Siis hä?Onko se yleistäkin,että mies tyydyttää vaimonsa sen jälkeen kun on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on vielä itseni kanssa sen verran "ongelmia", etten pysty saamaan yhdynnässä orgasmia. Mä en tavallaan anna itselleni lupaa vaan tempautua mukaan ja kiihottua niin paljon, että se onnistuisi. Olen koko ajan jarrut päällä ja lähinnä mietin omasta mielesta kamalaa kroppaani koko yhdynnän ajan. Tiedän, että koko juttu on mulla korvien välissä ja teen koko ajan töitä asian eteen. Mutta meillä mies sormettaa tms. minut huipulle ennen kuin itse saa. Joka kerta, ellen itse sano, että ei tarvi.

Alkuhuumaa, kun mies huomioi vielä joka kerta. Odotapa muutama vuosi, niin mies vaan tyydyttää itsensä sinuun, kääntää kylkeä ja käy nukkumaan.

Meillä muuttu hyvin pian suhteen alussa paremmaksi kun alettiin puhumaan seksin aikana. Tai lähinnä osottamaan sanoilla tai teoilla että MINÄ haluan ja HÄN haluaa että MINÄ haluan. Jos toinen vaan makaa ilmaisematta mitenkään haluaan saada ei mieskään ymmärrä/halua tyydyttää loppuun. Toisin sanoen, miehen ollessa melkein valmis aloitin (aluksi väkisin) ääntelemään kuten olisin muka jo tulossa. Se jo itsessään kiihottaa miestä.

Viesti toimii myös toisinpäin, kun en reagoi voimakkaasti, tietää hän etten halua/tarvitse tälläkertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja helppoa se vielä on;26807654:
Alkuhuumaa, kun mies huomioi vielä joka kerta. Odotapa muutama vuosi, niin mies vaan tyydyttää itsensä sinuun, kääntää kylkeä ja käy nukkumaan.

:D No kuule, me olemme olleet yhdessä yli 15 vuotta.

Jos 12v jälkeen mies huomioi vielä joka kerta, niin montako vuotta vielä menisi, että hän vaan tyydyttäisi itsensä minuun? :D Aika karsee ennustus.

Mä sanoisin, että pitkässä suhteessa seksi vaan paranee ;) Häviä se turha kopelointi, luottamus kasvaa, tuntee toisen ja itsensä hänen kanssa. Voi vaan antaa mennä ja nauttia!

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Eivät kaikki miehet ole itsekkäitä.
Minun mieheni on aina huolehtinut, tulinko tyydytetyksi, ennen kun itse laukeaa.
Yhteiseloa meilläkin n. 15 vuotta. :p

Ei onneksi ole tuollaisia ongelmia. Mies kestää pitkätkin esileikit ja nauttii niistä itsekin. Yhdyntä kestää 30-50min keskimäärin. Toki pikaisia pariminuuttisiakin voidaan harrastaa mutta nuo pitkät sessiot <3 Parhautta jos saadaan yhtäaikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja no höh;26807478:
miks muistan lukeneeni jostain ketjusta että teillä tosi usein vielä seksiä, mutta ei se hyvää voi olla jos mies noin itsekäs siinä hommassa :(

niinhän meillä on seksiä usein 1-2 kertaa päivässä. Vaikkei mies seksissä huomioi, niin silti saan siitä nautintoa(vaikken orgasmia saisikaan).

No kyllä meillä olisi se 60min. aikaa seksiin vaikka joka päivä, loppujen lopuksi se on suht lyhyt aika. Ihan koko ajan ei kuitenkaan huvita, esim. 3krt/vko on meille ihan sopiva. Saan lähes joka kerta yhdynnässä ekalla kerralla. Jos en kuitenkaan jostain syystä saa silloin, mies on aina heti valmis uusintakierrokseen. Mulla on vähän sama kuin jollain aiemmin kirjoittaneella, että jos en itse koskaan saisi mitään seksistä, niin tuskin sitä jaksaisin kovin usein harrastaakaan. Mietin että onkohan tämä se syy monien parien seksielämän lopahtamiseen?

Meillä mies yleensä tyydyttää minut ensin tai ainakin melkein loppuun asti ennen kuin alamme tekemään mitään niin ei tule paineita siitä että minäkin saisin tai että mies laukeaisi juuri ennen tms.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26807748:
niinhän meillä on seksiä usein 1-2 kertaa päivässä. Vaikkei mies seksissä huomioi, niin silti saan siitä nautintoa(vaikken orgasmia saisikaan).

Mulla ei alapää edes kestä moista touhua. Joka toinen päiväkin on ihan liikaa. Meillä on miehen kanssa molemmilla rakenteellista poikkeavuutta, niin vaikka kuinka kastun märäksi, limakalvot ärtyvät.

