Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mammax3:Mulla on vielä selvityksen alla lopullinen syy selkävaivoihin. Mutta joka tapauksessa jostain alaselästä kaikki johtuu. Osteopaatin mukaan si-nivelistä. Yliliikkuvuuttakin on selässä.
Kun alaselässä jokin on vialla, niin se vaikuttaa lopulta joka paikkaan. Mulla se aiheutti lopulta lukkoja rintarangassa, jännitysniskaa ym. Tulee vääriä asentoja, joista sitten taas kaikkea muutaa ikävää vaivaa. Mun jännitysniska ja lukota aiheuttaa mm. huimausta, puutumista, migreenityyppistä päänsärkyä ym. vähemmän kivaa.
Omt-fysioterapiasta sain apua näihin yläselän ongelmiin. Mutta kun alkuperäinen ongelma on vielä jäljellä, ei tämäkään kauan auta. Ne tulee uudelleen. Joitakin vuosia sitten sain myös alaselkään avun omt-fysioterapiasta, mutta tällä kertaa lantioinaluetta käsitellessä tuli vain pahemmat kivut. Kukaan ei ole vielä osannut kertoa miksi. Sen vuoksi ei olla voitu fysioterapiaa vielä jatkaa.
Suosittelen omt:tä, jos et ole vielä sitä kokeillut. Oletko lääkärissä käynyt? Onko sulla jossakin tämä si-vaiva todettu?? Kiinnostaa kovasti, kun olen sitä itsekkin miettinyt.