No mulla oli tänään ehdotuksissa Janice Dickinson,onlo se siis etsinyt mun nimeä
Eipäs, lueppas vaikka ne käyttöehdot uudestaan ja väitä sitten vasta.Alkuperäinen kirjoittaja v:Niillä nimenomaan on tekemistä, jos siihen on alussa luvan antanut!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis jos sinä olet antanut luvan sähköpostisi julkaisuun. Siis olet lisännyt facebook-tietoihisi s-postisi ja antanut luvan FB:lle, että se saa näkyä hakutuloksissa.Alkuperäinen kirjoittaja v:Lupa sähköpostiosoitehakuihin kysyttiin ihan heti, kun fb:iin liityin! Jos tuntuu siltä, ettei sinulta kysytty, niin ehkä olet unohtanut. Sellaista sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:no sanopa nyt hyvin selkeästi mistä tämän tiedon olet saanut käsiisi?
Mutta jos siis käytät vaikka gmailia tai hotmailia, niin näillä ja näiden s-postiosoitteilla ei ole mitään tekemistä facebookin kanssa.
Niin paljon liittymisestä aikaa, että voi muistaa asioita väärin. Älä välitä, sellaista sattuu :hug:Alkuperäinen kirjoittaja v:En ehkä osaa sitten selittää mitä tarkoitan, kun palveluun liittymisestänikin on aikaa. Tähän jankkausketjuun en enää edes jaksaisi!Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Facebookissa on erikseen kohta: Etsi ihmisiä, joille lähetät sähköpostia
Ehdotukset on erikseen ja täysin eri asia!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei sun kannata selittää mistään sähköpostiosoitteista, koska niillä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Usko joAlkuperäinen kirjoittaja v:En ehkä osaa sitten selittää mitä tarkoitan, kun palveluun liittymisestänikin on aikaa. Tähän jankkausketjuun en enää edes jaksaisi!Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Facebookissa on erikseen kohta: Etsi ihmisiä, joille lähetät sähköpostia
no ton verran on tekemistä, mutta tässä oliki kyse ehdotuksistaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei sun kannata selittää mistään sähköpostiosoitteista, koska niillä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Usko joAlkuperäinen kirjoittaja v:En ehkä osaa sitten selittää mitä tarkoitan, kun palveluun liittymisestänikin on aikaa. Tähän jankkausketjuun en enää edes jaksaisi!Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Facebookissa on erikseen kohta: Etsi ihmisiä, joille lähetät sähköpostia
Siis todellakin sähköpostilla on tekemistä facebookin kanssa ja paljonkin. itsekkin olen aikoinani liittynyt facebookkiin sähköpostin välityksellä ja aluksi kirjauduinkin sisään sähköpostin kautta. Ja tuleehan sähköpostiin tiedotukset kaikesta mitä facebookissa tapahtuu...Jouduthan sinäkin kirjautumaan sisään sähköpostisoitteellasi.
Tällainen varmasti on, mutta ei siis vielä vastaa ap:n kysymykseen. Eli miten se 60-vuotias nainen oli mun ehdotuksissa, koska meillä ei ole mitään yhteistä. Eikä se tyyppi tiedä mun s-postiosoittetta eikä me olla oltu missään yhteydessä.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Voi hyvät ihmiset mitä jankkausta! Facebookissa on toiminto, jolla voi etsiä kavereita facebookista siten. että se käy läpi sun mesen tai sähköpostin osoitteet (esim gmail, hotmail tai mikä tahansa). Tässä vaiheessa sun pitää kuitenkin antaa erikseen se sun sähköpostisi tai mesen salasana.
Jos joku henkilö on näin tehnyt, niin sen jälkeen hän voin näkyä sun ehdotuksissa, vaikka hän ei olisi sua lisäännytkään kaverikseen (esimerkiksi juuri siksi, että hän ei oikeasti tunne sua vaan olette vaikka huutiskauppakumppaneita).
Ja tää on fakta! Uskoa ei ole pakko tietenkään. :xmas:
huoh, no ne kaksi hänen kaveriaan voi olla jonkun sinun kaverisi kaverin kavereita tms, on mullakin sellaisia kaveriehdotuksia, jotka on mun siskon kaverin jotain kavereita, muutaman kerran oon nähnytAlkuperäinen kirjoittaja ap:Tällainen varmasti on, mutta ei siis vielä vastaa ap:n kysymykseen. Eli miten se 60-vuotias nainen oli mun ehdotuksissa, koska meillä ei ole mitään yhteistä. Eikä se tyyppi tiedä mun s-postiosoittetta eikä me olla oltu missään yhteydessä.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Voi hyvät ihmiset mitä jankkausta! Facebookissa on toiminto, jolla voi etsiä kavereita facebookista siten. että se käy läpi sun mesen tai sähköpostin osoitteet (esim gmail, hotmail tai mikä tahansa). Tässä vaiheessa sun pitää kuitenkin antaa erikseen se sun sähköpostisi tai mesen salasana.
Jos joku henkilö on näin tehnyt, niin sen jälkeen hän voin näkyä sun ehdotuksissa, vaikka hän ei olisi sua lisäännytkään kaverikseen (esimerkiksi juuri siksi, että hän ei oikeasti tunne sua vaan olette vaikka huutiskauppakumppaneita).