[QUOTE="minä";26807129]Kyllä se taitaa olla ihan yleistä, meillä ainakin mies hoitelee minut joko ennen itseään tai sitten jälkeen, jos en päässyt mukaan. Joskus en itse ole sillä fiiliksellä, että saisin, ja silloin sanon, että ruvetaanpa nukkumaan.[/QUOTE]

yhdyn

tein harvinaisen selväks jo alusta asti etten ole vain joku pumpattava barbara jota vedellään miten sattuu ja jätetään sit sängyn alle seuraavaa kertaa odottelemaan. yleensä ensin minä sitten vasta mies, harvemmin miehillä on enään muutenkaan kiinnostusta oman tulonsa jälkeen että tuliko se nainen vai ei.

• Tykkää
Reactions: Sanna80 ja BigFoot
Ei, vaan mies tyydyttää naisen ENNEN kuin itse edes ajattelee tulemista =)

Sitten kun nainen on pari-kolme kertaa saanut, voidaan hoidella homma kunnolla loppuun.

[QUOTE="minä";26807129]Kyllä se taitaa olla ihan yleistä, meillä ainakin mies hoitelee minut joko ennen itseään tai sitten jälkeen, jos en päässyt mukaan. Joskus en itse ole sillä fiiliksellä, että saisin, ja silloin sanon, että ruvetaanpa nukkumaan.[/QUOTE]

Näin. Tosin jos mulla on semmoinen fiilis että ei juurikaan nappaa itseä tai kello on jo tosi paljon ja väsyttää ja mies tulee lähemmäs ja alkaa silitellä siihen malliin ni mä saatan sanoa ihan suoraan että ei ala edes lämmitellä mua vaan "vetäse nopeeta" niin että mies tyydyttää itsensä minuun ja sitten käydään molemmat tyytyväisenä nukkumaan. Tai sit ehdotan suihinottoa. Että kyllä meillä pikaisiakin harrastetaan ja mä tykkään kyllä siitäkin. Kun itse ei ehdi edes innostua niin pääsee aitiopaikalta seuraamaan toisen kiihkoa kun omat fiilikset ei häiritse keskittymistä. :p

Mutta siis kyllä jos lämmitellään kunnolla ja sit mies tulee ennen mua niin kyllä joka kerta se on hoidellu mut sit muuten jälkikäteen. Tai joskus jo etukäteen.

Vaatikaa miehiltänne parempaa seksiä! Oikeesti jos lastit lentää jo minsan jälkeen niin siitäe i jää ku paska maku suuhun, ainakin mulle. Kannusta miestä opettelemaan pidättämistä.

Exän kanssa kärsin todella luokattoman huonosta seksistä 11vuotta ja sitten riitti. Nykyään VAADIN hyvää seksiä, enkä ikinä enää voisi alkaa suhteeseen, jossa mun seksuaaliset halut jäävät tyydyttämättä. Nykyinen mies onkin todellinen panokone :D , joka todellakin huolehtii, että myös mä saan aina. Hänelle suurempi nautinto on se, kun saa mut saamaan eikä se oma saaminen.

[QUOTE="minnipinni";26808143]Vaatikaa miehiltänne parempaa seksiä! Oikeesti jos lastit lentää jo minsan jälkeen niin siitäe i jää ku paska maku suuhun, ainakin mulle. Kannusta miestä opettelemaan pidättämistä.[/QUOTE]

Tai sitten jos mies tulee neljän työnnön jälkeen, niin yksi vinkki ohjata mies jatkamaan sormin ja jos naisella kestää senkin jälkeen, niin veikkaanpa että melko moni mies on jo siinä vaiheessa valmis uusintaan ja tokalla kerralla yleensä kestääkin pidempään... ;) Nainen saa piiiitkää kiihotusta ja mies pääsee vielä uudelleen panohommiin ja voipi käydä niinkin että naisen orgasmi sattuu samaan aikaan miehen toisen tulemisen kanssa.

Kyllä naisten pitää VAATIA hyvää seksiä. Jos mies ei osaa lukea naisen eleitä ja kroppaa, niin se on vaan avattava suunsa ja kerrottava mistä pitää, mistä ei ja mitä toivoisi toisen tekevän. Jos mies tämänkin jälkeen jättää naisensa huomioimatta, on mies vaan yksinkertaisesti itsekäs mulkku!

Ja tuosta alkuhuumasta: Olin eksän kanssa yhdessä 10 vuotta ja kertaakaan en jäänyt ilman tyydytystä sitten kun vihdoin sain hänet seksihommiin houkuteltua. Harvinaista herkkua oli koko seksi ylipäätään, mutta joka kerran huomioi minut...

Kyllä meillä ainankin mies tyydyttää mut ensin :) Ollaan kyllä onneks molemmat aikas nopeita jos vaan halutaan,että siinä ei kauaa nokka tuhise :D Mä oon muuten meidän suhteessa se joka haluaa päästä suoraan asiaan :D Mies saa usein anella pidempiä esileikkejä..Oon varmaan vähän outo siinä suhteessa!:whistle:

Yhteistyössä