Vasen tuulilasin sulka oli nostettu ylös, ( väärin parkattu) laitettu 55 dollari sakkolappu ja laskettu pyyhkimen sulka alas.
Ei voi olla kukaan muu kuin @setis
Ei voi olla kukaan muu kuin @setis
Asutko jossain Närpiössä vai mistä noita thaikkuja riittää?Olen kylläkin nyt Suomessa, eikä minulla valitettavasti ole oikeutta sakottaa sinua , kannattaisi parkkeerata laillisesti, mutta olo kuin olisin käynyt thaikuissa. Kävin moikkaamassa Joytä ja hänen ystäväänsä, ihastuttavaa Sun rouvaa, on jtn 30-35 v. Voi että kuinka valoisa ihminen onkaan. Ja kertoi kovasti tykkäävänsä etunimestäni, joka ei ole mikään Pekka, Matti, Veikko, Uolevi, Yrjö, Kyösti jne.
Joy oli selvästi kertonut minusta paljon (huom trollit, positiivista tietysti kun negaa ei ole ), hän kyseli paljon ja pyysi päästä kesällä kanssani luontoretkelle ja veneilemään/melomaan kanootilla )
Sehän passaa, sanoin että voi ottaa 2 lastaan ja thaikkumiehensäkin mukaan. Ehkä hän haluaakin olla vaan kahdestaan kanssani, kun ei kommentoinut siihen mitään
Mutta kyllä Joy myös kertoi odottavansa luontoretkeä kanssani. Voi että kun sydäntä lämmitti tuo käyntini siellä
En, vaan ”jonkin verran” etelämpänä. Siinä kyseisessä tuppukylässä ei taida asua kuin 3 thaikkua.Asutko jossain Närpiössä vai mistä noita thaikkuja riittää?
Niin ne taisikin olla vietnamilaisia tjms siellä tomaattitilallaEn, vaan ”jonkin verran” etelämpänä. Siinä kyseisessä tuppukylässä ei taida asua kuin 3 thaikkua.
No sit Salossa...En, vaan ”jonkin verran” etelämpänä. Siinä kyseisessä tuppukylässä ei taida asua kuin 3 thaikkua.
No ei sielläkään, en tiennyt että siellä heitä on ilmeisesti enempi? Nokian peruja vai?No sit Salossa...
Jaa a. Kuhan arvailenNo ei sielläkään, en tiennyt että siellä heitä on ilmeisesti enempi? Nokian peruja vai?
Täytyykin matkustaa sinne tsekkaamaan tilanne
Olen kylläkin nyt Suomessa, eikä minulla valitettavasti ole oikeutta sakottaa sinua , kannattaisi parkkeerata laillisesti, mutta olo kuin olisin käynyt thaikuissa. Kävin moikkaamassa Joytä ja hänen ystäväänsä, ihastuttavaa Sun rouvaa, on jtn 30-35 v. Voi että kuinka valoisa ihminen onkaan. Ja kertoi kovasti tykkäävänsä etunimestäni, joka ei ole mikään Pekka, Matti, Veikko, Uolevi, Yrjö, Kyösti jne.
Joy oli selvästi kertonut minusta paljon (huom trollit, positiivista tietysti kun negaa ei ole ), hän kyseli paljon ja pyysi päästä kesällä kanssani luontoretkelle ja veneilemään/melomaan kanootilla )
Sehän passaa, sanoin että voi ottaa 2 lastaan ja thaikkumiehensäkin mukaan. Ehkä hän haluaakin olla vaan kahdestaan kanssani, kun ei kommentoinut siihen mitään
Mutta kyllä Joy myös kertoi odottavansa luontoretkeä kanssani. Voi että kun sydäntä lämmitti tuo käyntini siellä
Hirvee hinta. Mikä se teidän työpaikan osoite oli, jos jätän auton aina sinne ku käyn stadis? Otan sit jonneteslan millä kiidän ympäriinsäVoi ei!
Jos jotakin positiivista pitää tästäkin repiä niin meillä parkkisakko on 80€!
Pohjanmaalla kuitenkin?En, vaan ”jonkin verran” etelämpänä.
No on!Hirvee hinta. Mikä se teidän työpaikan osoite oli, jos jätän auton aina sinne ku käyn stadis? Otan sit jonneteslan millä kiidän ympäriinsä
Aijaaha, luulin jo keksineeni edullisen parkkeiraamisen...No on!
Ei täällä tsadissa kadulle voi jättää. Mulla on auto omalla paikalla hallissa päivät.
Noin muuten ei muista aina laittaa parkkilätkää ja kerran kaveri oli tuonu erikoisen hienon parkkikiekon, se oli jääny näkyviin niin tuli sakot: kaks parkkikiekkoa=sakko. Ihanaa. Toisesta ei edes selvinnyt aika, eikä se ollu fonarissa mutta koitapa haastaa ni maksat silti.
Jotenkin savolaisesti yrittäen:Pohjanmaalla kuitenkin?
Noh, Annie(kin) on kyllä ylistänyt erästä k:lla alkavaa juttuaOnko Sinulla paksu kul**, kukkaro?
Linkki?Noh, Annie(kin) on kyllä ylistänyt erästä k:lla alkavaa juttua
No justhan sä tuossa joku päivä sanoit, ettet sieltä ole.Jotenkin savolaisesti yrittäen:
Suattaapi olla tai suattaapi olla olemati…
Et siis ymmärrä savvoo yhtään, mitähän mä tuossa mahdan sanoa selkokielellä?No justhan sä tuossa joku päivä sanoit, ettet sieltä ole.
Ymmärrän kyllä. Halusin vain testata, muistatko, mitä kirjoittelet.Et siis ymmärrä savvoo yhtään, mitähän mä tuossa mahdan sanoa selkokielellä?
M****apylly taas linjoilla räksyttämässä
Mikälie ukonvornake.No justhan sä tuossa joku päivä sanoit, ettet sieltä ole.
Joo. Huvittavaa, kun kuvittelee olevansa ties mikä adonis, vaikka vanhuus kolkuttelee. Ei taida olla sinut ikääntymisensä kanssa. Semmoinen "rinsessa".Mikälie ukonvornake.
Kylillä heitetään huulta mokomalle kuvatukselle. Kissat ja koirat kannattaa pitää sisällä tai narun piässä, kun Shemeikka paahtaa kaasu pohjassa kaarallaan kylillä.
@Lispetti nimesi eilisen taukoamattoman räksyttäjän menkkapyllyksi, muistutat häntä kovastiYmmärrän kyllä. Halusin vain testata, muistatko, mitä kirjoittelet.
Mikä pylly? Ja mikä "taas"?
Yhden viestin perusteella teet moisen "analyysin"?@Lispetti nimesi eilisen taukoamattoman räksyttäjän menkkapyllyksi, muistutat häntä kovasti