Siinä se asetelma nyt on. (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kaunis on! Olisin itse käyttänyt jotain helmisysteemejä tuohon ristin tekemiseen eli kietonut sinistä helminauhaa ristiksi, kun niitä on nyt jouluna saatavilla, mutta ihan kaunis on noinkin=)
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja ktl:
Tyhmä kysymys,mistä saa kukkasientä ja onko kukat helppo tökätä siihen?
Kyllä sitä pitäisi melkein kaikissa isommissa kaupoissa olla =) Meilläpäin on ainakin. Se laitetaan veteen kellumaan, se imaisee ittensä täyteen vettä ja sitten vaan kukkia siihen. On ne helppo tökätä siihen, ihan kevyesti painamalla menee =)
 
vieras
Olisitko voinut oksista tehdä tuon ristin ja värjätä ne siniseksi, olisi ollut jotenkin luonnollisemman näköinen.
Mutta itse en olisi osannut tehdä tuollaistakaan, hieno!
 
ktl
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja ktl:
Tyhmä kysymys,mistä saa kukkasientä ja onko kukat helppo tökätä siihen?
Kyllä sitä pitäisi melkein kaikissa isommissa kaupoissa olla =) Meilläpäin on ainakin. Se laitetaan veteen kellumaan, se imaisee ittensä täyteen vettä ja sitten vaan kukkia siihen. On ne helppo tökätä siihen, ihan kevyesti painamalla menee =)
Kiitos kovasti :) Ajattelin että jos pääsisi häissä halvemmalla ja tekisi itse pöytäkukat :)
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja ktl:
Kiitos kovasti :) Ajattelin että jos pääsisi häissä halvemmalla ja tekisi itse pöytäkukat :)
No varmasti pääset jos itse teet =) Sitten kun vielä ostat kukat vaikka jostain puutarhalta tai vastaavasta etkä kukkakaupasta niin taas säästät :D
 
Silmässä se vika
Alkuperäinen kirjoittaja kermakakku:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmässä se vika:
Hups, ne ovatkin ruusuja. Ihan hävettää kertoa minkä ensivaikutelman sain... mahtaisko kukaan arvata?
Mä luulin tuota täytekakuksi...
No kun olis edes se kermakakku tullut mieleen, mutta... katsoin, että kyseessä oli Itsenäisyyspäivän ateriaan kuuluva taideteos... elikkä makaroonit aseteltu kauniin sinisen nauhan avulla lipun muotoon...

 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Silmässä se vika:
No kun olis edes se kermakakku tullut mieleen, mutta... katsoin, että kyseessä oli Itsenäisyyspäivän ateriaan kuuluva taideteos... elikkä makaroonit aseteltu kauniin sinisen nauhan avulla lipun muotoon...
:LOL: :LOL: Miten siä noista makaroneja sait? :D
 
Silmässä se vika
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmässä se vika:
No kun olis edes se kermakakku tullut mieleen, mutta... katsoin, että kyseessä oli Itsenäisyyspäivän ateriaan kuuluva taideteos... elikkä makaroonit aseteltu kauniin sinisen nauhan avulla lipun muotoon...
:LOL: :LOL: Miten siä noista makaroneja sait? :D
No höh, ne vaan jotenkin näytti makarooneilta, se oli se ensivaikutelma. :D

 
kukista tykkäävä
Onko sulla ap enemmän kuvia asetelmista? Mun kukkakuvat onkin ollut täällä, olisi ihana saada tämänkin harrastuksen harjoittajien kuvia lisää, jouluksi on kiva saada uusia ideoita kun itsellä on ollut parin vuoden tauko.. Tosi nätti tapaus tuo astelma!
 
Vieras
Kauhea nyhertäminen, kauniita ruusuja, ehkä jonkun hintaisiakin. Sitten ne kuskataan ulos kylmään ja jätetään sinne röhnöttämään itekseen. Kuka niistä siellä nauttii, vainajako ehkä? Älytöntä tuhlausta.
 

Yhteistyössä