Olen itse nyt 14v ja seurustelen 19 vuotiaan hyvin kunnollisen pojan/miehen kanssa. täällä nämä kommentit siitä että jos tyttö 14 ja poika 18 niin poika leimataan pedofiiliksi... HEI IHMISET HALOO!! Voin nyt kyllä myöntää että aloin seurustelemaan kyseisen henkilön kanssa kun olin 13... ja poika silloin 18... silloin se taisi olla mielestänikin liian aikaista eikä kukaan siitä saanyt edes tietää aluksi... sitten kun täytin 14 niin kerroin useimmalle ihmiselle ja nyt oikeastaan kaikki tietävät... Tiedän että jotkut silleen ajattelee että se "mies" voi vaikka raiskata "pikkutytön"... mutta itse olen ainakin sitä lajia että ennen kun olen 16 ni ei seksiä. tajuan todella hyvin sen että siihen liittyy suuri vastuu jne.. Itse ajattelin joskus silleen että en kyllä ala ikinä seurustelemaan yli 18 vuotiaan kanssa jos olen itse alle 18... Toissin tapahtui... ajattelin myös että 18 vuotiaat pojat ovat täysiä pedareita ja haluavat nuorilta tytöiltä vain sitä... You know what i mean?

mutta EI se EI OLE TOTTA! Poikakaverini on ehdottanut seksiä joskus kerran mutta sanoin silloin hänelle että en ole vielä valmis siihen ja en harrasta seksiä ennen kuin olen 16. Hän kyllä ymmärsi tilanteen oikeasti ja jos hän joskus esim. hyväilee minua jostain niin hän katsoo silleen kysyvästi että saako koskea. jos sanon etttei saa niin hän kyllä uskoo sen

puhumme seksistä ja kaikesta muustakin hyvin avoimesti. Hän on monesti sanonut että hän ei halua hoputtaa minua mihinkään koskaan vaan antaa minun itse päättää milloin olen valmis ja hän myös käski sanomaan että jos joku ei tunnu hyvältä mitä hän tekee niinsiitä pitää sanoa! Olen todella onnellinen siitä että omistan noin viisaan poikakaverin

JOTEN EPÄILIÄT: LUOTTAKAA TYTTÄRIINNE MUTTA MUISTAKAA KUITENKIN TARKISTAA KUKA KYSEINEN HENKILÖ ON, ETTEI ESIM. MIKÄÄN ENTINEN LINNA KUNDI... Mutta jos poika on ihan kunnollinen niin antakaa nuorien seurustella

Minulla ja poikaklaverillani on myös pian vuosi yhteistä taivalta takana <3