Siin on nyt tuoreimmat kuvat:

Ok
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Kaikki vähän pienempänä, niin voisi olla ihan ok. Koska kukaan ei varmaankaan ehkä ymmärrä noiden superpappa-merkkien päälle eli ei ole kai niin tärkeetä että muut näkee ne, mutta sulle on tärkeetä että ne on siinä kädessä, joten olisin itse laittanut ihan itselle vähän pienemmäksi.

Mutta olen nähnyt rumempiakin vailla mitään ideaa tyyliin kaverin menninkäinen istumassa sienen päällä ja helvatun iso, se on vähän ******.
Tarkoitus onkin, et kun tuohon vielä lisätään kissojen ja koirien tassut sekä enoni tatska ja taustat, ni koko käsi on täys olkapäästä ranteeseen. Joten pienempiä kuvia jos ois tehty, ni ois aikas paljon tyhjää tilaa taustalla ja niitä pitäisi sitten peitellä. ja mie tykkään, et kuvat on kunnollisen kokoisia, eikä mitään pieniä. Mut on kyllä itsellänikin pari pientä, kuten pinkki timantti oikean käden keskisormessa sekä nautical star navan vieressä ja A-kirjain vasemmassa nimettömässä...
Ok, siis jos on tarkoitus peittää se käsi, niin onhan niiden sitten oltava isoja. Ja kyllähän noissa sun tatskoissa taitaa jotain merkitystä/ajatustakin olla takana...

Minun makuuni liian levoton ja sekava kokonaisuus, puuttuu kokonaisnäkemys. En siis antaisi täysiä pisteitä taiteellisesta vaikutelmasta. =)

Yleisesti ottaen tatuointia on minun makuuni liikaa, pienet tatuoinnit ovat minusta tyylikkäämpiä kuin valtavan suuret.

Mutta itselleenhän jokainen ne tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
ei siinä mitään jos porvari on, mutta itse olen niin kaukana, että olisin mummon muistoksi keksinyt muun symboolin tai sitten pikkuisen pienemmällä vaikka nilkkaan.
Mutta kaunis ajatus, että koristat ihosi tärkeillä ihmisillä.
Itse en ihooni anna mitään lisätä, pois olen joutunut vähän ottamaan :)
No katsos kun kokoomuksella on ruiskukka symboolinaan. Ja mummin lempikukka oli neilikka, joten se oli miusta paras kuva mummin muistolle. Ja mummin lempiväri oli turkoosinsininen, joten siksi tehtiin neilikastakin samanvärinen.

diipadaapa
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Miksi esitellä netissä tatuointejaan, jos ei kestä kommentointia niistä? Tämä kommentti ei siis ole ap:lle (joka ottaa kritiikinkin ihan hyvin), vaan tolle yhdelle "vaahtoajalle"....
Voi snif. :'( :xmas:
miten helvetissä tää asia kuuluu scarletti sulle, täytyykö sun joka sanaan kommentoida jotain..hitto et oot :headwall:
Jos sulla on oikeus kommentoida, niin mullako ei ole. :eek: :LOL:
joo..mutta miten nää kommentit sun päänsärkys on, jos joku ei tykkää niin ei..pitääkö sun käydä niistä jankkaamaan
No se nyt vain on niin, että joka himskatin tatskaketjussa on noita harmaita aukomassa päätään ja yökkimässä. :xmas:
Koita säkin nyt ymmärtää, että jos laittaa kuvansa arvosteltavaksi tänne, niin joku jopa SAATTAA oikeesti olla tykkäämättä niistä, ja jopa SANOA sen suoraan!
Ihme vikinää..
Kun ei ap:täkään hetkauta, niin ei luulis sunkaan tarvii takajaloilleen kipata.

Alkuperäinen kirjoittaja diipadaapa:
Koita säkin nyt ymmärtää, että jos laittaa kuvansa arvosteltavaksi tänne, niin joku jopa SAATTAA oikeesti olla tykkäämättä niistä, ja jopa SANOA sen suoraan!
Ihme vikinää..
Kun ei ap:täkään hetkauta, niin ei luulis sunkaan tarvii takajaloilleen kipata.
Joo mähän olen aivan hermona jos sanon jonkun poikkipuolisen sanan harmaille. Niin aina. :xmas:

jep
koska sinistä neilikkaa ei ole niin kyllä tuo nyt enemmän siltä ruisKAUNOKILTA näyttää. Mut pääasia että olet itse tyytyväinen, itsehän sinä ihosi ja kehosi kannat.

