapauksessa, jos ite ei ole tyytyväinen roikkuvaan mahaansa, niin asialle pitää tehdä jotain. Ei siinä tosiaan auta selittelyt eikä muut.

Mut me jotka olemme tyytyväisiä itseemme sellaisina kuin olemme (roikkumahoista tms. huolimatta), niin saammehan toki olla sitä? =)
En ole alottanut tätä ketjua enkä haukkunut ketään tai sanonut että tuossa kuvassa olisi mitää vikaa. Jos on tyytyväinen itseensä niin sehän pääasia.
Onhan se hienoa että ollaan kaikki erilaisia. itsessänikin on asioita mille vois tehdä jotain mutta en näe että ulkonäkö on se elämän tärkein asia.Hyvä olo tärkein, se että olet sinut itsesi kanssa =)
 
iru
Tää aloittaja ei ilmeisestikään käy esim uimahallissa.. ei siinä mitään jos haluaa itte olla täydellinen ja hyvä kroppainen vaikka teksi lapsia.. mut ku me kaikki ei olla samanlaisia. Mulla tuli just mahaan ihan tajuttomasti raskauden aikana arpia, vaikka liikuin kuin.. eikä ne nyt synnytyksen jälkeen oo kovin kauniita :ashamed: mutta mulla on ihana poika, eikä mua haittaa ne kun palkkana ihana lapsi :heart:
 
Minna
Mulla on tollanen maha eikä se lähe millään jumppamisella eikä millään, en voi koskaan mennä uimarannalle ym just sen takia kun ihmiset tölllää ja supisee keskenään.
 
Mikä kamalinta, tälläkin naisella voi olla kotona rakastava aviomies ja ihanat lapset jotka eivät välitä hiukkaakaan muutamasta raskausarvesta. Hän voi olla älykkäämpi kuin me kaikki täällä yhteensä. Hän voi olla sellainen jonka elämää te kadehtisitte kaikin puolin, jos näkisitte hänet vaatteet päällä.
 
vieras
Jaa. No mulla tuli raskausarpia jo murrosiässä, jalkoihin, rintoihin, mahaan ilman että lihosin. Nyt on toki vaalentunu mut kivasti ne auringossa kiiltelee. Mua ei paljon arvet haittaa, toki olis ihanaa jos iho ei olis niin herkkää laatua et pelkästään pieraisusta repee.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Onneksi ei itselläni ole tuollainen kroppa vaikka onkin 5 raskautta takana :) Ei ole tainnut olla tuolla naiselle halua pitää kroppaansa minkäänlaisessa kunnossa :D
Ehkä ei oo vaan halusta kiinni, esim monikkoraskaus voi koetella kroppaa noin.
peesi.
 
vieras
En näe tuossa mitään rumaa tai huvittavaa... Mulla on tällä hetkellä tuollainen maha, nyt on hätäsektiosta kulunut tarpeeksi aikaa jotta pystyin aloittamaan kunnollisen treenin ja pikku hiljaa se masu pienenee mutta urakkaa on...
Mieheni on tyytyväinen minuun ja minäkin olen itseeni, lapseni takia pyrin pääsemään eroon ainakin osasta ylimääräisistä kiloista ja nostamaan kuntoani :)
 
Mä luultavasti näytin tuolta muutama päivä synnytyksen jälkeen. Nyt ei enää roiku nahkaa ihan noin paljoo, synnytyksestä vuosi. Saas nähdä jaksaako iho palautua vielä lokakuun jälkeen kun toinen vauva on syntynyt.. Arvet on ja pysyy, mutta väliäkö sillä?
 

Yhteistyössä