Enpä ole aikoihin täällä käynyt. Mukava, että meitä sekudoja on tullut lisää ja että keskustelu on ollu väliin vilkastakin
Pahoittelut
Katriinalle Miten jaksat? Mulla on takana neljä peräkkäistä keskenmenoa ennen nykyistä raskautta. Tiedän todella miltä ne tuntuvat. Yksi neljästä (ensimmäinen) oli varhainen km. Jostain olen kuitenkin aina saanut voimia uuteen yritykseen. Se toive vauvasta vain on niin suuri. Kovasti voimia sinulle/teille!
Tikru Toivon sydämestäni, että teillä onnistuisi nyt. Olisitte sen kyllä ansainneet! Kaikkea hyviä tunnesekamelskan keskelle!
Onnea raskautuneille!
Hipkukallakin kaksi kyytiläistä :heart: :heart:
ON: Mulle tää raskaus on ollut henkisesti tosi rankka noiden peräkkäisten km:jen jälkeen. Vasta kun siirryttiin yli rv20, olen alkanut vähitellen hienoisesti uskoa ja toivoa, että saisin tämän vauvan elävänä syliin asti. Nyt on siis menossa rv24. Aika näyttää. Kevät oli muutenkin rankka, koska jouduin olemaan 2kk sairaslomalla työpaikan homeongelmien vuoksi. Reagoin niille voimakkaasti ja erään lääkärin mukaan se on saattanut jopa aiheuttaa näitä keskemenojakin. Ehkä myös lapsettomuusongelman?! Sitä ei kuitenkaan kukaan halua myöntää.
Hipkukka Sanoit, että sua jännittää luopua lugeista. Mä sain tähän raskauteen tueksi Crinonet (vastaa lugeja). Ne lopetettiin rv 8. En tiedä oliko niistä se ratkaiseva apu, koska en saanut km:a. Aiemmin niitä on käytetty vaan PASien yhteydessä ja meillähän kaikki PASit tuottivat negan. Todennäköisesti on kuitenkin niin, että rv 8 paikkeilla istukka alkaa jo toimia niin hyvin, että ylläpitää itse raskautta eikä siihen enää tarvita keltarauhashormonia avuksi. Niin mulle selitettiin lapsettomuushoitoklinikalta.