"Valitsin" itte vieraani, eli miehen kanssa päätimme, ettei häihin tule muita lapsia kuin esikoispoikamme (tuolloin 1,5 v.) ja samanikäinen kummipoikamme. Ystävämme kutsuimme ilman lapsia. En ikinä ole vaivannut päätäni, loukkaantuiko joku tästä, enkä vaivaakaan. Meillä oli ihana hääjuhla, kaikki tulivat paikalle ja vietimme ihanan illan. Paikka oli itse valitsemamme ja itse haluamamme, jossa kaikki paikat oli tiukassa, eli aikuisia tuli tuolit täyteen, vaikka jouduimme niistäkin karsimaan. Kutsuimme lähimmän suvun ja paljon ystäviä. Minun puolelta enemmän kuin miehen puolelta, sitäkään en ole koskaan murehtinut, koska minun puolen sukulaiset ovat juhlissa mukana täysin rinnoin, ja miehen puolen suku lähinnä vaivaantunut.
AP:n kirjoitukseen vastaisin kyllä, että varsin ihmeelliseltä kuulostaa tuo erottelu. Tässä tapauksessa olisi ehdottomasti pitänyt kutsua koko perhe. Ei lapsia erotella. TÄysin päinvastoin yleisiä käyttäytymissääntöjä ja etikettiä, se on joko vanhemmat ilman lapsia tai koko perhe. NAurettavaa säätöä tämäkin.
Itse kuulin tapauksesta, jossa kaasolla on pieni vastasyntynyt vauva, nyt taitaa siis olla 3 kk:den ikäinen. Kesällä häät, jolloin lapsi siis puolivuotias. KAASO EI SAA OTTAA LASTAAN HÄIHIN, koska morsian halusi niin!!!?!?!?!?!!? Miten ihmeessä imettävä kaaso pystyy irroittautumaan lapsestaan koko hääpvän ajaksi. Kaaso oli vain tokaissut, että et kai sinä enää silloin imetä. Niinpä! Itse imetin toista lastani koko vuoden, vaikken mitenkään ollut tuota suunnitellut. Ihmeellisiä asioita nämä!