Siinä meillä ammattilaisidiootti,Alkuperäinen kirjoittaja huoh:huoh, no ne kaksi hänen kaveriaan voi olla jonkun sinun kaverisi kaverin kavereita tms, on mullakin sellaisia kaveriehdotuksia, jotka on mun siskon kaverin jotain kavereita, muutaman kerran oon nähnytAlkuperäinen kirjoittaja ap:Tällainen varmasti on, mutta ei siis vielä vastaa ap:n kysymykseen. Eli miten se 60-vuotias nainen oli mun ehdotuksissa, koska meillä ei ole mitään yhteistä. Eikä se tyyppi tiedä mun s-postiosoittetta eikä me olla oltu missään yhteydessä.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Voi hyvät ihmiset mitä jankkausta! Facebookissa on toiminto, jolla voi etsiä kavereita facebookista siten. että se käy läpi sun mesen tai sähköpostin osoitteet (esim gmail, hotmail tai mikä tahansa). Tässä vaiheessa sun pitää kuitenkin antaa erikseen se sun sähköpostisi tai mesen salasana.
ja kuka väitti näin?Alkuperäinen kirjoittaja ihme selittäjä:Siinä meillä ammattilaisidiootti,Alkuperäinen kirjoittaja huoh:huoh, no ne kaksi hänen kaveriaan voi olla jonkun sinun kaverisi kaverin kavereita tms, on mullakin sellaisia kaveriehdotuksia, jotka on mun siskon kaverin jotain kavereita, muutaman kerran oon nähnytAlkuperäinen kirjoittaja ap:Tällainen varmasti on, mutta ei siis vielä vastaa ap:n kysymykseen. Eli miten se 60-vuotias nainen oli mun ehdotuksissa, koska meillä ei ole mitään yhteistä. Eikä se tyyppi tiedä mun s-postiosoittetta eikä me olla oltu missään yhteydessä.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Voi hyvät ihmiset mitä jankkausta! Facebookissa on toiminto, jolla voi etsiä kavereita facebookista siten. että se käy läpi sun mesen tai sähköpostin osoitteet (esim gmail, hotmail tai mikä tahansa). Tässä vaiheessa sun pitää kuitenkin antaa erikseen se sun sähköpostisi tai mesen salasana.
Tällöin käyttäjä on antanut facebookin luvan ottaa ne osoitetiedot, mutta ei se fb ota haltuunsa koko sähköpostia.
no EDELLEEN se kaivaa niitä mailiosoitteestaAlkuperäinen kirjoittaja ass:Kun mun ystävä liittyi facebookiin ja hänellä ei vielä ollut yhtään ystävää niin facebook tarjosi hänelle monta tuttua ystävää.. .Varmasti juuri näitä jotka olivat häntä nimellä etsineet. Mistäpä se muuten olisi osannut ketään ystäväksi ehdottaa. Ja hänellä ei siis tässä vaiheessa ollut yhtään ystävää, eli ei voinut olla kyse ystävien ystävistä!
niin ei sun kanssasi, mut voi olla jonkun sun kaveris kanssa, tai niiden kavereiden, sä tuskin tunnet kaikkia kavereittes kavereita...Alkuperäinen kirjoittaja ap:No siis edelleen ap:llä ja tällä naisella EI ole yhteisiä kavereita!!!! Kuinka selkeästi se pitää kirjoittaa. Tämän naisen kaverit 2 kpl olivat hänen siskonsa, kenellä ei ole muita kavereita ja joku virolainen nainen, jolla ei ole mitään tekemistä minun kanssani.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla oli etsi-ystävää palstalla ilmoitus johon vastasi pari, no parin sähköpostin jälkeen kun kirjauduin FB:hen se niin fb ehdotti tätä toista mun kaveriksi vaikka en ollut häntä koskaan sieltä blogannu vaan kiejoiteltiin meiltse.
Ei voi olla yhteensattumaa. ja meillä ei ole yhteisä kaverreita emmekä tunteneet toisiamme ennekuinj meilitse tutustuimme
No meillä ei ole yhteisiä tuttuja näiden kahden tämän naisen kaverin kanssa, kävin katsomassa.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:niin ei sun kanssasi, mut voi olla jonkun sun kaveris kanssa, tai niiden kavereiden, sä tuskin tunnet kaikkia kavereittes kavereita...Alkuperäinen kirjoittaja ap:No siis edelleen ap:llä ja tällä naisella EI ole yhteisiä kavereita!!!! Kuinka selkeästi se pitää kirjoittaa. Tämän naisen kaverit 2 kpl olivat hänen siskonsa, kenellä ei ole muita kavereita ja joku virolainen nainen, jolla ei ole mitään tekemistä minun kanssani.
mutta edelleen, sun kavereilla voi olla *en keksi hymiötä enää edes*Alkuperäinen kirjoittaja ap:No meillä ei ole yhteisiä tuttuja näiden kahden tämän naisen kaverin kanssa, kävin katsomassa.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:niin ei sun kanssasi, mut voi olla jonkun sun kaveris kanssa, tai niiden kavereiden, sä tuskin tunnet kaikkia kavereittes kavereita...Alkuperäinen kirjoittaja ap:No siis edelleen ap:llä ja tällä naisella EI ole yhteisiä kavereita!!!! Kuinka selkeästi se pitää kirjoittaa. Tämän naisen kaverit 2 kpl olivat hänen siskonsa, kenellä ei ole muita kavereita ja joku virolainen nainen, jolla ei ole mitään tekemistä minun kanssani.