Tikrulle ONNEA PLUSSAUKSEEN!!! IHANAA!! nyt varmasti onnistaa!!! Pakko!Täällä on kaukki ulokkeet pystyssä sen puolesta!
Tuomenmarjalle PAHOITTELUT! ((((hali))))
Meilläkin 6,5-v. poika kysyi viime viikolla: "miksi äiti sä et saa vauvaa?" Mitäs siihen sit sanot...?!?!? Mä sanoin, että ei niitä vauvoja saa aina vaikka haluais. Tuo poika on muutenkin innokas muiden vauvojen suhteen ja haluaa sylitellä ja sössöttää...
Voi kun nuo on jo sitten isoja poikia jos tästä nyt joskus meille vauva tulee. toivottavasti eivät ehdi 8 v. täyttämään ennen sitä. *rukoilee*
Mullakin on 2 (!) kaveria, jotka odottaa nyt 4. lastaan. Toiselle olen läheinen, toiselle en... Toisen raskaus tuntuu niiiiin pahalta; sen takia ku just ite oli toivomassa plussaa ja just oltiin saatu tietää että miehen simpat on vähentyneet ja ehkä joudutaan rankkoihin hoitoihin.
Tuo toinen on yläasteaikainen kaveri ja toisen pojan kummi; hänen raskautensa ei aiheuta niin paljon pahaa mieltä, koska ei hänellä ole raskaudet alkaneet tuosta vaan ja hänellä on takana 1 kuolleen lapsen synnytys. :'( Joten ei oo ollut helppoa. En mä silti tiedä sen toisen keverin koko taustaa; että onko km:ja. Mutta 4. lapsi 8 vuoden sisällä... En halua kuulla koko jutusta ja välttelen hänen näkemistään; mies onkin enemmän sinne päin yhteydessä sen miehen kanssa.
Kait tähänkin kohta turtuu... Mä syön nimittäin masennuslääkettä, joka vaikuttaa siihen että tunteet ei niin paljoa "korostu" eli voin katsoa synnytys- ja vauva-ohjelmia eikä tunnu oikein missään... on sellainen turta olo ja tuijotan vaan: en oo onnellinen, en liikutu, enkä myöskään tunne surua tai ketkeruutta omasta puolesta... Olen miettinyt että syön näitä lääkkeitä vielä sen puol vuotta, ja jos lääkäri on suotuisa voisin pikku hiljaa sitten lopetella... tai en tiä onko sillä kiire - mun syömä määrä on kuitenkin niin vähäinen.
*huoh*
tulipa taas purettua. kiva kun olette siellä, vaikka välillä tuntuukin omituiselta ja typerältä täällä "itsekseen" pölistä...