seppälään lähti palaute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ole kyllä myyjäraukat, jos naama norsunv*tulla asiakkaita "palvellaan"
katsotaan halveksuen ja kuiskitaan toisille myyjille, kuinka tämä kuponkikampanja ärsyttää.

Aina pitää palvella asiakkaita hymyillen, vaikka olisi kuinka p*ska päivä.
Jos ei kiinnosta olla kassalla töissä, aina voi vaihtaa alaa.. :D

ai tarkoitatko että myyjien pitää kestää mitä vaan?
kyllä mua henk.koht.vituttaa "Palvella" naama norsun veellä olevaa asiakasta. tässä pätee sääntö, kohtele muita,kuten haluat itseäsi kohdeltavan.

Minulle päivällä kertoi Kirkkonummen Seppälän myyjä, että he eivät edes tienneet moisesta kampanjasta, kun asiakkaita alkoi lappamaan sisää kuponkien kanssa. He olivat myyneet paljonkin niin, että asiakas sai monella kupongilla ostaa kerralla. Sitten oli tullut ylemmältä taholta viestiä, että yksi per asiakas.
Me muuten saimme ostettua 2 kuponkia kerralla tänään vielä, kiitos ymmärtäväisen myyjän, ostin kaksi T-paitaa. :D

seppälän myyjien kanssa tuli kerran aiemminkin ongelma, kun oli 2 yhden hinnalla-tarjous ja mulla oli 2 kpl viiden euron tuotetta ja 2 kpl 10 euron tuotetta, niin tämä nutturanaama ei antanut ostaa nippua 15:lla eurolla, vaan ois pitänyt maksaa 2x10,-.
tehtiin sitten 2 perättäistä ostotapahtumaa ja jono odotti takana. annoin kyllä sen kuulla kunniansa. mitähän vitun kicksejä joku saa tuollaisesta tarpeettomasta vittuilusta? ei ole kyllä sitä scarfacea enää näkynyt siellä töissä myöhemmin, muutenkin oli ala-arvoista sen kiukuttelut.

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä minäkin:
kyllä mua henk.koht.vituttaa "Palvella" naama norsun veellä olevaa asiakasta. tässä pätee sääntö, kohtele muita,kuten haluat itseäsi kohdeltavan.

Myyjä olen itsekin todellakin, mutta meillä on aina painotettu, että asiakasta pitää kohdella kunnioittavasti.
Hehän sen ruuan sinun pöytään tuovat!

Parhaiten myyjän työ luonnistuu, kun osaa ottaa vähän veemäiset asiakkaat huumorilla.
Jos joku on todella v*ttumainen, niin hymyile takaisin kuin naantalin aurinko ja palvele häntä kahta paremmin!
Joko asiakas menee hämilleen omasta käyttäytymisestään ja nolostuu, tai sitten ottaa käyttäytymisesi vittuiluna, mutta eihän ystävällisyydestä ja hymystä voi valittaa ;)

vaihda siis alaa, jos et kestä asiakkaita, joilla on huono päivä..

Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä minäkin:

Myyjä olen itsekin todellakin, mutta meillä on aina painotettu, että asiakasta pitää kohdella kunnioittavasti.
Hehän sen ruuan sinun pöytään tuovat!

Parhaiten myyjän työ luonnistuu, kun osaa ottaa vähän veemäiset asiakkaat huumorilla.
Jos joku on todella v*ttumainen, niin hymyile takaisin kuin naantalin aurinko ja palvele häntä kahta paremmin!
Joko asiakas menee hämilleen omasta käyttäytymisestään ja nolostuu, tai sitten ottaa käyttäytymisesi vittuiluna, mutta eihän ystävällisyydestä ja hymystä voi valittaa ;)

vaihda siis alaa, jos et kestä asiakkaita, joilla on huono päivä..

niin no mun ammattitaidossa ei ole mitään vikaa, mutta tarkoitinkin, että miksi aina pitäisi myyjän olla iloinen yms. ja heti jos ei hymyile tms.ollaan valittamassa. palveluammatissahan ovat muutkin, esim.taksikuskit tk:ssa työskentelevät..mutta aina valitetaan myyjistä...

oikeen hyvää palvelua. kuponkeja onkin tullut käytettyä paljon, ja nahkaiset kengätkin sain ostettua sillä,
minulla tänään sanottiin kassalla, että joka päivä voi tulla, 1 per asiakas / päivä...

suorastaan ihmetyttää noi myyjät, jotka eivät ilman narinoita myy kyseisellä kupongilla.
Onko se heiltä jotenkin pois?
ilmeisesti, jos he ovat saaneet ostaa kyseiset alejämät sillä yhdellä eurolla, kun alennukset ovat loppu.
Vai v*tuttaako heitä kenties se, että nyt joku muu vie heidän läheistensä alennuskamat, koska tuttavat eivät ole kerinneet ajoissa paikalle?
ylimääräistä työtä siitä ei varmaankaan tuu. Lukuunottamatta sitä, että pitää lyödä kassaan enemmän tuotteita..

Yhteistyössä