Seronil aamulla vai illalla??

Sain lääkäriltäni reseptin seronil lääkkeestä. Olen raskaana, mutta masenus painaa päälle toden teolla.

Lääkäri ei kirjoittanut reseptiin että otetaanko se aamulla vai illalla, laittoi vain ohjeeksi että kerran päivässä.
Éräältä ystävältäni kuulin että se saattaa väsyttää..nyt mietinkin että otetaanko se illalla vai aamulla...
Kokemuksia???
 
Kiitos vastauksista...
Aloitin tuon lääkkeen sitten tänään...Eli aamuisin otan tuon kapselin. Jotenkin vaan pelottaa miten kaikki lähtee menemään. Paljon on tullut luettua ihmisten kokemuksia lääkkeistä...Etenkin tuo aloitus on kai aika vaikeaa.
Pelkään jos olo vain pahenee ens alkuun...
Kauankohan menee ennenkuin ne hyvät vaikutukset tulee esille?!
 
myy
Mulla meni kuukausi aika huonosti.Ahdisti aika paljon ja ajattelin et lääke ei auta.Sitten alko helpottamaan toisena kuukautena.Mulla masennus-ahdistus oli kerenny tosi pahaksi,joten sekin varmaan hidasti lääkkeen vaikutusta.Eihän muutama lääke vielä auta masennusta.
Mutta kannattaa sitkeästi jaksaa tuo alku eikä varmaan kannata miettiä heti lääkkeen vaihtoa jos ei ala heti vaikuttamaan.Nimittäin mulla seronil auttoi loppujen lopuksi loistavasti :)
Jaksamisia :hug:
 
Kiitos Myy kun kerroit oman kokemuksesi...

:hug:

Pitää nyt vaan maltaa mennä päivä kerrallaan..Ja odottaa parempia aikoja.
Tulen varmasti vielä monesti lukemaan tuon viestisi..Se antaa taas itselle uskoa että paraneminen ei käy viikossa =)
 
Joopa joo, siis lääke väsyttää päivällä, iltaa kohti piristyn. Tähän asti olen nukkunut yöni ihan kohtalaisesti..Mutta nyt tuo lääke pistää valvomaan. Hitsi!!!

Mietinkin että pitäisikö sen ottamista siirtää iltaan, jospa pahin väsymys sitten ajoittuisi yöhön?!

Miten sinulla MYY: otitko lääkkeen iltaisin, vai aamulla..entä vaikuttiko yö uniisi?
Kiitos jos jaksat vielä vastailla... :hug:
 
myy
Otin aamulla,en mä huomannu suurempaa lääkkeestä johtuvaa väsymystä.Tietty masentuneena muutenkin väsyttää.
Ota silti lääke aamulla,älä tee omia päätöksiä.Näin lääkärit suosittelee.Voihan se varmaan alkuun väsyttää mut toivotaan että siitä tasaantuu :)
 
Minä ainakin otan Seronilin aina illalla, kun se on henkilökohtaisesti kätevämpää minulle. Minullekin määrättiin ensin että aamulla, mutta kun sanoin että ottaisin mieluummin illalla, niin lääkäri vastasi että kyllä se käy yhtä hyvin niinkin.
Eikä ole ollut mitään haittoja iltaSeronilista!
 
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä