SIIS HERÄSIN EILEN UUDESTAAN ELOON SPRINGSTEENIN KEIKALLA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mankell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mankell

Aktiivinen jäsen
19.04.2004
5 095
0
36

Oikeasti, jammasin eturivissä kolmetuntia. NYt on virtaa ensi talveksi.

JA tää mimmi alkaa käydä uudestaan keikoilla. Eikö tylsästi lehterillä istumassa vaan basson jytkeessä eturivissä, ja eturiviin vaikka kyynerpäätaktiikalla. B)

Alkuperäinen kirjoittaja BDT:
Riveriä jäin kaipaamaan kyllä Brucelta mutta virtaa tuli täälläkin suoniin vaikka takarivissä notkuttiinkin...

Ei soittanut viimekskään muistaakseni Riveriä... Olisko kyllästynyt.? Mä kyllä odotin kans. Yllättävän hyviä oli ne uudetkin bisit, noin ihan ensi kuulemaltakin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja keel:
Soitti viimeksi Riverin ainakin sillä jälkimmäisellä (alkuperäisellä) keikalla. :)
Hieno tunnelma oli eilen ja Bruce vauhdissa.

Mä kävin sillä ekalla, eli ei alkuperäisellä. :D En ole ihan varma, soittiko sit, mut mielikuva on, ettei olis soittanit. :)

Alkuperäinen kirjoittaja keel:
Sillä oli kyllä ilmeisesti aika eri ohjelmisto ekalla ja tokalla keikalla joten voi olla, että ekalla keikalla River ei soinut. :)

Mä voin ihan meidän kesken kuiskata, että siskontyttö sai Brucelta plektran. :D On aika polleena. :p

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
No sitten Andre Wickström oli eilen väärässä, hän kuvaili eilen Brucen keikalla olevia suomalaisia ihan toisin :D

Olisko se siellä standup-keikalla vai?

Andre ei tiedä mitään :saint: , koko keikka oli huipputykistystä. Lukee kyllä ihan lehtien arvosteluissakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:

Andre ei tiedä mitään :saint: , koko keikka oli huipputykistystä. Lukee kyllä ihan lehtien arvosteluissakin.

Oli joo, yhtenä neljästä esiityi. Oli melkoisen hauskaa =) Ei Andre Brucea arvostellut eikä oikeastaan ketään muutakaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Oli joo, yhtenä neljästä esiityi. Oli melkoisen hauskaa =) Ei Andre Brucea arvostellut eikä oikeastaan ketään muutakaan :D

Ande on hauska, se on totta. Bongasin sen eka kertaa pari vuotta sitten (?) telkusta, kun ne väänsi jotain ohjelmaa joka sittemmin lopetetiin katsojapulan vuoksi. Oli hauska. :D

Kuule fanta ystäväiseni, sä et enää tunne mua. Mä olen ihan uudestisyntynyt. VAIhdan nikinkin kohta! :p

(?) telkusta, kun ne väänsi jotain ohjelmaa joka sittemmin lopetetiin katsojapulan vuoksi. Oli hauska. :D

Kuule fanta ystäväiseni, sä et enää tunne mua. Mä olen ihan uudestisyntynyt. VAIhdan nikinkin kohta! :p

Kyllä tunnen, tiedän tuon tunteen, kun leijuu jostain elämyksestä. Se kannattelee ainakin 48 tuntia, sitten alkaa Maa taas kutsua :D Nauti siitä. Ja nikkiä ei sitten vaihdeta ilman lupaa, muista se! :D

Yhteistyössä