Seuraava lomakohteenne?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
En mä ole kateellinen, olen itsekin tehnyt useamman ulkomaan matkan samana vuonna. Mutta jotenkin vaan pistää silmään, jos kysytään seuraavaa reissua niin pitää luetella monta eri reissua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä ole kateellinen, olen itsekin tehnyt useamman ulkomaan matkan samana vuonna. Mutta jotenkin vaan pistää silmään, jos kysytään seuraavaa reissua niin pitää luetella monta eri reissua.
Minakin sorruin nimeamaan muutaman muunkin tulevan reissun. Sorry :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Lahdessa vois käydä kesälomalla, vaikka HopLopissa ja mäkkärissä. :whistle:
Saaks mä tulla hoitamaan sun heppoja siksi aikaa? :D
Jos siltä tuntuu :D

Mutta lomakohde on kyllä valittu juuri sitä silmällä pitäen, että elukat pärjää täällä keskenään ehkä just tuon mittaisen reissun...

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Lahdessa vois käydä kesälomalla, vaikka HopLopissa ja mäkkärissä. :whistle:
jos haluutte eksotiikkaa vähän matkailuun niin vaihtakaa mäkkäri carrollisiin - täällä on nykyään sellainenkin *ylpeä*
Oooh. Ehkä sit se. Ja jos oikein repäistään, niin vois sitten kotimatkalla kurvata Eurokankaan kautta :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kesäkuussa lähdetään koko perheen voimin Islantiin :)
Islanti on meilläkin haaveena. Ehkä joskus... :)
Islanti on aivan ihana paikka minusta. Asuin siella 80-luvun alussa,, ja kavin siella visiitilla muutama vuosi sitten. Jos uskallan sanoa etta *paljon olen matkustanut* niin Islanti on mulla ihan siella huipulla paikoista. Erikoinen luonto, todella ystavalliset ihmiset, hyva ruoka - kylla suosittelen oikeen sydameni pohjasta. =)

Yhteistyössä