Seppälästä 460?:n vaatteet yhteensä 13?.

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja axu82:
itse kysyin kauniisti kassaneidiltä että voiko käyttää useamman kupongin henkilöä kohti..
no, oli vähän tietysti noloa kassalla kun 25 vaatetta kerralla ja jokainen lyödään yksitellen koneeseen..
kuponki ja euro..
kuponki ja euro..
takana odottaa perhe ja jokaisella kädessä yksi vaate ja kuponki..
minkäs teet, köyhän on pakko ostaa kun halvalla saa. :kieh:
Hieno kuva profiilissa! :D
 
minä (ap)
Alkuperäinen kirjoittaja axu82:
itse kysyin kauniisti kassaneidiltä että voiko käyttää useamman kupongin henkilöä kohti..
no, oli vähän tietysti noloa kassalla kun 25 vaatetta kerralla ja jokainen lyödään yksitellen koneeseen..
kuponki ja euro..
kuponki ja euro..
takana odottaa perhe ja jokaisella kädessä yksi vaate ja kuponki..
minkäs teet, köyhän on pakko ostaa kun halvalla saa. :kieh:
No, tuo on jo väärin =/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
mä en oo ikinä löytänyt seppälästä mitään kivaa vaatetta. aina olen tullut tyhjin käsin pois sieltä. Musta ne vaatteet vaan on niin kamalia!
Ai jaa, kyllähän siellä kivojakin on, mutta etupäässä ei. Nuo oli ainakin nättejä joita ostin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä (ap):
Alkuperäinen kirjoittaja axu82:
itse kysyin kauniisti kassaneidiltä että voiko käyttää useamman kupongin henkilöä kohti..
no, oli vähän tietysti noloa kassalla kun 25 vaatetta kerralla ja jokainen lyödään yksitellen koneeseen..
kuponki ja euro..
kuponki ja euro..
takana odottaa perhe ja jokaisella kädessä yksi vaate ja kuponki..
minkäs teet, köyhän on pakko ostaa kun halvalla saa. :kieh:
No, tuo on jo väärin =/
eikä ole... :kieh:
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kopioikaa niitä kopiokoneella:
helpompaa, kun tulostaa
Niin JOKAISELTAHAN löytyy kopiokone kotoa... :whistle:
Aika monella itse asiassa on, kun on skanneri, tulostin, kopiokone -monitoimilaite ;) (yleisiä nykyään).

Mutta sama se tulostaako vai kopioiko, sama mekanismihan niissä: skannaus ja printtaus, tulostamisessa voi jättää skannauksen väliin ;)
 
miina
Minä kysyin kassalta olisinko saanut ostaa toisen tuotteen, joka olisi mennyt siskolleni kupongilla. En saanut, kun kuulemma yksi per asiakas koko aikana. Heille oli annettu kunnon säännöt juuri. olisiko joku kenties valittanut?
 
shoppari
la käytiin äitin kanssa ostoksilla yhteensä 600e vaatteet 21e , viimeisen vaatteen minkä kävin ostaan niin myyjä sanoi että tämän vielä antaa mutta sitten pitää jo jotain rajaa laittaa! eilen käytiin toisessa myymälässä niin eivät myyneet enää meille vaikka äitin kanssa yhdet vaatteet oltiin ostettu sieltä silloin lauantaina. kumminki muille myivät useampia kerralla 1e/kpl... äiti oli tänään käynyt toisessa ja olivat myyneet ihan normaalisti niinkuin lauantainakin monta kerralla, eivätkä olleet mitään sanoneet vaikka sama myyjä. eivät voi olla keskiviikkona myymättä tuotteita eurolla kun kupongissa on voimassaolo päivä 1.8 asti!

aika jännä tuo myymästä kieltäytyminen, olen myös mielestäni uusi asiakas jos tulen seuraavana päivänä uudelleen ja ostamassa yhden tuotteen. ja silloin lauantaina mun kuullen soitti johonki ylemmälle taholle ja kyseli asiasta niin saivat myydä useampia/hklö, piti vain kirjanpidon takia mennä eri kuitille, oli pääasia että pääsevät eroon kesän alennus tuotteista kun syysvaatteet tulossa ens viikolla ja rekit vielä täynnä kesä vaatteita!
 
Heidu
Minen ainakaan kehtaa enää hakee mitään.
Sunnuntaina olin 2 kertaa ostin molemmilla kerroilla 1e tuotteen ja tänään olin kerran.
Myyjä oli kyllä eri.
Ihan asiallista myyntiä. Sanoivat, että 1 per asiakas. Ja Vammalan Seppälä
 
LilliM harmaana
Mä löysin tosi käytännölliset syys/keväthousut tuolle meidän koulun aloittavalle! Oli viä "kiva" pääkallon kuva housuissa. Tai siis poitsu tykkäsi:) Ja euro ei ollut paha hinta:D
 
Jiina
Lielahden Seppälässä oli lauantaina miehille hyvät valikoimat.
Kun KAIKKI miesten vaatteet oli -50% ja sanoivat että kaikkia saa ostaa sillä 1e kupongilla =).
Naisille olikin sitten aika niukka valikoima
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:
Minen ainakaan kehtaa enää hakee mitään.
Sunnuntaina olin 2 kertaa ostin molemmilla kerroilla 1e tuotteen ja tänään olin kerran.
Myyjä oli kyllä eri.
Ihan asiallista myyntiä. Sanoivat, että 1 per asiakas. Ja Vammalan Seppälä
Olikos siellä muuten myymässä se tyttö vai Tommi? Mietin vaan että kehtaisko käydä toisenkerran..
 
En mäkään ymmärrä jos kerralla antaa enemmän kuin 1/asiakas, mutta joka päivä olet kyllä uusi asiakas. Tai aina kun astut ovesta uudelleen sisään, kunhan nyt et siihen ramppaamaan jää :D Itse kävin tänään kaksi kertaa kahdessa eri Seppälässä kun oli asiaa kaupungille muutoinkin (aamupäivällä lääkäri ja iltapäivällä perheneuvola)
 
Heidu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:
Minen ainakaan kehtaa enää hakee mitään.
Sunnuntaina olin 2 kertaa ostin molemmilla kerroilla 1e tuotteen ja tänään olin kerran.
Myyjä oli kyllä eri.
Ihan asiallista myyntiä. Sanoivat, että 1 per asiakas. Ja Vammalan Seppälä
Olikos siellä muuten myymässä se tyttö vai Tommi? Mietin vaan että kehtaisko käydä toisenkerran..
Ei siellä ketään miestä ollu.
Eiks siellä oo aika hyvin niitä myyjiä. Että sinne vaan.
Mä jätän tähän, että kehtaan toistekkin mennä.
Eikä siellä oikeen mitään ollu....
 

Yhteistyössä