selvisi syy kuumeeseen(kuva)

siis eikös toi ole vauvarokkoa ilmiselvästi :D

viime yön nukkuikin hyvin.aamulla oli naama ja kaula sit pilkkua täys.



neitistä saa aina hienoja kuvia,jos salama tulee mukaan.nenä aina nutturalla ja useasti viel silmätkin kiinni :D :whistle:
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja äitix3:
ei meillä vauvarokko ihan tuollanen ollut...
No eihän se olekaan aina samanlainen, ja sitä paitsi moni sairastaa vauvarokon, eli hhv6:n ensi-infektion jopa ihan tavallisena flunssana ilman nyppyjä.
 
äitix3
no enhän mä nyt tarkottanutkaan ettei olisi vauvarokko,sanoin vaan ettei meillä ole kellään ollut noin paljon näppyjä ym.Todellakaan ei ollut tarkoitus maalata piruja seinille tai mitään muutakaan,anteeksi siis jos annoin väärän kuvan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitix3:
no enhän mä nyt tarkottanutkaan ettei olisi vauvarokko,sanoin vaan ettei meillä ole kellään ollut noin paljon näppyjä ym.Todellakaan ei ollut tarkoitus maalata piruja seinille tai mitään muutakaan,anteeksi siis jos annoin väärän kuvan.
Meillä tyttö oli just samanlaista ryyhkää ihan täynnä joka puolelta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
joo eilen illalla oli enää 37.5 lämpöä.nyt en enää aamulla mitannut,kun ei tuntunut kuumalta.kuumetta oli 2pv
Olisin melki varma et se on kyl se vauvarokko! Meil neidil oli kolmepäivää melki 39 astetta kuumetta si tuli näpyt ja kuume kaikkos...Sen jälkee oli muutaman päivän aika kiukkunen mut sitä en tiä kuuluko se enää asiaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja elohiiri0608:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
joo eilen illalla oli enää 37.5 lämpöä.nyt en enää aamulla mitannut,kun ei tuntunut kuumalta.kuumetta oli 2pv
Olisin melki varma et se on kyl se vauvarokko! Meil neidil oli kolmepäivää melki 39 astetta kuumetta si tuli näpyt ja kuume kaikkos...Sen jälkee oli muutaman päivän aika kiukkunen mut sitä en tiä kuuluko se enää asiaan :LOL:
Meidän tyttö oli kans kiukkuinen ja nukku pari päivää melkein koko ajan. Lastenhoitaja sanoi et ihan normaalia korkean kuumeen jälkeen.
 
Päivää sinne teille =)
Olen tänne eksynyt, kun mies siskon miehen polttareissa.
Tänään odotan hänen kotiutuvan.

Meillä tuolla nuorilla oli vauvarokko. Kova kuume tuli yht´äkkiä ja oli muutaman päivän.
Kuume oli kokoajan suht 40´C.
Sitten laski kuume ja tuli rokko.
 

Yhteistyössä