Siirryn kuumeilupuolelta tänne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haltia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

haltia

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
1 136
0
36
Aloitin uuden keskustelun, koska, en tiedä mihin kasaan liittyä.

Olen 24-vuotias esikoisen kuumeilija, ja mieheni on 40. Olemme toivoneet lasta pian kaksi vuotta, joista ensimmäinen meni varmoja päiviä laskemalla, ja emme varsinaisesti yrittäneet, ajattelimme, että saa tulla jos on tullakseen. Ei tullut. Olemme yrittäneet nyt vuoden tosissaan. Olen tikuttanut ovulaatioita, joskaan en ole ihan varma onko mulla tapahtunut ovista kaikissa kierroissa (viivan vahvuus erilaista) ja mies teki kotikäyttöisen spermatestin, joka näytti, että kaikki olis ok (en tiedä sen luotettavuudesta, vaikka kovasti siinä sanottiin, että se olis luotettava).

Nyt olemme päättäneet, että tänä keväänä menemme hoitoihin. En vaan oikein tiedä mihin hakeutua, ja mitä siellä olisi odotettavissa jne. Olen väsynyt, koska tämän ei pitänyt mennä näin, hoitoihin hakeutuminen tuntuu rankalta.

Kaipailen siis pinoa, jossa voisin jakaa tuntemuksia, ja kuulla kokeneempien neuvoja.

Tervetuloa tänne!
Vaikka eipä se mikään iloinen asia ole, että meidän puolelle jouduit.

Itse olen 'aloittelija' myös, lueskelin pitkään syksyllä hoitonsa aloittavien pinoa ja viimein loppuvuodesta kirjauduin mukaan porukkaan. Tietoa on tullut älyttömästi, palstakamut kun ovat jo konkareita monessa asiassa. Kun hoidot ja tutkimukset ovat meillä kaikilla vielä aivan eri vaiheissa niin jokainen tietää jostakin ja itse olen aina apua kysyessä saanut.
Minullakin tutkimukset ovat vasta alkamassa, väestöliitosta odottelen kutsua, joka menee luultavasti ensikuulle. Samaan aikaan on lähdössä lähete matkaan kunnallisen jonoihin, neuvolalääkäriaika on viikon päästä.

Jos haluat, voit tulla ajatustenvaihtoon syksyllä -07.. -pinoon, huomaat, että et ole yksin! Ja ikäsi huomioiden, et ole edes nuorimmasta päästä ;)

Yhteistyössä