Minakin sorruin nimeamaan muutaman muunkin tulevan reissun. Sorry :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä ole kateellinen, olen itsekin tehnyt useamman ulkomaan matkan samana vuonna. Mutta jotenkin vaan pistää silmään, jos kysytään seuraavaa reissua niin pitää luetella monta eri reissua.
Voi vitsi. Upea reissu varmasti tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Kesäkuussa lähdetään koko perheen voimin Islantiin
Saaks mä tulla hoitamaan sun heppoja siksi aikaa?Alkuperäinen kirjoittaja meah:Lahdessa vois käydä kesälomalla, vaikka HopLopissa ja mäkkärissä.
Jos siltä tuntuuAlkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Saaks mä tulla hoitamaan sun heppoja siksi aikaa?Alkuperäinen kirjoittaja meah:Lahdessa vois käydä kesälomalla, vaikka HopLopissa ja mäkkärissä.
jos haluutte eksotiikkaa vähän matkailuun niin vaihtakaa mäkkäri carrollisiin - täällä on nykyään sellainenkin *ylpeä*Alkuperäinen kirjoittaja meah:Lahdessa vois käydä kesälomalla, vaikka HopLopissa ja mäkkärissä.
Oooh. Ehkä sit se. Ja jos oikein repäistään, niin vois sitten kotimatkalla kurvata Eurokankaan kautta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja endie:jos haluutte eksotiikkaa vähän matkailuun niin vaihtakaa mäkkäri carrollisiin - täällä on nykyään sellainenkin *ylpeä*Alkuperäinen kirjoittaja meah:Lahdessa vois käydä kesälomalla, vaikka HopLopissa ja mäkkärissä.
Islanti on meilläkin haaveena. Ehkä joskus...Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Kesäkuussa lähdetään koko perheen voimin Islantiin
No ei kait noita otsikoita nyt muutenkaan niin kirjaimellisesti oteta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä ole kateellinen, olen itsekin tehnyt useamman ulkomaan matkan samana vuonna. Mutta jotenkin vaan pistää silmään, jos kysytään seuraavaa reissua niin pitää luetella monta eri reissua.
Islanti on aivan ihana paikka minusta. Asuin siella 80-luvun alussa,, ja kavin siella visiitilla muutama vuosi sitten. Jos uskallan sanoa etta *paljon olen matkustanut* niin Islanti on mulla ihan siella huipulla paikoista. Erikoinen luonto, todella ystavalliset ihmiset, hyva ruoka - kylla suosittelen oikeen sydameni pohjasta. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Islanti on meilläkin haaveena. Ehkä joskus...Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Kesäkuussa lähdetään koko perheen voimin Islantiin