Siinä se asetelma nyt on. (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
noita ruusuja on tos sen verran et jos ilkeis kysyy et mitä makso :ashamed: :D
Nyt vasta huomasin, sori. Ruusuja on 60, ne maksoi 12 euroa ja koko asetelman tarvikkeet kukkineen yhteensä aika tarkalleen 20 euroa :whistle: :D Kukkakaupasta jos olis tilannut niin hintaa vois olla vähän enemmän.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Oilisko nauha ollu helpompi saada samalle tasolle, jos nauhan allakin olis ollut ruusuja?
Onko teillä hautajaiset, vai itsenäisyyspäivän kuniaksi vain haudalle?
Kaunis on!
Siellä alla on nyt kukkasientä. Oli kyllä tavan säätämistä että sen siihen sai. Mutta siinä on :D Ihan itsenäisyyspäivän kunniaksi, en miä mihinkään hautajaisiin tuota olis antanut viedä :snotty:
 
Olisítko pystynyt itse värjäämään osan valkoisista ruusuista sinisiksi? Mulla on mielikuva, että jotkun kukat värjäytyy, kun kukka laitetaan vähäksi aikaa kukkaveteen johon on lisätty väriainetta. Hienon asetelma olet tehnyt.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Olisítko pystynyt itse värjäämään osan valkoisista ruusuista sinisiksi? Mulla on mielikuva, että jotkun kukat värjäytyy, kun kukka laitetaan vähäksi aikaa kukkaveteen johon on lisätty väriainetta. Hienon asetelma olet tehnyt.
Olisin varmaan mutta ei käynyt mielessä ollenkaan :snotty: :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Olisítko pystynyt itse värjäämään osan valkoisista ruusuista sinisiksi? Mulla on mielikuva, että jotkun kukat värjäytyy, kun kukka laitetaan vähäksi aikaa kukkaveteen johon on lisätty väriainetta. Hienon asetelma olet tehnyt.
Olisin varmaan mutta ei käynyt mielessä ollenkaan :snotty: :D
Ne ois pitänyt laittaa melkein nuppusina vissiin. Mutta tukuista niitä voi värjättyinä tilata. Mun mielestä aina tyylikkäämpää, jos kukka ei ole värjätty edes imuttamalla. sen takia musta toi nauha on oikein hyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
noita ruusuja on tos sen verran et jos ilkeis kysyy et mitä makso :ashamed: :D
Nyt vasta huomasin, sori. Ruusuja on 60, ne maksoi 12 euroa ja koko asetelman tarvikkeet kukkineen yhteensä aika tarkalleen 20 euroa :whistle: :D Kukkakaupasta jos olis tilannut niin hintaa vois olla vähän enemmän.
no ei ollu kyl kallis! Tosi upee on!!
 

Yhteistyössä