Siis ihan ihme peliä tuolla S-Pankissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ei ole totta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="poppis";25087185]Edes niille ei tunnuksia luetella. Pankit varottelee ettei niitä saa sanoa edes pankissa asioidessaan sille virkailijalle. Ne on henkilökohtaisia ja sinä jaat niitä puhelimessa.[/QUOTE]

Joo. Hei heiiii! :wave:

Ei ne siellä Ärrällä tai muussa maksupaikassa mitenkään voi tietää onko kortti jollakin toisella luvallisesti vai luvattomasti. Siksi ohjeissa on, että jos korttia käyttää joku muu kuin kortinhaltija, kortti pitää ottaa pois. Mikä parku siitäkin tulisi, jos kortti olisi luvattomilla teillä ja kaupat antaisivat kenen tahansa maksaa näillä korteilla?

Mekin joskus tehty niin että pankkiautomaatilta haettu rahaa, mutta en todellakaan yrittäisi maksaa toisen kortilla.

Mun mies on kaupassa töissä ja ottaa AINA väärältä henkilöltä kortin pois, koska siitä saa RAHAAAAA! Siis mun mielestä äskettäin juuri sai 150 euroa jonkun pankin kortista. Nuo tulot pitää ilmoittaa kuulemma verottajalle. Ja siis noita tulee melkein kerran kuussa. Yleensä erheitä eli miehen ja vaimon kortit sekaisin, mutta niistä oikeasti saa rahaaaa!

Mun mies on kaupassa töissä ja ottaa AINA väärältä henkilöltä kortin pois, koska siitä saa RAHAAAAA! Siis mun mielestä äskettäin juuri sai 150 euroa jonkun pankin kortista. Nuo tulot pitää ilmoittaa kuulemma verottajalle. Ja siis noita tulee melkein kerran kuussa. Yleensä erheitä eli miehen ja vaimon kortit sekaisin, mutta niistä oikeasti saa rahaaaa!

Joo, haukutaan nyt kassatyöntekijöitä yhdessä, kun pistit noin mainion täkyn :D Tottakai miehen ja vaimon kortit menevät monesti sekaisin, meillä ainakin on tasan samanlaiset lompakot identtisissä käsilaukuissa

Ne lähetti sen jo.

Noniin, aihe loppuunkäsitelty.

100€ maksu ei tullut uudesta kortistasi vaan kortin haltuunotosta/väärinkäytöstä!!! Rahan saa se ärkkärin myyjä kun otti pois sun korttis mieheltäsi! Kortit ovat henkilökohtaisia kortin pois otto maksu saattaa vaihdella 100-250€ riippuen kortin tyypistä, luottokorteista saa enemmän haikeena muistelen kaupankassana olessani noita ylimääräisiä bonuksia kun sai takavarikoituani 8 korttia yhdessä kuussa kyllä siinä jo tiliä teki. :D

Tyhmyydestä sakotetaan niin se vaan menee...

100€ maksu ei tullut uudesta kortistasi vaan kortin haltuunotosta/väärinkäytöstä!!! Rahan saa se ärkkärin myyjä kun otti pois sun korttis mieheltäsi! Kortit ovat henkilökohtaisia kortin pois otto maksu saattaa vaihdella 100-250€ riippuen kortin tyypistä, luottokorteista saa enemmän haikeena muistelen kaupankassana olessani noita ylimääräisiä bonuksia kun sai takavarikoituani 8 korttia yhdessä kuussa kyllä siinä jo tiliä teki. :D

Tyhmyydestä sakotetaan niin se vaan menee...

juu ja saisi maksaa minusta vielä enemmänkin, koska on todella hyvä, että kassat huomaavat nämä rikolliset ja poistavat ne kortit!

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;25087794:
mä oon maksellut vaikka kuin monesti miehen kortilla:D tiedän pinnin ja on lupa käyttää sitä,tietenkin kysyä ensin,eikä vaan ottaa toiselta kysymättä.

Tai sit jos ei ole sitä itselukupäätettä menen ja nostan rahaa

Mut sitähän ei voi se kassaneiti tietää, että onko lupa vai ei...

Minäkin maksan joskus miehen kortilla, tosin vaan tossa meidän lähikaupassa, jossa meidät tunnetaan, olen jopa sanonut, etä maksan isännän kortilla, kun toi ottomaatti (ainoa tällä kylällä) ei toimi.

Yhteistyössä