V
vieras
Vieras
on nyt kk verran syöny viiliä eikä oo tullu mitään oireita,myös hieman tav.maitoa sekotettu korvikkeeseen mietin että jokohan sitä vois kokonaan jättää korvikkeen pois? ikää pian 11kk
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:se tilanne et vauva saa maitonsa tissistä ja tavallinen maito ei kelpaa ollenkaan. siks annan sit paljon jogurtteja ja viilejä ku yritän vähentää imetystä ja lopulta lopettaa sen. Ei vaa tykkää maidon mausta!
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja mulla:se tilanne et vauva saa maitonsa tissistä ja tavallinen maito ei kelpaa ollenkaan. siks annan sit paljon jogurtteja ja viilejä ku yritän vähentää imetystä ja lopulta lopettaa sen. Ei vaa tykkää maidon mausta!
Mulla oli sama homma kahden lapsen kanssa. Molemmat sai kaiken maitonsa rinnasta ensimmäisen ikävuoden ja vähän ylikin. Lehmänmaito ei meinannut maistua millään, ei ilmeisesti ollut tarpeeksi makeaa.![]()
Molemmille alkoi purkkimaito maistua jonkun aikaa imetyksen lopetuksen jälkeen. Unohtui kai se rintamaidon maku niin alkoi huonompikin kama kelvata.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imetyksen lopettaja:Eli toivoa on!! Joskus vaan meinaa usko mennä! Mut eiköhän se tästä!