Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:Onneksi olkoon! Se on ihana tunne!
Alkuperäinen kirjoittaja BDT:Riveriä jäin kaipaamaan kyllä Brucelta mutta virtaa tuli täälläkin suoniin vaikka takarivissä notkuttiinkin...
Alkuperäinen kirjoittaja keel:Soitti viimeksi Riverin ainakin sillä jälkimmäisellä (alkuperäisellä) keikalla.
Hieno tunnelma oli eilen ja Bruce vauhdissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keel:Sillä oli kyllä ilmeisesti aika eri ohjelmisto ekalla ja tokalla keikalla joten voi olla, että ekalla keikalla River ei soinut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:No sitten Andre Wickström oli eilen väärässä, hän kuvaili eilen Brucen keikalla olevia suomalaisia ihan toisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Olisko se siellä standup-keikalla vai?
Andre ei tiedä mitään :saint: , koko keikka oli huipputykistystä. Lukee kyllä ihan lehtien arvosteluissakin.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Olisko se siellä standup-keikalla vai?
Andre ei tiedä mitään :saint: , koko keikka oli huipputykistystä. Lukee kyllä ihan lehtien arvosteluissakin.
Oli joo, yhtenä neljästä esiityi. Oli melkoisen hauskaa =) Ei Andre Brucea arvostellut eikä oikeastaan ketään muutakaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:(?) telkusta, kun ne väänsi jotain ohjelmaa joka sittemmin lopetetiin katsojapulan vuoksi. Oli hauska.![]()
Kuule fanta ystäväiseni, sä et enää tunne mua. Mä olen ihan uudestisyntynyt. VAIhdan nikinkin kohta!![]()