siis miksi kauppoihin ei tuu uusia cars autoja???

NalleKarhuÄiti

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
2 282
1
36
mie oon joulun jälkeen ettiny joka kaupasta missä oon käynyt mutta ei missään ole.
lelutapulissa luvattiin että toukokuussa tulee lisää cars autoja mutta eipä vaan ollut.
tuolla huutiksessa niitä olis pilvin pimein mutta en haluais sieltä tilata mutta kai se on kohta pakko kun pojan synttärit lähestyy ja kun niitä ei kaupoista löydy :kieh:

Mä tänään huomasin saman. Toysrusissa sanoivat, että tilauksia on niin paljon sisässä, ettei niitä tahdo saada. Mutta luulen, että cars alkaa kohta olemaan menneen talven lumia ja tulee uudet hahmot.

..huomasin ohikulkiessani Vapaavalinnassa uusia cars autoja. Ainakin luulen niin, oli mm. possuauto ja muutma muu (niiden nimiä en tiedä). Hinta oli 4.95 tai 5.95 noilla pikkuautoilla. :-)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kyllä niitä tulee kauppoihin mutta kun taitavat mennä suurin osa suoraan noille huuto.net myyjille=(

No, ei varmaan kaikki, mutta osa sitä harrastaa. Ostakoon ne ketkä niiltä "huijareilta" haluaa ostaa, mutta mä en rahoita kenenkään kotilorvailua. Mä mieluummin ostan kaupasta tai sitten odotan sen aikaa, että tulee vastaan kirpparilla halvalla, kun buumi on ohi.

Hassua, että just yhtäkin julistetta myydään netissä 12 euron lähtöhintaan (muistaakseni), eipä ole näyttänyt sillä myyjällä kauheasti kauppa käyvän. Sama juliste maksaa kaupassa 6 euroa :whistle: Tietty onhan niitä, jotka asuvat syrjemmässä ja lelut eivät ole saatavilla, joten silloin ehkä edullisempaa ostaa noin...mene ja tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kyllä niitä tulee kauppoihin mutta kun taitavat mennä suurin osa suoraan noille huuto.net myyjille=(

No, ei varmaan kaikki, mutta osa sitä harrastaa. Ostakoon ne ketkä niiltä "huijareilta" haluaa ostaa, mutta mä en rahoita kenenkään kotilorvailua. Mä mieluummin ostan kaupasta tai sitten odotan sen aikaa, että tulee vastaan kirpparilla halvalla, kun buumi on ohi.

Hassua, että just yhtäkin julistetta myydään netissä 12 euron lähtöhintaan (muistaakseni), eipä ole näyttänyt sillä myyjällä kauheasti kauppa käyvän. Sama juliste maksaa kaupassa 6 euroa :whistle: Tietty onhan niitä, jotka asuvat syrjemmässä ja lelut eivät ole saatavilla, joten silloin ehkä edullisempaa ostaa noin...mene ja tiedä...

Ja ainakin yksi kauppias on myynyt noita huoltorekkoja, HV noin 60e ja BR-leluissa se maksaa 24,90e
No jos ei lähialueella ole niin kalliiksi se tulee hakeminenkin. Prismassa oli ainakin meillä päin noita pikkuautoja vaikka mitä

Ainakin täällä Joensuun Prismassa niitä on ollu viimeaikoina aina kori täynnä.Kivasti on kokoelma karttunu kun joka kauppareissulla lähtee yks auto mukaan
http://rave.irc-galleria.net/m/images10/00/94/54/15/61559823.jpg

mutta ystäväni toi niitä reissusta ja Usasta olen tilannut sitten lisää niitä. Möin eräälle palstalaiselle näitä 8? kpl eli samaan hintaa mitä olen usasta niistä maksanut. jäivät tulliin niin hinta hieman nousi. Minusta on vaan ihana ilahduttaa myös muiden lapsia :) Tiedän miten vaikea näitä on löytää

Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Ainakin täällä Joensuun Prismassa niitä on ollu viimeaikoina aina kori täynnä.Kivasti on kokoelma karttunu kun joka kauppareissulla lähtee yks auto mukaan

Moi! Vieläköhän niitä olisi prismassa? Parhaat kyl varmaan jo mennyt. Possu auto+niitä ensimmäisiä meiltä jo löytyykin mutta kunkku, Jasu Juntti ainakin puutuu... Prismaan matkaa yli 30km niin en kehtaisi turhaan lähteä sinne ajamaan

Moi! Vieläköhän niitä olisi prismassa? Parhaat kyl varmaan jo mennyt. Possu auto+niitä ensimmäisiä meiltä jo löytyykin mutta kunkku, Jasu Juntti ainakin puutuu... Prismaan matkaa yli 30km niin en kehtaisi turhaan lähteä sinne ajamaan
Eilen kävin niin oli ainaski Jasu juntti ja sitten niitä rokkiautoja jotka nukutti maken siinä elokuvassa. Sitten Ramonea oli erivärisinä.
Aika usein sinne on nyt niitä tullut. Aina on kori täynnä ollu kun on käyty.

Eilen kävin niin oli ainaski Jasu juntti ja sitten niitä rokkiautoja jotka nukutti maken siinä elokuvassa. Sitten Ramonea oli erivärisinä.
Aika usein sinne on nyt niitä tullut. Aina on kori täynnä ollu kun on käyty.

Kiitos vastauksesta. Lähdempä tästä prismaan ajelemaan :)

Yhteistyössä