plm
Mä olin viime viikollaAlkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Tukholmaan. Hihuu.
Mä olin viime viikollaAlkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Tukholmaan. Hihuu.
Mä tulin tänään FloridastaAlkuperäinen kirjoittaja vatruska:kesäkuussa Riikaan ja lokakuussa Krakovaan. Vuodenpäästä Floridaan koko perheen kanssa
Nii meilläkin. Kokolailla kuukauden päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Turkki
Etkös sinä ole aika usein siellä piipahtanut,vai muistanko väärin :|Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä tulin tänään FloridastaAlkuperäinen kirjoittaja vatruska:kesäkuussa Riikaan ja lokakuussa Krakovaan. Vuodenpäästä Floridaan koko perheen kanssa
Tää oli kolmas kerta. Ens vuonna pitää varmaan antaa firman ukoille vuoro mennäAlkuperäinen kirjoittaja vatruska:Etkös sinä ole aika usein siellä piipahtanut,vai muistanko väärin :|
Olikos hieno reissu?
Muutaman kerran ollaan mekin sinne menty ja aina vaan uudestaan. Nyt nuo tytöt haluaa sinne Orlandoon Harry Potter- maailmaan.
Ai työmatkoja ne sulla onkin ollu. Mutta kyllä ne työmatkoinakin menee. On se vaan niin ihana paikka. =)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tää oli kolmas kerta. Ens vuonna pitää varmaan antaa firman ukoille vuoro mennäAlkuperäinen kirjoittaja vatruska:Etkös sinä ole aika usein siellä piipahtanut,vai muistanko väärin :|
Olikos hieno reissu?
Muutaman kerran ollaan mekin sinne menty ja aina vaan uudestaan. Nyt nuo tytöt haluaa sinne Orlandoon Harry Potter- maailmaan.
Oli ihan kiva reissu, mutta edelliset reissut on olleet parempia. Tai sanotaan niin, että edellisillä reissuilla on ollut joustavampi matkaseura.
11 yötä oltiin siellä ja vain 4 päivää oli töitä. Ja niistäkin yksi pelkästään juhlimista.Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Ai työmatkoja ne sulla onkin ollu. Mutta kyllä ne työmatkoinakin menee. On se vaan niin ihana paikka. =)
Lomaahan se sit on ollut. Kai otit rusketuksen rannalla.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:11 yötä oltiin siellä ja vain 4 päivää oli töitä. Ja niistäkin yksi pelkästään juhlimista.Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Ai työmatkoja ne sulla onkin ollu. Mutta kyllä ne työmatkoinakin menee. On se vaan niin ihana paikka. =)
Poltin nahkani, vaikka oli 50:n suojakerroin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Lomaahan se sit on ollut. Kai otit rusketuksen rannalla.
Sama suunta, mutta heinäkuun lopulla. Norjan reittiä ei vielä ole lyöty lukkoon, mutta haluaisin nähdä ihan pohjoisesta etelään Norjan. Mies taas haluaa Kiirunan kautta Tornioon. Katsotaan nyt, voi olla että päätös tulee vasta matkan varrella.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Pohjoiseen Suomeen ja Norjaan kesäkuussa.
Minustakin olisi kiva matkata etelästä pohjoiseen, mutta nyt on vaan niin vähän aikaa, ettei ehditä kuin pohjoiseen sukulointireissun yhteydessä. Toivottavasti ei lunta sada enää silloin Ainakaan paljon.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Sama suunta, mutta heinäkuun lopulla. Norjan reittiä ei vielä ole lyöty lukkoon, mutta haluaisin nähdä ihan pohjoisesta etelään Norjan. Mies taas haluaa Kiirunan kautta Tornioon. Katsotaan nyt, voi olla että päätös tulee vasta matkan varrella.