Seuranhaku pyöreä yh keskisuomi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ks-mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Ks-mies

Vieras
Hei! Tämä on varmaan oikea palsta tälle viestille :) Tuntuu, että seuranhakupaikat on tarkoitettu vain kauniille ja komeille, hyväkroppaisille ihmisille. Pahoittelen jos tuli väärään paikkaan.

Olen mukava 33vuotias mies keskisuomesta pikkupaikkakunnalta. Olen eronnut vuosi sitten, lapset on jo yli 7-vuotiaita. Olen välitön, tavallinen suomalainen mies. En pintaliitäjä, tosikko tai työssä kunnianhimoinen. Luonteeltani olen puhelias, naurava ja rempseä. Elopainoa on valitettavasti kertynyt liikaa mutta sekin on suuntaamassa alas :D

Olisi niin ihana löytää nainen joka on myös rempseä ja puhelias, ei turhantarkka, tavallinen ihana nainen. Olisit jyväskylä-oulu väliltä, tykkäisit lätkäpeleistä, pubi-illoista, nuotiolla makkaran paistamisesta ja kesäöiden naku-uinneista.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";25802499]Lätkähullu kaljasieppo... No, thanks! :x

Nimim. yhdestä juoposta tarpeekseen saanut[/QUOTE]

No ei tämä ole sitten sinulle tarkoitettu.. Onnea itsellesi elämään :)

[QUOTE="Joopanoo";25802547]Jaahas, ja missä asiassa ei saa olla turhan tarkka?:D[/QUOTE]

No yleisesti. Kyllä sen tietää onko nipottaja/nalkuttaja vai ei. Jos ei tiedä, niin todennäköisesti on!

Tyhmä minä siis search4thesun@hotmail.com

Äskeisessä osoitteessa oli pikku virhe.. Tosiaan etsin MUKAVAA ja KIVAA ja VÄLITÖNTÄ naista. Voin luvata että et kadu jos otat yhteyttä :)

Ehkä kannattaa käydä kuitenkin katsastamassa myös seuranhakusivustojen tarjonta. Kyllä niistä löytyy seuraa kaikenlaisille ihmisille, kunhan vain viitsi vähän panostaa ja perehtyä asiaan. Seuranhaku -sivustolta löytyy hyviä vinkkejä.

Yhteistyössä