Hieno kuva profiilissa!Alkuperäinen kirjoittaja axu82:itse kysyin kauniisti kassaneidiltä että voiko käyttää useamman kupongin henkilöä kohti..
no, oli vähän tietysti noloa kassalla kun 25 vaatetta kerralla ja jokainen lyödään yksitellen koneeseen..
kuponki ja euro..
kuponki ja euro..
takana odottaa perhe ja jokaisella kädessä yksi vaate ja kuponki..
minkäs teet, köyhän on pakko ostaa kun halvalla saa. :kieh:
No, tuo on jo väärin =/Alkuperäinen kirjoittaja axu82:itse kysyin kauniisti kassaneidiltä että voiko käyttää useamman kupongin henkilöä kohti..
no, oli vähän tietysti noloa kassalla kun 25 vaatetta kerralla ja jokainen lyödään yksitellen koneeseen..
kuponki ja euro..
kuponki ja euro..
Ai jaa, kyllähän siellä kivojakin on, mutta etupäässä ei. Nuo oli ainakin nättejä joita ostin.Alkuperäinen kirjoittaja yäk:mä en oo ikinä löytänyt seppälästä mitään kivaa vaatetta. aina olen tullut tyhjin käsin pois sieltä. Musta ne vaatteet vaan on niin kamalia!
Mulla näkyy kanssa, kun menee vanhan linkin kautta.Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:kyllä mulla ainakin se kuponki näkyi ja pystyi tulostamaankin. mä en kuitenkaan sieltä mitään hae.
Mullakin näkyi ja oli linkki tulostukseen, mutta paperille ei tullut kuin www-osoiteAlkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:kyllä mulla ainakin se kuponki näkyi ja pystyi tulostamaankin. mä en kuitenkaan sieltä mitään hae.
eikä ole... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja minä (ap):No, tuo on jo väärin =/Alkuperäinen kirjoittaja axu82:itse kysyin kauniisti kassaneidiltä että voiko käyttää useamman kupongin henkilöä kohti..
kuponki ja euro..
kuponki ja euro..
Niin JOKAISELTAHAN löytyy kopiokone kotoa...Alkuperäinen kirjoittaja kopioikaa niitä kopiokoneella:helpompaa, kun tulostaa
Aika monella itse asiassa on, kun on skanneri, tulostin, kopiokone -monitoimilaite (yleisiä nykyään).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin JOKAISELTAHAN löytyy kopiokone kotoa...Alkuperäinen kirjoittaja kopioikaa niitä kopiokoneella:helpompaa, kun tulostaa
Olikos siellä muuten myymässä se tyttö vai Tommi? Mietin vaan että kehtaisko käydä toisenkerran..Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:Minen ainakaan kehtaa enää hakee mitään.
Sunnuntaina olin 2 kertaa ostin molemmilla kerroilla 1e tuotteen ja tänään olin kerran.
Myyjä oli kyllä eri.
Ihan asiallista myyntiä. Sanoivat, että 1 per asiakas. Ja Vammalan Seppälä
Ei siellä ketään miestä ollu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olikos siellä muuten myymässä se tyttö vai Tommi? Mietin vaan että kehtaisko käydä toisenkerran..Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:Minen ainakaan kehtaa enää hakee mitään.
Sunnuntaina olin 2 kertaa ostin molemmilla kerroilla 1e tuotteen ja tänään olin kerran.
Myyjä oli kyllä eri.
Ihan asiallista myyntiä. Sanoivat, että 1 per asiakas. Ja Vammalan Seppälä