Seurakunnan perheleiri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Topsy2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Topsy2

Aktiivinen jäsen
24.06.2006
1 831
0
36
Laitetaas vaikka tälle palstalle...

Onko joku ollut seurakunnan perheleirillä koskaan? Voisitteko rehellisesti kertoa millaista siellä on? Kuljemme perhekerhossa ja olisi mahdollisuus lähteä leirille, mutta hieman mietityttää kun emme ole kovin uskonnollinen perhe, mutta kiinnostaisi kuitenkin varsinkin esikoisen vuoksi, on 3 vuotias. Olisi kiva lähteä touhuilemaan leirille hänen kanssaan.

Eli kiinnostaisi tietää, onko leirillä kovin "uskonnollista" meininkiä, ja yleensäkin, mitä siellä tehdään? :)

ite oon ollu pitämässä.. Uskonnollisuutta ei vältsisti oo kuin aamuhartaus(ei pakko ) ruokarukous jne. kyl mie luulen että perhekerhokävijöinä tykkäisitte =)

Olen ollut lapsenlapseni kanssa paikallisella perheleirillä 2 kertaa. Olemme tykänneet kovasti, 2 viikon päästä taas mennään. Siellä on ollut eri-ikäisiä perheitä, enimmäkseen äitiä ja lapsia. Uskonnollisuutta ei ole paljoa ollut. Kivaa ohjelmaa lapsille ja aikuisille, yhdessä ja erikseen. Saa käydä esim rauhassa saunassa ja hoitajat vahtivat lapsia. Valmiiseen pöytään 5 kertaa päivässä, mahtavaa ruokaa! Kun lapset nukkuvat, osa aikuisista on jatkanut keskusteluja jos jaksaa ja haluaa. Nyt saatiin etukäteen osallistumislista niin voi katsoa onko tuttuja perheitä ja minkä ikäisiä lapsia on mukana =)

Yhteistyössä