siirtyminen tav.maitoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
on nyt kk verran syöny viiliä eikä oo tullu mitään oireita,myös hieman tav.maitoa sekotettu korvikkeeseen mietin että jokohan sitä vois kokonaan jättää korvikkeen pois? ikää pian 11kk

annoin viiliä,siäämällä aina joka kerralla ja oli varmaan n.viikon vajaa 10kk..
sitte tosiaan korvikkeeseen sekotettu tav.maitoa,lisäämällä myös määrää koko ajan..

se tilanne et vauva saa maitonsa tissistä ja tavallinen maito ei kelpaa ollenkaan. siks annan sit paljon jogurtteja ja viilejä ku yritän vähentää imetystä ja lopulta lopettaa sen. Ei vaa tykkää maidon mausta!

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
se tilanne et vauva saa maitonsa tissistä ja tavallinen maito ei kelpaa ollenkaan. siks annan sit paljon jogurtteja ja viilejä ku yritän vähentää imetystä ja lopulta lopettaa sen. Ei vaa tykkää maidon mausta!

Mulla oli sama homma kahden lapsen kanssa. Molemmat sai kaiken maitonsa rinnasta ensimmäisen ikävuoden ja vähän ylikin. Lehmänmaito ei meinannut maistua millään, ei ilmeisesti ollut tarpeeksi makeaa. :D

Molemmille alkoi purkkimaito maistua jonkun aikaa imetyksen lopetuksen jälkeen. Unohtui kai se rintamaidon maku niin alkoi huonompikin kama kelvata. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:

Mulla oli sama homma kahden lapsen kanssa. Molemmat sai kaiken maitonsa rinnasta ensimmäisen ikävuoden ja vähän ylikin. Lehmänmaito ei meinannut maistua millään, ei ilmeisesti ollut tarpeeksi makeaa. :D

Molemmille alkoi purkkimaito maistua jonkun aikaa imetyksen lopetuksen jälkeen. Unohtui kai se rintamaidon maku niin alkoi huonompikin kama kelvata. :D

Eli toivoa on :D !! Joskus vaan meinaa usko mennä! Mut eiköhän se tästä!

Alkuperäinen kirjoittaja imetyksen lopettaja:
Eli toivoa on :D !! Joskus vaan meinaa usko mennä! Mut eiköhän se tästä!

Meinasi mullakin tytön kanssa mennä usko. :D Poika alkoi juomaan purkkimaitoa muutama päivä imetyksen lopetuksen jälkeen, tytöllä meni muutama viikko. :whistle:

Kyllä se siitä. :)

mul taas ensin tav.maitoo mut sit hylaa (pikku pillimaidot) kun säilyy lämpimäs oli kätevii matkoilla..vieläki juo vaikka lämpimänä ja ikää yli 4.v..toivonkin et tää toinenkin suostui kans samaan.

Yhteistyössä