Hei kaikille. Tulin tänne pikaisesti kirjoittamaan oman tarinani, jos siitä vaikka olisi apua.
Miehen kanssa yritettiin lasta neljä vuotta ja viimeiset kolme vuotta on mennyt tutkimuksissa ja hoidoissa - mitään vikaa ei koskaan löytynyt, muuta kuin miehen heikohko siittiölaatu.
Mulle tehtiin kaksi ICSI-hoitoa, joista saaliina 14 alkiota ja 2. kerralla 13 alkiota. Alkioita päästiin siirtämään 2 x tuoresiirtoa ja 2 x PAS:sia - yhteensä 7 alkiota. Vaikka alkiot oli aina huippualkiota niin tulivat suoraa huutoa läpi 10 päivää siirrosta ja saatiin tarpeeksemme kun tuntui ihan toivottamalta touhulta.
Sitten luin sattumalta kiinalaista lääketieteestä ja menimme miehen kanssa kiinalaislääkärille (asumme ulkomailla) joka antoi molemmille pari kuukautta akupunktiota, hierontaa ja lisäksi joimme kamalia yrttiteitä pari kuukautta. Lisäksi lopetin tamponien käytön, koska lääkäri sanoi, että tamponit tukkivat normaalin kierron ja energianvirtauksen, ja että veren pitää antaa valua omalla painollaan. Siteiden käytöstä lähtien aina epäsäännöllinen kuukautiskiertoni muuttui säännölliseksi vai liekö yrtit ja akupunktio auttaneet. Noh, ei sitten kuitenkaan jaksettu enää edes kinkkihoitoja ja lopetettiin koko touhu maaliskuussa ja hyväksyttiin vihdoin viimein, ettei meille lapsia tule. Ja nyt olen sitten 8. viikkoa raskaana luomusta.
Eli en tiedä, mikä tämä elämän salaisuus on, mutta itse uskon, että näillä luonnonhoidoilla tapahtui muutos - koska miehessäkin oli aiemmin vikaa. Kannattaa ehkä kokeilla, jos on jo kaikki muu toivo heitetty kaivoon....tsemppiä kaikille!