seppälään lähti palaute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kala

Vieras
Ihmettelen suuresti tätä 1?:n kampanjaa. Tosi hieno tarjous, uskomaton, mutta miten liikkeillänne voi olla niin erilaiset linjaukset. Jossain ei huolita lapsia 2-3-v maksaviksi asiakkaiksi, jossain myydään vain yksi per asiakas (ihan kuin lapussakin lukee), mutta toisissa liikkeissä on myyty niin paljon kuin haluaa ostaa ja on kuponkeja jäljellä. Toisissa liikkeissä ei myydä jos myyjä muistaa että asiakas on jo käyttänyt vaikka edellisenä päivänä kupongin ja toisissa liikkeissä sanotaan että kun poistuu liikkeestä ja palaa takaisin niin on uusi asiakas. Itse en ennen ole osannut käydä seppälässä, mutta nyt euron ostoksilla huomasin että seppälässähän on ihan hyvän näköisiä vaatteita, yllätyin valikoimista. Mutta tämä nyt että asiakkaita pidetään eriarvoisessa asemassa herättää närkästystä ja ajattelen etten halua asioida tälläisessä liikkeessä missä ei osata vetää tälläisiä kampanjoita selkeillä pelisäännöillä läpi, missä kaikille on samat säännöt. a se että kuponki on voimassa 1.8 asti ja kuponkeja ei enää saanut 31.7 ihmetyttää. Joku on voinut ajatella että käy ostamassa keskiviikkona ja ei sitten olekaan saanut tulostettua kuponkia. Tämä eri linjaus näkyi saman kaupunginkin eri liikkeissä. Ja ainakin yhdessä kuopion liikkeessä tuli itse myymäläpäälliköltä tosi törkeää palvelua kun asiasta häneltä tiedusteltiin että suuresti ihmettelen henkilökuntanne asiakaspalvelu asennetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hmmm...

:/

Ne ovat hei vaatteita vaan.

:hug:

Niin mutta ei ole oikein että joku saa ostaa niitä niin paljon kuin haluaa ja toinen asiakas ei saa kuin yhden kun ei lastakaan huolita asiakkaaksi. Ja olipa mitä vain niin asiakaspalvelusta voi antaa aina palautetta ja seppälässä on korjaamisen varaa.....

hyvähyvä :D täällä on myyjät ollut hyväntuulisia ja nauravaisia, treellä anttilan lähellä olevassa seppälässä oli joku nuttura kireellä ja suolakurkku perseessä (valitti muille koko ajan) .. mut ei sit onneks palvellut mua. olisin varmasti sanonut jotain asiasta ja suoraan päin näköä.

mun mielestä toi oli ihan aiheellinen,jos kerran asia on noin. monet täällä kertoi tehneensä ostoksia monen sadan euron edestä,niin onko se reilua jos toinen saa sen yhden vaatteen vaan..?

meillä täällä 6 eri seppälää, eikä mistään saanut kuin sen yhden per asiakas. isot lapset kelpasivat ostamaan, mutta ihan pikkuiset tietty ei. samanpäivän aikana vain yhtä kuponkia sai käyttää. Sitä en tie sitten onko joku mennyt vakoilemaan myyjän vaihtumista ja uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hmmm...

:/

Ne ovat hei vaatteita vaan.

:hug:

ai ne ketkä palvelee... se on VAAN asiakaspalveluammatti, jossa oma närkästys pitäis saada sivuun... jos ei osaa asiakaspalvelutyössä olla niin vaihtakoon paikkaa ;) minusta ihan oikein tehty, et tekee valituksen!

