semmosta

  • Viestiketjun aloittaja haluton äiti
  • Ensimmäinen viesti
Yleensä
3-4 kertaa, hyvin hyvin harvoin useammin kuin kerran samana päivänä. Välillä on ollut aikoja, jolloin on suhde ollut muutenkin koetuksella, niin puolikin vuotta mennyt harvakseltaan harrastaen (kerran viikossa-kolmessa viikossa). Oltu 10 vuotta yhdessä ja kolme alle kouluikäistä on perheessä. Lähinnä vauvavuodet olleet hiljaisia.
 
haluton äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Yleensä:
3-4 kertaa, hyvin hyvin harvoin useammin kuin kerran samana päivänä. Välillä on ollut aikoja, jolloin on suhde ollut muutenkin koetuksella, niin puolikin vuotta mennyt harvakseltaan harrastaen (kerran viikossa-kolmessa viikossa). Oltu 10 vuotta yhdessä ja kolme alle kouluikäistä on perheessä. Lähinnä vauvavuodet olleet hiljaisia.
oliko ensimmäisen lapsen jälkeen haluttomuutta... mulla on nyt 1,5w poika ja ei sen jälkeen ole halut ollu entisellään... :S
 
Yleensä
Ihan varmasti hormonit jo tekevät sen, että niin kauan kuin imettää, ei halut ole niinkuin normaalitilassa. Myös lapsen tuoma väsymys ja muutenkin iso elämänmuutos vaikuttavat. Luulen, että joskus synnytyksen jälkeinen haluttomuus "jää päälle" ja silloin pitää vaan yrittää löytää se ilo uudelleen ihan harjoittelemalla. ;) Mulla ainakin kävä niin, kun ukko jaksoi onneksi sitkeästi vongata.
 
Siis
Vonkaamisen saa loppumaan vain yhdellä keinolla. Anna sille. Saatat tosiaan joku kerta huomata, että se onkin ihan kivaa. Tai oikeastaan, toinen on, että ostat sille lahjakortin thai-hierojalle.
Oikeesti, jos olet väsynyt, niin ehdota tosi pikaista tänään sillä ehdolla et saat nukkua huomenna.
 
keke
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Vonkaamisen saa loppumaan vain yhdellä keinolla. Anna sille. Saatat tosiaan joku kerta huomata, että se onkin ihan kivaa. Tai oikeastaan, toinen on, että ostat sille lahjakortin thai-hierojalle.
Oikeesti, jos olet väsynyt, niin ehdota tosi pikaista tänään sillä ehdolla et saat nukkua huomenna.
asiaa asiiaa... tuo on hyvä asenne
 
haluton äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Vonkaamisen saa loppumaan vain yhdellä keinolla. Anna sille. Saatat tosiaan joku kerta huomata, että se onkin ihan kivaa. Tai oikeastaan, toinen on, että ostat sille lahjakortin thai-hierojalle.
Oikeesti, jos olet väsynyt, niin ehdota tosi pikaista tänään sillä ehdolla et saat nukkua huomenna.[/

taidan jättää thai hieroja kortin ostamatt :D
 
clivia
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Vonkaamisen saa loppumaan vain yhdellä keinolla. Anna sille. Saatat tosiaan joku kerta huomata, että se onkin ihan kivaa. Tai oikeastaan, toinen on, että ostat sille lahjakortin thai-hierojalle.
Oikeesti, jos olet väsynyt, niin ehdota tosi pikaista tänään sillä ehdolla et saat nukkua huomenna.
Seksillä ei käydä kauppaa.Koskaan.
*Okei pane nopeesti ja lupaat ettei mun tartte antaa viikkoon*
Hyi.
 

Yhteistyössä