Peace & Love

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minun makuuni liian levoton ja sekava kokonaisuus, puuttuu kokonaisnäkemys. En siis antaisi täysiä pisteitä taiteellisesta vaikutelmasta. =)

Yleisesti ottaen tatuointia on minun makuuni liikaa, pienet tatuoinnit ovat minusta tyylikkäämpiä kuin valtavan suuret.

Mutta itselleenhän jokainen ne tekee.
No valmis tuo ei vielä olekaan. 7 kuvaa sinne vielä tulee sekä taustat, ni sitten ehkä näyttää "kokonaisemmalta" kun on taustat ja kaikki =)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
näyttää avrman ihquilta vanhana,ryppyisenä :p
No ei sitä varmaan järin hehkeä noin muutenkaan sillon vanhana ja ryppysenä oo :D

Kivan näkösiä kuvia ap:lla. Ei sellasia mitä itse ottasin.
Sulla näyttäs olevan tuossa sintakehässä ylhäällä joku myös, näyttää kivalle sekin =)

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
koska sinistä neilikkaa ei ole niin kyllä tuo nyt enemmän siltä ruisKAUNOKILTA näyttää. Mut pääasia että olet itse tyytyväinen, itsehän sinä ihosi ja kehosi kannat.

Peace & Love
Ja sinisiä neilikoitahan muuten on! Itse sain synnärillä niitä kolmenä päivänä mieheltäni.

Siinä sininen neilikka.

Ja onhan niitä sinisiä ja mustia ruusujakin...

Ja tuossa kuvassahan olikin se, kuten aiemmin jo selitin, et neilikka oli mummin lempikukka ja turkoosinsininen lempiväri, joten siksi neilikka tatuoitiin turkoosinsiniseksi.

tavallinen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja NotHotMama:
kyllä mä veikkaisin että suurin osa tatskan nähneistä luulee tota kukkaa ruiskukaksi ja kokoomuksen symboliksi. mutta mitäpä sen väliä vaikka luulevatki.
Peesaan.
Itse en myöskään tykkää naisella noin hallitsevista tatuoinneista. Mutta jokainen tekee omalle iholleen ihan niinkuin itse haluaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
näyttää avrman ihquilta vanhana,ryppyisenä :p
No ei sitä varmaan järin hehkeä noin muutenkaan sillon vanhana ja ryppysenä oo :D

Kivan näkösiä kuvia ap:lla. Ei sellasia mitä itse ottasin.
Sulla näyttäs olevan tuossa sintakehässä ylhäällä joku myös, näyttää kivalle sekin =)
Juu noita on tullu vähän sinne tänne otettua...17 yhteensä tällä hetkellä.

millinka
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Ihan hienoja kuvia, ja nätti tuo neilikka. Mutta kaikenkaikkiaan liian räikeitä ja yhteensopimattomia mun silmissä. Mutta toki varmasti kantajalleen tärkeitä ja sopivia. Itse vain pidän tatuoinneissa hillitymmästä ja värittömämmästä linjasta.
peesi.

jaiks
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
oot sit näköjään henkeen ja vereen kokoomuslainen :D
Kokoomuksen kukka on ruiskukka, tuo on neilikka
Niinpä. :whistle: :LOL:
pidä sä harakka jo suusi kiinni :)

kokoomus tulee ihan ekana tuosta kamalan kamalasta käsivarrsta mieleen :D
vaikka tuskin kyllä kellään kokoomuslaisella tommosta törkeetä sotkua oiskaan... ihan kun jotain epätoivosia vankilaräpellyksiä

vaikka tuskin kyllä kellään kokoomuslaisella tommosta törkeetä sotkua oiskaan... ihan kun jotain epätoivosia vankilaräpellyksiä

:LOL:

Samat sanat sitten sulle, pidä pääsi kiinni. :whistle:

Yhteistyössä