No mä en välttämättä jaksais vaatteiden takia meteliä nostaa.Tuleehan noita alennusmyyntejä myöhemminkin, eikä maailmassa kaikkea voi saada mitä mieli tekee. :/ Niin se vaan on. :hug:

eihän liitä kuponkeja olis välttämättä tarvinnut ainaa kuin yhden päivän aikana siis sehän on ihan oma asia kuinka kauan niitä annetaan olla liikkeellä. eihän aina ole niin että kuponkeja saa sen ajan kun on voimassa ja sitä paitsi jos niitä on vielä jäljellä voihan niitä kopioida

on se väärin kun säännöt eri paikkakunnan seppälöissä.jossain saa 1 vuotias käyttää kuponkia jossain ei 2-4 vuotias käy kuten itsekkin kuullut.asiakkaita nekin ovat.joku saa vain yhden jos menee seuraavana päivänä ei saa kun myyjä muistaa.joku taas saa vaikka kuinka monella kupongilla.että ei tässä kyllä ole tasapuolisuutta asiakkaita kohtaan, ylemmältä taholta ei vain tullut selkeätä sääntöä seppälöihin kun laittoivat kuponki nettiin.itelläni kyllä ei ollut mitään ongelmaa seppälässä, mutta niitä olen lukenut miten eri tavoin me henkilöt täällä saatiin seppälästä vaatteita. ja tuokin että 1.8 asti voimassa vedettiinkin jo 30.7 pois netistä jotta ei saa tulostettua.kait niillä on oikeus muuttaa tietojaan

sepiksessä oli tänään yksi todella kiukkuinen myyjä. Lähetti yhden miehen kassalta matkoihin, koska hänen vaimonsa osti jo häntä ennen jotain. Meinasin puuttua että lapussa EI LUE 1/talous vaan 1/asiakas.
Toiselle myyjälle sitten kuiskasi, "mua sitten harmittaa nuo lapulla ostelijat"

juu no täällä treen anttilan seppälässä ei saanut kenkiä ostella kupongilla, mutta yksivuotias kelpuutettiin kuitenkin asiakkaaksi :)

itse en onneksi huonoa palvelua saanut tänään, mutta pistän tuota palautetta silti menemään seppälälle tästä kampanjasta.
Myyjät pääsevät pätemään, että jos jonkun naama ei miellytä, niin ei myy kuin yhden/talous ja toisille myy sitten useammankin tuotteen yhdelle ostajalle..

naurettavaa suorastaan.
Selkeet säännöt tälläisissä kampanjoissa on kaiken A ja O!

Hyvä asiakkaamme,

Kiitämme palautteestanne koskien asiointianne Seppälän myymälöissä.

Olemme erittäin pahoillamme, että asioiminen myymälöissämme ei ollut odotustenne
mukainen. Olemme panostaneet henkilökunnan asiakaspalvelukoulutukseen; antamanne
palautteen perusteella koulutuksemme ei kuitenkaan ole ollut riittävää.

Olette aivan oikeassa 1 euron alekupongin käytännöstä --> kuten nettisivultamme
tulostetussa etukupongissa sanotaan 1 kuponki / asiakas ja 1 aletuote 1; eurolla
on sääntö, jota jokaisessa Seppälän myymälässä kuponkitarjouksen suhteen tulee
noudattaa.

Olemme pahoillamme ettei sääntöä ole myymälöissämme noudatettu. Voidaksemme
korjata toiminnan oikeaksi tiedustelisinkin teiltä missä myymälässämme ei
kupongin viestiä ole noudatettu? Kiitän avustanne asian selvittämisessä.

Pyydän anteeksi virheellistä toimintaa ja toivon teidän tästä ikävästä
tapauksesta huolimatta jatkavan asiointianne Seppälän myymälöissä
tulevaisuudessakin.

Muodikasta syksyn odotusta!

Ystävällisin terveisin
SEPPÄLÄ OY
Satu Ruotsalainen.

mä laitoin tän jo tonne toiseenkin ketjuun mut tälläsen vastauksen sain ku laitoin palautetta menemään sinne

minäkin pistin jo eilen palautetta menemään. Tänään tuli vastausviesti, jossa pahoiteltiin tapahtunutta ja sanoittiin myymälöiden ohjeistuksen olleen huonoa. Ja sanottiin, että uutta, selkeämpää ohjeistusta on kyllä myyjille annettu. Toivottiin, että asiakassuhde säilyisi jatkossakin.

Aika tyhjänpäiväistä löpinää siis..

Yhteistyössä