Voi apua en muuta osaa sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kuvittele sitten näitä tulevia mammoja ku ne kulkee listan kanssa kaupassa ja lukee tuoteselostuksia
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Juu ja sitten saa sen Babyseven-leffan neuvolasta. ARGH! Mulla meni hermo kun se pariskunta siinä oli odottamassa esikoistaan ja vaimo muistutti miestä kun ne teki ruokaa "mulle tulee tää oma kastike ku mä oon raskaana niin mä en saa syödä homejuustoa"
samalle naurahdin minä..Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Juu ja sitten saa sen Babyseven-leffan neuvolasta. ARGH! Mulla meni hermo kun se pariskunta siinä oli odottamassa esikoistaan ja vaimo muistutti miestä kun ne teki ruokaa "mulle tulee tää oma kastike ku mä oon raskaana niin mä en saa syödä homejuustoa"
mulla on se kuuluisa oma maalaisjärki jota käytinAlkuperäinen kirjoittaja Aaban:Onko teillä huono omatunto siitä, että ette ole pystyneet noudattamaan raskausajan ruokasuosituksia vai miksi koko ajan vähättelette kyseisiä "listoja"?
Joo tää on ihan ok. Meillä neuvolassa mainittiin tämä myös.Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mua varoitettiin ainoastaan a-vitamiinista ja sanottiin että maksan syöntiä rajoitettava, ei muuta.