Alkuperäinen kirjoittaja Liisi:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kirjassa sanotaan myös näin:
" Jo muutaman kuukauden ikäiselle lapselle on syytä tehdä selväksi, että yöt ovat nukkumista varten ja silloin palvelut eivät pelaa."
Yösyömisten vähentämiseksi muutaman kuukauden ikäistä lasta on hyvä jo päiväsaikaan totuttaa pitempiin syöttöväleihin. Jos lapsi syö tiheästi päivällä, tulee yölläkin nopeammin nälkä."
"Lasta ei tule syöttää joka kerta, kun hän itkee. Vatsan tyhjeneminen kestää pari tuntia, ja kovin tiheät syötön yritykset voivat vain pahentaa tilannetta"
Huh huh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hmm ja taas mä sanon, että mitäs kummallista tuossa on :xmas:
terveisin kahden lapsen äiti, jonka vauvat on 7 ja 9-viikkoisina alkaneet nukkua 12h ilman syöttöä...
Tais olla noin pienten lasten verensokerit aika alhaalla aamuisin, jos syömättä 12 tuntia!!! Herranen aika sentään...
No kyllä meidänkin vauva alkoi kuukauden iässä nukkumaan 10-12 tunnin unet ilman syöttöä, ja iloinenhan mä vain siitä olen. En todellakaan rupea vauvan hyvää sisäistä rytmiä munklaamaan.
No tottahan SINÄ siitä iloinen olet, mitä vähemmän vauvasta vaivaa yöllä sitä parempi sulle. Meidän kolmesta lapsesta ei kyllä kukaan tuon ikäisenä syömäti ollut noin kauan...
Meni tuo lainaus eka vähän piloille... SIIS tottakai oon iloinen hyvin nukkuvasta vauvasta, itkeäkö pitäis kun toinen ei herää yöllä?? Taidat olla vaan kateellinen!