Tuomenmarja: Meillä on tilanne nyt sellainen, että olin toisessa seurantaultrassa eilen ja follikkeli oli kypsynyt jo 15mm. Siis nyt 2 päivää pistelen vielä Puregonia ja irrotuspiikin keskiviikkona. Perjantaina on edessä ensimmäinen inseminaatio. Vähän jo nyt jännittää ja huolettaa onko tuosta mitään apua? Minulla kun todettiin eilen myös kilpirauhasen vajaatoiminta ja en tiedä tepsivätkö lääkkeet vielä näin nopeasti? Epäilen kyllä että eivät tepsi. Saattaa kyllä nyt meilläkin mennä aikaa ennenkuin tärppi käy, koska voi mennä pitkänkin aikaa, että kilpirauhasarvot tasoittuvat kohdilleen. Ja lukenut olen tapauksista, että joilla arvot ovat lääkityksen myötä tasaantuneet kohdilleen, mutta silti hoidoista huolimatta raskaus ei ole vain alkanut. Minullakin kun on ollut jo 2 vuotta kummaa väsymystä ja reilu 2,5 vuotta kummaa lämmönvaihtelua. Viime syksynä koin, että muistini on alkanut huonontua. Luulen, että kaikki nuo oireet johtuvat tästä kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Mutta saa nyt nähdä miten käy. Tsemppiä ja kaikkea hyvää odotusaikaasi!! Kertoilehan jatkossakin miten raskautesi on edennyt.