Seppälästä 460?:n vaatteet yhteensä 13?.

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
aapeelle
Saitko itse ostettua nuo kaikki vai oliko sulla apujoukkoja mukana? meillä tyttö osti tänään ekaa kertaa itse vaatteita sillä eurolla parista eri seppälästä =). Oli muuten hauskaa kun yksi mamma oli raahannut isovanhemmatko mukaan ja pappa tupisi kassalla, että jo se on kumma kun minut tämmöiseen pakotetaan...eli osti siis lapsille vaatteen..
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja Lisselle:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
n.500e ostokset ja yhteensä:16e.ti ja ke vielä pitää mennä, onneksi mulla kuponkeja, nyt niitä ei vissiin enää saa tulostettua.
Se kampanja loppuu huomenna..eli keskiviikkona ei enää saa..

täh? kupongissa on 1.8. ja huomenna 31.7,että kyllä saa ke vielä
 
minä (ap)
Hmmm, siksi kolme ulkotakkia kun pitäähän sitä varatakkeja olla! Eikö muilla ole! Kyse koulu-ikäisestä...

Mulla oli lapset ja mies mukana, täällä kolme eri seppälää... =)

Ja onhan tarjous voimassa 1.8. asti eli silloin voi ostaa vielä jos jotain jäljellä =)

Miksei saa enää tulostettua?
 
ap
näköjään joo Seppälän sivut pimeenä, eivät varmaan osanneet arvata moista suosiota? Ja nyt menee kehnosti siksi vai? ;) Saiskohan suoraan tuolta tulostettua, mulla oli tuo vielä suosikeissa...

http://www.seppala.fi/s/eurokuponki/
 
Ärsyttää ku ei oo tulostinta enkä oo ajoissa tienny, jos kerran noin halvalla saa vaatteita. :/ Reilusti alle kirppishintojen. Kohta niitä vaatteita varmaan myydään jossain huutonetissä ym. kalliimmalla.
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja minä (ap):
Hmmm, siksi kolme ulkotakkia kun pitäähän sitä varatakkeja olla! Eikö muilla ole! Kyse koulu-ikäisestä...

Mulla oli lapset ja mies mukana, täällä kolme eri seppälää... =)

Ja onhan tarjous voimassa 1.8. asti eli silloin voi ostaa vielä jos jotain jäljellä =)

Miksei saa enää tulostettua?

on kaitse nyt ke asti voimassa toi nyt vaan...Toisessa ketjussa joku sanoi ettei ole enää kuin musta sivu ettei kuponkia enää ole, että pois vedetty, kun kurkkasin niin ihan tyhjä on seppälän sivu,liian suuri suosio varmaan
:D
 
meillä täällä vain yksi seppälä
ajttelin huomenna kuitenki mennä vielä sinne uuvestaan, onko niillä oikeus olla myymättä jos muistavat mut tältä päivältä vai voinko sanoa jos ne ei myy, et oon tänään uusi asiakas..vai tyydynkö siihen etten saa enää vaatteita.. ?:ashamed:
Meinaan vaan et kait se sama tyttönen on siellä huomennakin töissä...
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:
meillä täällä vain yksi seppälä
ajttelin huomenna kuitenki mennä vielä sinne uuvestaan, onko niillä oikeus olla myymättä jos muistavat mut tältä päivältä vai voinko sanoa jos ne ei myy, et oon tänään uusi asiakas..vai tyydynkö siihen etten saa enää vaatteita.. ?:ashamed:
Meinaan vaan et kait se sama tyttönen on siellä huomennakin töissä...
Juuri tänään tuosta äitini kanssa keskustelin ja oltiin yhteistuumin sitä mieltä että kun kupongissa lukee /asiakas niin silloin se on per asiakas vaikka kävisit siellä tunnin välein, jos kehtaat =) Pitäisi olla per henkilö niin silloin voisivat mutista ;) Yhdellä kassalla kävi niin ettei tuota pientä 1,5 vuotiasta suostunut katsomaan asiakkaaksi ja myymään hänelle. Mielestäni se oli jo törkeää, vaikka hänelle ostettiinkin jo ensi vuodeksi vaatetta... murrr.. mutten ruvennyt kuitenkaan möykkäämään =)

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:
meillä täällä vain yksi seppälä
ajttelin huomenna kuitenki mennä vielä sinne uuvestaan, onko niillä oikeus olla myymättä jos muistavat mut tältä päivältä vai voinko sanoa jos ne ei myy, et oon tänään uusi asiakas..vai tyydynkö siihen etten saa enää vaatteita.. ?:ashamed:
Meinaan vaan et kait se sama tyttönen on siellä huomennakin töissä...
Juuri tänään tuosta äitini kanssa keskustelin ja oltiin yhteistuumin sitä mieltä että kun kupongissa lukee /asiakas niin silloin se on per asiakas vaikka kävisit siellä tunnin välein, jos kehtaat =) Pitäisi olla per henkilö niin silloin voisivat mutista ;) Yhdellä kassalla kävi niin ettei tuota pientä 1,5 vuotiasta suostunut katsomaan asiakkaaksi ja myymään hänelle. Mielestäni se oli jo törkeää, vaikka hänelle ostettiinkin jo ensi vuodeksi vaatetta... murrr.. mutten ruvennyt kuitenkaan möykkäämään =)

 
itse kysyin kauniisti kassaneidiltä että voiko käyttää useamman kupongin henkilöä kohti..
no, oli vähän tietysti noloa kassalla kun 25 vaatetta kerralla ja jokainen lyödään yksitellen koneeseen..
kuponki ja euro..
kuponki ja euro..
takana odottaa perhe ja jokaisella kädessä yksi vaate ja kuponki..
minkäs teet, köyhän on pakko ostaa kun halvalla saa. :kieh:
 

Yhteistyössä