Selvittiin säikähdyksellä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Pojan kanssa lähdettiin aamulla mun vanhemmille ja ihan vähän kotoa lähdön jälkeen auto lähti liukkaalla käsistä. Vauhtia alle 60, pyörähdettiin vastaantulijoiden kaistan yli ojaan... onneksi ei törmätty mihinkään eikä keneenkään. Hitosti säikähdin kun tajusin että nyt mennään. Kummallekaan ei käynyt mitään, piti vaan odottaa apuvoimia että päästiin pois autosta kun oltiin siellä ojassa niin, että ovi piti avata ikäänkuin ylöspäin (rinne kun oli) enkä jaksanut sitä pitää auki. Mies tuli onneksi heti kun soitin ja poliisit ehti paikalle vähän ennen miestä.

Poika ei onneksi ehtinyt paljon tajuta, säikähti varmaan eniten sitä kun äiti alkoi kiljua :whistle: kyllä sydän hakkas tuhatta ja sataa ja itku pääs kun päästiin miehen auton kyytiin. Oli sellainen kohta että tie kääntyy loivasti ja ilmeisesti jotenkin autoa suoristaessa läks alta. Miehellä oli kuulemma aamulla ihan samassa kohdassa vähän lähtenyt myös :/ lopputalven ajelenkin sitten varmaan jotain kolmeekymppiä tien tukkona :whistle:

Me ollaan kunnossa ja ilmeisesti autokin on kunnossa kunhan se vielä saadaan ylös.

Jälkikäteen vasta tuli mieleen, että oli tuo masuvauvakin rytäkässä mukana... hiukan äidin säikähdystä laukas kun takapenkiltä kuului (heti kun miehelle olin soittanut) kirkas 2,5v:n ääni:"ei hätää äiti, isi hinaa meidät pois"

Alkuperäinen kirjoittaja voimia:
missä mäessä? nokialla? hui :/

Nokialla, mutta ei missään mäessä. Auto siis on siellä ojassa sillai että on ikäänkuin rinnettä vasten kallellaan.. en mä osaa oikein selittää... myllyltä paloasemalle päin mentäessä

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja voimia:
missä mäessä? nokialla? hui :/

Nokialla, mutta ei missään mäessä. Auto siis on siellä ojassa sillai että on ikäänkuin rinnettä vasten kallellaan.. en mä osaa oikein selittää... myllyltä paloasemalle päin mentäessä

Ok, taidan tietää kohdan, itellä kans lähtenyt siinä hanskasta :/ Hyvä et olette kunnossa!!

Jälkikäteen vasta tuli mieleen, että oli tuo masuvauvakin rytäkässä mukana... hiukan äidin säikähdystä laukas kun takapenkiltä kuului (heti kun miehelle olin soittanut) kirkas 2,5v:n ääni:"ei hätää äiti, isi hinaa meidät pois"[/quote]

ihania nuo lapset. :heart:

Onneksi selvisitte säikähdyksellä

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
Jälkikäteen vasta tuli mieleen, että oli tuo masuvauvakin rytäkässä mukana... hiukan äidin säikähdystä laukas kun takapenkiltä kuului (heti kun miehelle olin soittanut) kirkas 2,5v:n ääni:"ei hätää äiti, isi hinaa meidät pois"[/quote]

ihania nuo lapset. :heart:

Onneksi selvisitte säikähdyksellä

Toinen niin rauhallisena takapenkiltä kyseli, että missäs me nyt ollaan... ja katseli rekkoja. Ja poliisin käytyä ovella kysyi, että mikäs se oli? :D

Alkuperäinen kirjoittaja sinä:
mitäs poliisit tuumasivat?tuliko sakkoa ?vaaransit liikennettä ajokäyttäymisellä

Eipä siinä mitään tullut kun ihan normaalivauhdissa auto lähti. Ei sille mitään siinä kohtaa voinut. Rajoitusten mukaan ajoin.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Meidän auton kupeeseen meinasi tulla rellu eilen kun mutkassa siltä oli lähtenyt auto hanskasta.
Onneksi mies just ja just ehti auton vetää ojaan.. :|

Arvaapas kaks kertaa millä autolla mä olin liikenteessä...

Onneks selvisitte säikähdyksellä :hug:

Muistan pte ipanana kun äitee ajo suoraa tietä talvella liukkailla keleillä ja auto lähti käsistä pyörimään siinä suoralla pätkällä vastakkaiselle kaistalle. Tie vielä sellanen missä liikkuu hurjan paljon rekkoja tehtaalle. Onneks oli tyhjä tie. Eikä sitä sillon lapsesa tajunnu sitä asiaa sillai, myöhemin vasta alkanu miettiin mitä siinäkin olis voinu käydä.

Kyllä teillä oli onni matkassa :hug: itsellä oli pari vuotta sitten sama tilanne, mutta sattui tulemaan auto vastaan. Peltiä rytisi niin että mun auto meni lunastukseen..onneksi ei kukaan kuitenkaan loukkaantunu. Jäänyt kyllä traumat tuosta kolarista ja en oikein uskalla rattiin enää mennä talvikeleillä :ashamed:

Yhteistyössä