Et oikein sopisi millekkään alalleJesss, haluaisin tietää, mille alalle sopisin työskentelemään.
Näen, että saat pian herpeksen ja visvasyylän, miehesi käy vieraissa.Miltä terveys näyttää lähiaikoina?
Et oikein sopisi millekkään alalle
Et ole, olet sairaalassa saatuasi erittäin kivuliaan herpeksen anukseesi.Olenko töissä 29.7?
Urologi.Täysin samaa mieltä....
Mutta jos taloudellisista syistä pakko jatkaa työntekoa, niin mikä olisi vähiten ei-sopiva.
Ehkä pitäisi suuntautua terveydenhoitoalalle....siellä näyttää ainakin riittävän töitä.Et ole, olet sairaalassa saatuasi erittäin kivuliaan herpeksen anukseesi.
Et saa, mutta saat herpeksen värkkiisi!Saanko pian paljon rahaa?
Saat pääpotin, eli herpeksen penikseesi.No ens viikon oikiat lottonumerot mutta laita yksärinä että mie saan yksin sen pääpotin![]()
Tilenteesi on vuoden kuluttua se, että kärsit pahasta herpeksestä pimpassasi.Missä olen vuoden kuluttua? Minkälainen tilanne siis elämässä?
Kyllä, mehicotohtori antaa piikin tussuusi ja näin poistaa taudit.Paranenko koskaan herpeksestä ja visvasyylästä?
Miehesi tulee jättämään sinut, koska saat vieraissa käynnin seurauksena visvasyylän ja kupan.Rakastaako mieheni minua? Olemmeko yhdessä loppuelämämme?
...ei varmaan, eiköhän se anna mulle vaan sen herpeksen
Näen, että saat pian erittän pahan herpeksen. Pillusi tulee näyttämään rivolta kukkakaalilta.meikös ala olla pikkunatiaisten nukkumaanmenoaika?
Jormalla, unohdit sen hänen asuntoonsa. Sait myös Jormalta todella ärhäkän herpeksen.Missä on kadonnut hellemekkoni?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel