Miä
Ei kyllä ne on ihan oikeita ruusuja =)Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Siis oliko kukat ilmeisesti muovikukkia vai ymmärsinkö väärin?
Ei kyllä ne on ihan oikeita ruusuja =)Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Siis oliko kukat ilmeisesti muovikukkia vai ymmärsinkö väärin?
Kyllä sitä pitäisi melkein kaikissa isommissa kaupoissa olla =) Meilläpäin on ainakin. Se laitetaan veteen kellumaan, se imaisee ittensä täyteen vettä ja sitten vaan kukkia siihen. On ne helppo tökätä siihen, ihan kevyesti painamalla menee =)Alkuperäinen kirjoittaja ktl:Tyhmä kysymys,mistä saa kukkasientä ja onko kukat helppo tökätä siihen?
Mies ainakin sanoi että ne näyttää ihan kermavaahdoltaAlkuperäinen kirjoittaja Silmässä se vika:Hups, ne ovatkin ruusuja. Ihan hävettää kertoa minkä ensivaikutelman sain... mahtaisko kukaan arvata?
Kiitos kovasti Ajattelin että jos pääsisi häissä halvemmalla ja tekisi itse pöytäkukatAlkuperäinen kirjoittaja Miä:Kyllä sitä pitäisi melkein kaikissa isommissa kaupoissa olla =) Meilläpäin on ainakin. Se laitetaan veteen kellumaan, se imaisee ittensä täyteen vettä ja sitten vaan kukkia siihen. On ne helppo tökätä siihen, ihan kevyesti painamalla menee =)Alkuperäinen kirjoittaja ktl:Tyhmä kysymys,mistä saa kukkasientä ja onko kukat helppo tökätä siihen?
Mä luulin tuota täytekakuksi...Alkuperäinen kirjoittaja Silmässä se vika:Hups, ne ovatkin ruusuja. Ihan hävettää kertoa minkä ensivaikutelman sain... mahtaisko kukaan arvata?
No varmasti pääset jos itse teet =) Sitten kun vielä ostat kukat vaikka jostain puutarhalta tai vastaavasta etkä kukkakaupasta niin taas säästätAlkuperäinen kirjoittaja ktl:Kiitos kovasti Ajattelin että jos pääsisi häissä halvemmalla ja tekisi itse pöytäkukat
No kun olis edes se kermakakku tullut mieleen, mutta... katsoin, että kyseessä oli Itsenäisyyspäivän ateriaan kuuluva taideteos... elikkä makaroonit aseteltu kauniin sinisen nauhan avulla lipun muotoon...Alkuperäinen kirjoittaja kermakakku:Mä luulin tuota täytekakuksi...Alkuperäinen kirjoittaja Silmässä se vika:Hups, ne ovatkin ruusuja. Ihan hävettää kertoa minkä ensivaikutelman sain... mahtaisko kukaan arvata?
Miten siä noista makaroneja sait?Alkuperäinen kirjoittaja Silmässä se vika:No kun olis edes se kermakakku tullut mieleen, mutta... katsoin, että kyseessä oli Itsenäisyyspäivän ateriaan kuuluva taideteos... elikkä makaroonit aseteltu kauniin sinisen nauhan avulla lipun muotoon...
No höh, ne vaan jotenkin näytti makarooneilta, se oli se ensivaikutelma.Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miten siä noista makaroneja sait?Alkuperäinen kirjoittaja Silmässä se vika:No kun olis edes se kermakakku tullut mieleen, mutta... katsoin, että kyseessä oli Itsenäisyyspäivän ateriaan kuuluva taideteos... elikkä makaroonit aseteltu kauniin sinisen nauhan avulla lipun muotoon...