huoh
On oikeesti vastattu jo aikast monta kertaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu, varmasti voi joku tuollainen ollakkin, mutta edelleen ei vastaa ap:n kysymykseen. En ole lähetellyt mitään s-postia kyseisen naisen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja *:Menes sinne suggestions kohtaan (mikä lie ehdotukset) klikkaa näytä kaikki ja kato onko siinä sun sähköpostiosoite jo valmiina rivillä missä puhutaan mm. Windows Livestä... Kyllä multa ainaki noi ehdotellut kontaktit on löytyny mesen ja sähköpostin kautta.. Ja sillon alussa tosiaan tuli klikattua sellaista että kutsu meni kaikille tallennetuille kontakteilleni hotmailissani...Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ei todellakaan pitä paikkaansa, että fb menisi gmailiini onkimaan jotain s-postiosotteita. Luvan olen antanut siihen, että jos joku etsii minua s-postiosoitteeni avulla facebookin toiminnolla, hän löytää minut.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:siis olen ainakin 5 kertaa selittänyt tämän asian sulle ja muut tuplasti samanverran KUTEN EDELLEEN (huvittaa jo) alussa olet kirjautunut fb spostiosoitteesi avulla, joka kysyi lupaa, että saa kaivaa mailiosoitteita mailistasi, NÄIN se osaa kaivaa ihan sinun luvallasi niitä spostiosotteitaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Voi apua, vai ei ole ap:lla kaikki inkkarit kanootissa Tosi huvittavaa, koska sä et vaikuta kyllä miltään älykkäältä.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:ei oo kyllä ap:lla kaikki inkkarit kanootissaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Niin just, että nämä ihmeelliset kummastuttaa, että mistä Fb tietää, että nämä ihmiset tuntevat toisensa..Alkuperäinen kirjoittaja oho:itsekin kerran ihmettelin, miten fb ehdottaa minulle kaikista maailman ihmisistä juuri sellaista henkilöä, joka EI OLE kenenkään kaverini kaverin kaveri tms. vaihdettiin tämän henkilön kanssa s-postia pari vuotta sitten koska minun piti lähteä hänen perheeseensä aupairiksi!!
pelästyinkin että miten on mahdollista...
jos on toiselle laittanut spostia, niin FB hakee sen mailiosoitteen mailista ja sitä kautta osaa ehdottaa kaveriksi EDELLEEN, kuinka pitkä rautalanka tarvitaan??
Ei siinä ole mitään ihmeellistä, eikä fb tiedä, että tuntevat toisensa, kaivelee vain EDELLEEN niitä spostiosotteita
Oletko sä se sama joka jauhaa tuosta s-postiosoitteesta? Mistä ihmeestä fb kaivelee noita s-postiosoitteita?