Siis ihan ihme peliä tuolla S-Pankissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ei ole totta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Ei ole totta"

Vieras
Juttu meni näin että mieheni osti minun kortillani r-kioskilta, juu kortti otettiin pois. Tyhmä juttu. No tilasin uuden kortin ja vanha tuhottiin kun eivät kuulemma voineet sitä lähettää minulle enää. Maksoin uudesta kortista 16euroa. No nyt sitten oli stili pamahtanut 84euroa miinukselle, soitin juuri spankkiin ja sieltä kerrottiin että tuo 84euroa on maksu siitä että vanha kortti otettiin pois käytöstä. Onko pientä rahastusta? Hitto että pistää vihaksi, nyt pitäs sitten 100euroa olla maksettuna yhdestä pirun kortista?

Kyllähän se maksaa, jos väärinkäyttää kortteja, olkoonkin, että väärinkäyttäjä oli miehesi. Sellaista se on.

Kyllähän ne korttien uusimiset maksaa silloinkin, jos ne on varastettu, ja tilaa uudet...

niin..miksi kuoletit kortin?mutta miksi ihmeessä miehesi edes yrittää käyttää korttia,jossa on nimesi?monella ärrällähän on vielä vanha systeemi korttien höyläämisessä,sitten olisi tietty ollu eri asia,jos olisi maksupääte ja olisi riittänyt pelkkä pin numeron laitto..
mäkin kerran pilasin yhden pariskunnan joulun ( aika,jolloin ei ollut maksupäätteitä ),kun otin mieheltä naisen nimellä olevan kortin pois,vaikka mies oli saanut kuulemma luvan korttia käyttää..

Mun mielestä olisivat hyvin voineet olla tuhoamatta vanhaa korttia ja lähettää sen minulle. Korttia ei ollut varastettu.

Millä todistat tuon sille puhelimen päässä olevalle? Sehän tietää vain sen, että mies on käyttänyt naisen nimellä olevaa korttia, eikä pysty mitenkään luotettavasti varmistamaan, että olisi kyseessä kuvailemasi tilanne.

Ei myöskään se kassahenkilö voi millään olla varma, että kuka sitä korttia käyttää ja kenen luvalla. Samalla tavalla olisi toimittu, oli se sitten s-kortti, osuuspankin pankkikortti vai vaikka joku luottokortti. Ne kortit on henkilökohtaisia, ja mies ei voi ostaa naisen kortilla. Näin ihan maalaisjärjelläkin ajateltuna.

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä tai epäselvää.

Ote kortin käyttöehdoista:
4.3 Kortin omistus- ja käyttöoikeus
Pankki omistaa kortin ja kortinhaltijalla on siihen käyttöoikeus. Kortti ja siihen liittyvä salainen
tunnusluku ovat henkilökohtaisia. Niitä saa käyttää vain kortinhaltija. Korttia ei saa muuntaa
tai monistaa. Kortille voidaan ladata, päivittää ja poistaa korttiominaisuuksia vain pankin
suostumuksella tai pankin hyväksymällä tavalla.

Ote palveluhinnastosta:
Poisottopalkkio korttiehtojen vastaisesti käytetystä kortista 84,00 €

Kommenteistaisi päätellen et ole lukenut lainkaan korttisi käyttöohjeita etkä sopimuksen ehtoja. Ihme että edes antoivat uuden kortin kun menit selittämään, että olet ihan vapaaehtoisesti antanut korttisi jollekulle toiselle. Hei herää jo unestasi ja lue sopimus edes kerran.

Yhteistyössä