Ei ole, mutta miehesi tulee tartuttamaan sinulle herpeksen.Onko mieheni homo?
Lapsesi kehittyy normaalisti, ja heistä tulee älykkäitä. Valitettavasti molemmat saa herpeksen ja visvasyylän pian.Lasteni terveys huolestuttaa, ovat 3v ja 5v. Paljon kaikenlaista ollutMitä näet tulevaisuudessa?
Et, myös kuppa ja visvasyylä pysyvät sinussa jatkossakin. Mehicotohtorin piikki oli tehoton.Parannunko koskaa herpeksestä?
Ei rallata, vaan huutaa ja karjuu tuskasta. Hänelle puhkeaa perjantaina erittäin kivuliaat herpesrakkulat!Mua kiinnostaa, että rallattaako naapuri juhannuksena? Se on rallattanut nimittäin kolmena, mutta viime vuonna ei. Eli että oliko poikkeus vai rallattaako taas?
En näe herpestä itselläni. Mutta näen, että sinun herpes aktivoituu tänään. Näen jo vuotavat rakkulat.Milloin sulla itsellä alkoi toi herpes vaikuttamaan aivoihin?
Et saa, mutta saat erittäin kivuliaan herpeksen!Saano ikinä itselleni sitä henkilöä, jota rakastan eniten koko maailmassa?
Sää on sateinen. Saat myös herpeksen ja satiaiset.Millainen on juhannuksen sää jyväskylän seutuvilla?
Ei, sinä et saa herpestä, näen sen aivan selkeästi. Neekerisankkerin kyllä saat syksyllä ja koet suuren tunteen sisälläsi.Minulla ei vielä ole herpestä. Varmaan näet että sen saan kuitenkin. Vaan keneltä ja miten?
Kortit kertoo, että kohtalo kertoo, kuka saa, ja kuka ei. Näen sinun ikävän kivuliaat rakkulat.Miksi joku ei muka saa herpestä? Tämä on epäreilua!!
Huomenna paistaa aurinko, ja näen myöps, että saat herpeksen! Erittäin pahan! Olen pahoillani.Milloin näen selvän päivän?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel