Sepram lääke ja aloitusoireet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jumittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jumittaja

Vieras
Jos jollakin tämä tai vastaava lääke käytössä niin kuulisin mielelläni kokemuksia. Minulle määrättiin masennukseen ja paniikkihäiriöön tätä. 10mg aamuisin. Tänään neljäs päivä lääkettä. Päätä särkee ja hienoista vapinaa tullut käsiin. Mutta häiritsevin on sellainen apaattinen olo. En jaksaisi eikä huvittaisi kelleen puhua mitään. Kun normaalisti olen aika puhelias. Välillä havahdun siihen kun istun sohvalla ja tuijotan ikkunasta ulos johonkin kaukaisuuteen. Lääke myös väsyttää kovasti ja tekee pöpperöiseksi ajatuksenjuoksun. Muutama sosiaalinen tilanne ollut, nähnyt tutun kaupassa niin en osaa enää puhua mitään. Vaikea katsoa silmiin ja tuntuu et en keksi mitään sanottavaa. Minä kuka yleensä puhua pälpätän!!!!!
Eikai musta nyt tällainen tuu näitten pilsujen myötä?!!!!!

Kokemuksia, löytyykö??

Noi on niitä kuuluisia aloitusoireita!Ja täyty kyllä sanoa et jos noin lieviä on niin olisin ylen tyytyväinen!Mulla oli oireet niin rankkoja et tuntu et kuolen niihin,sain sellasia ahdistuskohtauksia et tuntu et kuolen just paikalla niihin.Mulle tuli myös itsetuhoisia ajatuksi/pakkoajatuksia yms..Mun mielestä noi sun oireet on aikas lieviä..

Itellä 10mg pmsoireisiin aina viikko ennen kuukautisten alkua. Eli aina 3vko kuusta syömättä. Sivuoireita en oo koskaan huomannut, enintään lievä väsymys. Hyvät puolet: hermo ei mee niin stanan herkästi eli ei oo pinna kireellä niinkuin normaalisti. Eli hyvin toimii.

Oisko sulla annostuksessa säätämisen varaa,.tai jos tietosesti ylianalysoit ittees ja tuntemuksias.. Mitä jos koettaisit suhtautua positiivisesti lääkkeeseen, nyt olet saanut apua

Yhteistyössä