P
pikkupiika
Vieras
Hei, olen koettanut selvittää tuota selällään nukkumista näin loppuraskaudesta (viikot 34+). Neuvolantäti sanoi, että ehdottomasti pitää nukkua kyljellään, vaikkei äidillä olisi mitään oireita. Mutta kun en pysy kyljellään, vaikka siihen asentoon yritän asetella nukkumaan mentäessä. Olen koettanut tyynyjä ja vaikka mitä esteitä, niin aina herään selällään...