Selittäkää miksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no jospa se on osaltaan siitäkin kiinni et ku seurustelee ni sillo on semmone avoin, iloinen ja itsevarma kun ei tarvitse kehenkään vaikutusta olla tekemässäkään ja siten on sit myöskin puoleensavetävämpi :) näin mä sen oon aatellu :)

Nainen on itsevarmempi ja tyytyväisempi itseensä yleensä parisuhteessa olevana, vieläkin meitä vainoaa ajatus että naiseutemme määritellään parisuhteen kautta, ei siitä olla päästy feminismin myötä vielä irti, siellä se piilotajunnassa asustelee. Joten olemme näyttävämpiä itsevarmuudessamme varattuina ja se kiehtoo miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Nainen on itsevarmempi ja tyytyväisempi itseensä yleensä parisuhteessa olevana, vieläkin meitä vainoaa ajatus että naiseutemme määritellään parisuhteen kautta, ei siitä olla päästy feminismin myötä vielä irti, siellä se piilotajunnassa asustelee. Joten olemme näyttävämpiä itsevarmuudessamme varattuina ja se kiehtoo miehiä.
Eikä vainoa, minua ainakaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Eikä vainoa, minua ainakaan :D

Tarkoitin yhteiskuntamme yleisiä mielipiteitä, poikkeukset vahvistanee säännön.. Tuo ei ollut siis oma mielipiteeni siitä miten naisen kuuluisi tuntea itsensä kunnolliseksi naiseksi.

Yhteistyössä