@setis kävi täällä.

Olen kylläkin nyt Suomessa, eikä minulla valitettavasti ole oikeutta sakottaa sinua 😁, kannattaisi parkkeerata laillisesti, mutta olo kuin olisin käynyt thaikuissa. Kävin moikkaamassa Joytä ja hänen ystäväänsä, ihastuttavaa Sun rouvaa, on jtn 30-35 v. Voi että kuinka valoisa ihminen onkaan. Ja kertoi kovasti tykkäävänsä etunimestäni, joka ei ole mikään Pekka, Matti, Veikko, Uolevi, Yrjö, Kyösti jne.

Joy oli selvästi kertonut minusta paljon (huom trollit, positiivista tietysti kun negaa ei ole 😁), hän kyseli paljon ja pyysi päästä kesällä kanssani luontoretkelle ja veneilemään/melomaan kanootilla 🥰)

Sehän passaa, sanoin että voi ottaa 2 lastaan ja thaikkumiehensäkin mukaan. Ehkä hän haluaakin olla vaan kahdestaan kanssani, kun ei kommentoinut siihen mitään 🤭

Mutta kyllä Joy myös kertoi odottavansa luontoretkeä kanssani. Voi että kun sydäntä lämmitti tuo käyntini siellä 💓💓
 
Olen kylläkin nyt Suomessa, eikä minulla valitettavasti ole oikeutta sakottaa sinua , kannattaisi parkkeerata laillisesti, mutta olo kuin olisin käynyt thaikuissa. Kävin moikkaamassa Joytä ja hänen ystäväänsä, ihastuttavaa Sun rouvaa, on jtn 30-35 v. Voi että kuinka valoisa ihminen onkaan. Ja kertoi kovasti tykkäävänsä etunimestäni, joka ei ole mikään Pekka, Matti, Veikko, Uolevi, Yrjö, Kyösti jne.

Joy oli selvästi kertonut minusta paljon (huom trollit, positiivista tietysti kun negaa ei ole ), hän kyseli paljon ja pyysi päästä kesällä kanssani luontoretkelle ja veneilemään/melomaan kanootilla )

Sehän passaa, sanoin että voi ottaa 2 lastaan ja thaikkumiehensäkin mukaan. Ehkä hän haluaakin olla vaan kahdestaan kanssani, kun ei kommentoinut siihen mitään

Mutta kyllä Joy myös kertoi odottavansa luontoretkeä kanssani. Voi että kun sydäntä lämmitti tuo käyntini siellä
Asutko jossain Närpiössä vai mistä noita thaikkuja riittää?
 
Onko Sinulla paksu kul**, kukkaro?

Olen kylläkin nyt Suomessa, eikä minulla valitettavasti ole oikeutta sakottaa sinua 😁, kannattaisi parkkeerata laillisesti, mutta olo kuin olisin käynyt thaikuissa. Kävin moikkaamassa Joytä ja hänen ystäväänsä, ihastuttavaa Sun rouvaa, on jtn 30-35 v. Voi että kuinka valoisa ihminen onkaan. Ja kertoi kovasti tykkäävänsä etunimestäni, joka ei ole mikään Pekka, Matti, Veikko, Uolevi, Yrjö, Kyösti jne.

Joy oli selvästi kertonut minusta paljon (huom trollit, positiivista tietysti kun negaa ei ole 😁), hän kyseli paljon ja pyysi päästä kesällä kanssani luontoretkelle ja veneilemään/melomaan kanootilla 🥰)

Sehän passaa, sanoin että voi ottaa 2 lastaan ja thaikkumiehensäkin mukaan. Ehkä hän haluaakin olla vaan kahdestaan kanssani, kun ei kommentoinut siihen mitään 🤭

Mutta kyllä Joy myös kertoi odottavansa luontoretkeä kanssani. Voi että kun sydäntä lämmitti tuo käyntini siellä 💓💓
 
Voi ei!

Jos jotakin positiivista pitää tästäkin repiä niin meillä parkkisakko on 80€ kpl. En oo laskenut montako niitä tossa hanskalokerossa on.
 
Hirvee hinta. Mikä se teidän työpaikan osoite oli, jos jätän auton aina sinne ku käyn stadis? Otan sit jonneteslan millä kiidän ympäriinsä
No on!
Ei täällä tsadissa kadulle voi jättää. Mulla on auto omalla paikalla hallissa päivät.

Noin muuten ei muista aina laittaa parkkilätkää ja kerran kaveri oli tuonu erikoisen hienon parkkikiekon, se oli jääny näkyviin niin tuli sakot: kaks parkkikiekkoa=sakko. Ihanaa. Toisesta ei edes selvinnyt aika, eikä se ollu fonarissa mutta koitapa haastaa ni maksat silti.
 
No on!
Ei täällä tsadissa kadulle voi jättää. Mulla on auto omalla paikalla hallissa päivät.

Noin muuten ei muista aina laittaa parkkilätkää ja kerran kaveri oli tuonu erikoisen hienon parkkikiekon, se oli jääny näkyviin niin tuli sakot: kaks parkkikiekkoa=sakko. Ihanaa. Toisesta ei edes selvinnyt aika, eikä se ollu fonarissa mutta koitapa haastaa ni maksat silti.
Aijaaha, luulin jo keksineeni edullisen parkkeiraamisen...

Juu, parkkipirkot joutuu kyllä limboon kuoleman jälkeen. Onneksi nykyään riittää paperilappu missä lukee tuloaika.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä