Seronil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauvakuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vauvakuume

Vieras
Voinko suunnitella hyvällä mielellä raskautta,lääkityksenä on nyt jo helpottuneeseen masennukseen ja voimakkaaseen ahdistukseen seronil 40 mg.Olo on nyt loistava mutta lääkkeitä ei olla aidottu lopettaa ainakaan puoleen vuoteen.Vauvakuume on valtava ja haaveilen taas omasta pienestä nyytistä:)Lääkettä voi kuulemma käyttää muuten mut raskauden alussa ja lopussa pitäis olla ilman lääitystä.Onko teillä henkilökohtaisia kokemuksia??

Edelleen suosittelen oman lääkärin kanssa keskustelun lisäksi teratologiseen keskukseen soittoa. Ja kiitos hänelle, joka tuon paikan täällä keskustelussa alunperin mainitsi!!

Seronilia voi käyttää raskauden aikana. Se on turvallisimpia lääkkeitä mitä on. Minä olen kahden raskauteni aikana käyttänyt sitä keskivaiheilta loppuun saakka. Ei ollut mitään haittaa. Haluaisin tietää mistä olet kuullut ja miksi ei muka saisi käyttää raskauden lopussa. Kyllä minulle määrättiin se ihan loppuun saakka ja imetysajaksi taas zoloft.

Kyllähän se varmasti periytyykin.Ehkä ei KUN pidetään toisistamme hyvää huolta.Mulla masennus laukesi ahdistavista lapsuusmuistoista..asia on puhuttu ammattiauttajalla mut voihan masennus vielä uusiutuakin joskus.Sitten tietää kuitenkin mikä auttaa. Haluan silti vielä lapsia ja joku ajattelee varmasti että minun kuuluu olla ilman!!!!Minä yritän kasvattaa lapsistani sellaisia joilla ei olisi aihetta masennukseen,kyllähän tilanteita on joissa kaikki ihmiset voivat masentua joa asioista ei puhuta tai kehdata puhua.Maailma on pohjimmiltaan niin paha ja siinäkin on jo aihetta suruun,mutta yritetään parhaamme että jälkeläisistä tulisi ihania elämän rakastajia :)On elämässä kuitenkin niin paljon hyvääkin.... :heart:

itsellänikin meinaa ajoittain syntyä vauvakuume.meillä 3.5 ja 5.5 vuotiaat tytöt.mullakin ollut masennusta ja lääkityksenä pertriptyl.voisin kuulemma käyttää sitä raskauden aikana.kumpa vaan uskaltaisi edes yrittää tulla raskaaksi.ehkä ajallaan

Yhteistyössä