Seppälästä 460?:n vaatteet yhteensä 13?.

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Eipä enää saa netistä tota kuponkia tulostettua.. :D
Jokuhan sen tuohon laittoi tulostettavaksi...
Mahtaa Seppälöiden väki olla ihmeissään, kun kuponkeja vaan tulee ja tulee... Ehkä piilottavat osan (kalleimmat) ale-vaatteet... Myyvät niitä mieluummin -70% ja -50% , kun että 1 euro/kpl... :xmas:
 
vieras monistaa
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Eipä enää saa netistä tota kuponkia tulostettua.. :D
Eipä haittaa, mulla vielä yksi kuponki ja sit vaan monistamaan lisää :whistle:
Mä kun monistin, niin siitä tuli erinäköinen, eli se harmaa tausta jäi kokonaan pois... kelpaiskohan se kuitenkin..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras monistaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Eipä enää saa netistä tota kuponkia tulostettua.. :D
Eipä haittaa, mulla vielä yksi kuponki ja sit vaan monistamaan lisää :whistle:
Mä kun monistin, niin siitä tuli erinäköinen, eli se harmaa tausta jäi kokonaan pois... kelpaiskohan se kuitenkin..?
Mul tuli ihan samanlainen, värillinenkin eli se punainenkin värikin on ei siis mustavalkoinen ehkä hiukan vaaleampi vaan.
 
lisse
mahtaakohan ne myyjät nyt tietää seppälässä kupongista kun katsovat että tulostettu jostain heidän otettuuaan pois seppälä sivuilta? tuli vaan mieleen.
jos suurikin ero kupongissa kuin siinä kun vielä oli mahdollista tulostaa
 
eräs
On tuo muuten pikkasen verran nolo juttu seppälän pääjehuilta kun pistivät sivunsa pimeiksi ettei kuponkeja voi enää tulostaa. Se tarjous on voimassa 1. päivään asti joten kyllä niitä kuponkejakin pitäis saada tulostettua.
Pitäisköhän ottaa yhteyttä kuluttajasuojamieheen ja kysellä laki pykäliä moiseen touhuun :kieh
 
En minä saanut sitä sivua alunperinkään auki muuta kuin tuosta suorasta linkistä. Samalla tavalla sivu nyt aukeaa kuin perjantaina. Kokeilin myös kopioimista ja tulostamista. Ihan samanlainen kuponki. Sivun ylä- ja alareunan kirjoitukset vain erilaisia ja niillä ei väliä, ne olisi voinut leikata poiskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
On tuo muuten pikkasen verran nolo juttu seppälän pääjehuilta kun pistivät sivunsa pimeiksi ettei kuponkeja voi enää tulostaa. Se tarjous on voimassa 1. päivään asti joten kyllä niitä kuponkejakin pitäis saada tulostettua.
Pitäisköhän ottaa yhteyttä kuluttajasuojamieheen ja kysellä laki pykäliä moiseen touhuun :kieh
Höpöhöpö, kauppiaalla on oikeus levittää kampanjatuotteitaan/kuponkejaan oman harkintansa mukaan. Jos myöhästyit jaosta, et voi valittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
On tuo muuten pikkasen verran nolo juttu seppälän pääjehuilta kun pistivät sivunsa pimeiksi ettei kuponkeja voi enää tulostaa. Se tarjous on voimassa 1. päivään asti joten kyllä niitä kuponkejakin pitäis saada tulostettua.
Pitäisköhän ottaa yhteyttä kuluttajasuojamieheen ja kysellä laki pykäliä moiseen touhuun :kieh
Höpöhöpö, kauppiaalla on oikeus levittää kampanjatuotteitaan/kuponkejaan oman harkintansa mukaan. Jos myöhästyit jaosta, et voi valittaa.

Juuri näin ;)
 
villiiviini
löysin tänään alelaarista bikinit, ja tosiaan kaksi kuponkia oli mukana. ylä- ja alaosa myytiin erikseen, mutta nätisti kun kysyin myyjältä niin hän myi minulle kahdella kupongilla. 25e bikinit 2 eurolla.
 

Yhteistyössä