Siin on nyt tuoreimmat kuvat:

EI kuulu mulle
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
kukkia voi toki värjätä, mutta luonnontilassa neilikkaa ei sinisenä saa. Kuten ei ruusuakaan.
Tämän sanon vain sen takia, että tämä on fakta, en riitaa haastaakseni.
Ruiskukaksi/ruiskaunokiksi tuota varmaan moni tulee luulemaan (kuten jo ehkä huomasit) mutta jos sä pystyt sen kanssa elämään niin sehän on vain elämää, itse en pystyisi ;)
Peesi. Sinisiä neilikoita ei ole olemassa, sinisiksi värjättyjä tai muuten käsiteltyjä on. Avattuani ketjun ihmettelin ensimmäisenä miten joku voi olla noin kiihkokookoomuslainen. Ja juu, luettuani ketjun tiedän että sen on tarkoitus symboloida mummon lempikukkaa ja väriä. Mutta ensivaikutelma on Kokoomuksen logo.

Minkäsvärisistä neilikoista mummo muuten piti?

diipadaapa
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja diipadaapa:
Koita säkin nyt ymmärtää, että jos laittaa kuvansa arvosteltavaksi tänne, niin joku jopa SAATTAA oikeesti olla tykkäämättä niistä, ja jopa SANOA sen suoraan!
Ihme vikinää..
Kun ei ap:täkään hetkauta, niin ei luulis sunkaan tarvii takajaloilleen kipata.
Joo mähän olen aivan hermona jos sanon jonkun poikkipuolisen sanan harmaille. Niin aina. :xmas:
Joo ja hauskaa kun sä ymmärrät aina ihmisten pointin ihan pilkulleen. *hehee*

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
En tykkää yhtään.
Scarlett!!!! Teidän joukoissa on sitten ihan oikea MUSTA lammas......
Kai mä nyt saan kertoa oman mielipiteeni,mun mielestä noi on järkyttäviä!
En minä sinua arvostellutkaan. Ton Scarletin jutuista vain saa sen käsityksen, että VAIN me "harmaat" haukutaan näissä ketjuissa toisia.....Onnistuuhan se teiltä "mustiltakin" ;)
Mitä helvetin haukkumista tossa mun ekassa kommentissa oli?? :eek:
Ja se on totta,että mauttomimmat kommentit tulee yleensä harmaiden suista.
Ja te mustat ette ole koskaan niitä "mauttomimpia". Sitä paitsi teistä heikkohermoisimpien mielestä "en tykkää" on haukkumista...ainakin jos se tulee "harmaan" kirjoittamana. Sun kirjoittamana se on vain "oikeutettua" ja sellainen mielipide, jota ei saa arvostella.

vieras
Ei voi olla totta, Scarlett tulee ja pilaa tämänkin ketjun jankutuksellaan, vaikkei ole hänestä kyse millään lailla :headwall:

Oma mielipiteeni: ajatus joka tatuoinnin takana on hieno ja persoonallisia tosiaan ovat. Minusta on hienoa kun ihmisellä on kuvituksessaan sydän mukana, eli kuten sinulla, perhe ja suku. Mutta muuten... tuo tyyli ei ole minun silmääni miellyttävää, minusta naisen käteen liian rujoa jälkeä.

Mutta so what, sinun tatuointejahan ne on ja kun itse selvästi olet niistä ylpeä niinei siinä muilla ole nokan koputtamista :flower:

En tykkää yhtään.
Scarlett!!!! Teidän joukoissa on sitten ihan oikea MUSTA lammas......
Kai mä nyt saan kertoa oman mielipiteeni,mun mielestä noi on järkyttäviä!
En minä sinua arvostellutkaan. Ton Scarletin jutuista vain saa sen käsityksen, että VAIN me "harmaat" haukutaan näissä ketjuissa toisia.....Onnistuuhan se teiltä "mustiltakin" ;)
Mitä helvetin haukkumista tossa mun ekassa kommentissa oli?? :eek:
Ja se on totta,että mauttomimmat kommentit tulee yleensä harmaiden suista.
Ja te mustat ette ole koskaan niitä "mauttomimpia". Sitä paitsi teistä heikkohermoisimpien mielestä "en tykkää" on haukkumista...ainakin jos se tulee "harmaan" kirjoittamana. Sun kirjoittamana se on vain "oikeutettua" ja sellainen mielipide, jota ei saa arvostella.
No kuule kun YLEENSÄ ne tatskojen haukkujat ovat harmaita ja niitä ne oli ollut siihenkin mennessä kun laitoin kommenttini asiasta ekan kerran. Miksi ei voi vain sanoa esim. että ei ole mun makuun tms. eikä kirjoittaa "hyi saatana" "ruma ruma ruma ruma ruma". Tämä pätee niin harmaisiin kuin mustiin totta kai.

