Siis ihan oikeesti, voinko viedä pikkusen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:50 Jätkä kirjoitti:
No kertokaas, saanko lääkäriltä sairaslomaa, lääkkeistä johtuvan ripulin vuoksi?

et sä tartte sairaslomaa. alle kymmenenvuotiaan kanssa saa olla kotona jos lapsi kipeä. eli itse et tarvitse todistusta, eikä lapsikaan. näin oli vielä pari vuotta sitten. korjatkaa jos oon vääräs.

\

et sä tartte sairaslomaa. alle kymmenenvuotiaan kanssa saa olla kotona jos lapsi kipeä. eli itse et tarvitse todistusta, eikä lapsikaan. näin oli vielä pari vuotta sitten. korjatkaa jos oon vääräs.

[/quote]

Olin jo viime viikon to-pe poissa omalla ilmoituksella. Ma-ti lääkärintodistuksella.

eivät pysty huolehtimaan lapsen suola- ja nestetasapainon ylläpitämisestä. Älä vie hoitoon, vaan nesteytä Osmosalin kanssa kotona ja hoida lapsen vatsa kuntoon ennen hoitoon vientiä muutenkin. Eivät ehdi pesemään ripulipeppuja ja vaatteita siellä, heidän tehtävä on hoitaa terveitä lapsia. Toki haet lääkäriltä sairaslomaa, lapsen elimistö voi päästä kuivumaan jos et hoida kotona kuntoon.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:55 Jätkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:52 helläheluna kirjoitti:
\
No kertokaas, saanko lääkäriltä sairaslomaa, lääkkeistä johtuvan ripulin vuoksi?

saat ja voithan aina sanoa että pikkuisella masu on kipeä.

Tuota,, voinkohan vaan soittaa lääkärille ja kertoa tilanteen, vai pitääköhän mun raahata pikkunen huomenna junalla lääkärille näytille,,? :snotty:
no mitenkä sä voit pikkuistasi junassa raahata?jos ei tarhaan voisi mennä? :/ voihan se siellä matkallakin ripuloida :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:40 sana riittää kirjoitti:
\

kyllä meillä ainakin tarvii tenava käydä lekurille näyttämässä että voi olla töistä pois.... ja lapun kirjottavat...

niin ainakin jos poissaolo-päiviltä palkan haluaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:57 minä kirjoitti:
\
Tuota,, voinkohan vaan soittaa lääkärille ja kertoa tilanteen, vai pitääköhän mun raahata pikkunen huomenna junalla lääkärille näytille,,? :snotty:
no mitenkä sä voit pikkuistasi junassa raahata?jos ei tarhaan voisi mennä? :/ voihan se siellä matkallakin ripuloida :\|

[/quote]

Nih :xmas: ja työpaikkanikin sattuu olemaan ihan siinä TK:n vieressä, että silleen. :D Samalla raahauksellahan voisin ottaa huomenna pikkusen mukaani töihin. :saint:

mitä nielurisoihin ja korviin tulee, niin on niillä yhteys toisiinsa... Meillä väheni korvatulehdukset kun pojalta leikattiin 3 vuotiaana nielurisat....

Niin ja miun mielipide on se, ettet vie huomenna tarhaan lasta ja otat yhteyttä vaikkapa puhelimitse siihen lääkäriin sen vesiripulin + sairasloman takia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 22:03 mää vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:40 sana riittää kirjoitti:
\

kyllä meillä ainakin tarvii tenava käydä lekurille näyttämässä että voi olla töistä pois.... ja lapun kirjottavat...

niin ainakin jos poissaolo-päiviltä palkan haluaa

voipi sitten olla eri käytännöt. kyllä meillä oli niin jos kolme päivää oli pois, niin soitto riitti. ja jos pidemmän aikaa, niin lapsi piti käyttää lääkärissä ja sitten viedä todistus. mutta jos ensin olis esim. 3 päivää pois esim. ma-ke. ja sitten tarhasta saatettiin soittaa torstai-iltapäivällä et lapsi kipee. Niin lähdin hakeen lasta, ja kun olin töis ollut niin ei tarttenut viiä lääkärille. mut poissaoloja tuli hurjasti kun lapsi oli ollut kotona 3 vuotta, ja se sairasti kaikki maholliset tarhapöpöt. kenkkuu oli aina soittaa et taas oon pois. vuoden kesti se sisäänajo et lapsi tuli immuunniksi kaikille pöpöille. mut olipa hyvä siedätyshoito. mut työpaikka meni ton sairastelun takii. kun ei voinu sairaana laittaa tarhaan, ja mukaan ei voinu töihinkään ottaa. siinä ei pomoilla ja työkavereilla riittänyt aina hermo, ja tuli tosi ikävää palautetta.