Bad Virginin eka kommentti oli ihan asiallinen, mutta tuo toinen ei sitten sitä oikein olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:
Tuosta (ruis)kukasta tulee mieleen Kokoomus. =)
Kannattais lukea koko ketju =)
siis katsojan kannalta se on aivan taivahan hailee onko kukka OIKEESTI turkoosi neilikka kun kuitenkin se NÄYTTÄÄ kokoomuksen siniseltä ruiskukalta. uskallan väittää, että 90% tatskan näkevistä ihmisistä ajattelee sen olevan kokoomuksen sinisen ruikukan ja tekee siis johtopäätöksensä tatskan kantajan puoluekannasta. ei sillä, että se olisi jotenkin rikollista olla kokoomuslainen, mutta eihän se kyllä kelleen ole kunniaksikaan!
No siihen on tulossa vielä mummin käsialalla kirjoitettu teksti Mummi, ni ehkö se vielä selventää asiaa, etten ole sitä kokoomuksen kannatuksen takia ottanut :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Aika erikoisesti sijoiteltuja... Vähän niin kuin tipahtaneita. Onko toi hakkaaja(t) tehnyt paljon kuvia aiemmin? Jälki on aika sellaista yksinkertaista näin amatöörin silmään :ashamed:

Mutta tärkeintä on, että itse tykkää :flower:
Sijoittelu on sen mukaan, et sinne mahtu vielä ne loput 7 kuvaa. Kuvan tekijä aloitti 9 vuotta sitten ihan tyhjästä ja siitä pikkuhiljaa oppinut. Noista kuvista ei ihan tarkkaan näe jälkeä. Sillä kun kättäni katson, ni hyvää jälkeä on. Ylimpään kuvaan pitääkin ääriviivat tehdä uusiks, ku haalistunut aikas paljon ja sinne tulee muutenkin väriä lisää, ni kaikkea ei voitu vetää kerralla kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Aika erikoisesti sijoiteltuja... Vähän niin kuin tipahtaneita. Onko toi hakkaaja(t) tehnyt paljon kuvia aiemmin? Jälki on aika sellaista yksinkertaista näin amatöörin silmään :ashamed:

Mutta tärkeintä on, että itse tykkää :flower:
Sijoittelu on sen mukaan, et sinne mahtu vielä ne loput 7 kuvaa. Kuvan tekijä aloitti 9 vuotta sitten ihan tyhjästä ja siitä pikkuhiljaa oppinut. Noista kuvista ei ihan tarkkaan näe jälkeä. Sillä kun kättäni katson, ni hyvää jälkeä on. Ylimpään kuvaan pitääkin ääriviivat tehdä uusiks, ku haalistunut aikas paljon ja sinne tulee muutenkin väriä lisää, ni kaikkea ei voitu vetää kerralla kunnolla.
ahaa, no se selittää tuon sijoittelun.
Hulluille ja herroille ei kannata näyttää keskeneräistä työtä :D

happamia sanoi kettu
pihlajanmarjoista. nää kaksi ovat kyllä kärkkäänä vähän siellä sun täällä ketjussa siis harava ja BV, haravakin väittää ettei tunnu missään harmaiden väkääminen mutta jokaiseen harmaan tekstiin se tarttuu ja hymiöitä riittää.

Keskenhän tuo käsivarsi vielä on, mutta liian sekava tuo minun makuuni on. =)

Scarletin ei olis pakko kommentoida jokaista kommenttia, eiköhän ap kykene itse skippaamaan ei-niin-mieluisat-kommentit ihan itse.

Yhteistyössä