K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Suunnitelluissa sektioissa taitaa olla useimmiten vaakaviilto ja hatasektioissa pystyviilto.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pystyyn, kaikessa lukee hätäsektio, vaikkei nukutettu, eikö silloin vain kiireellinen?
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Mulle tehtiin suunniteltu sektio...tai no siis...hmmm... olisko se nyt sit ollu kiireelinen? Kun vedet meni yllättäen viikkoa ennen tuota suunniteltua. Enivei, viilto on pystyyn.
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Mulla kysyttiin suunnitellussa sektiossa kummin päin haluan ja halusin pystyyn. Äitini sanoi sillon et huonompi vaa'assa kun maharemppa kasvaa ja alkaa roikkua just sen arven yli, on vähän kuin taittokohta.
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Mulla kysyttiin suunnitellussa sektiossa kummin päin haluan ja halusin pystyyn. Äitini sanoi sillon et huonompi vaa'assa kun maharemppa kasvaa ja alkaa roikkua just sen arven yli, on vähän kuin taittokohta.
Samalla tavalla se taittokohta on tässä pystyssäki. Näyttää vähän perseeltä :heart: Okei, mulla kurottiin ehkä ihan inasen liian piukkaan noi tikit toisella kierroksella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pyllyltä näyttää:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Mulla kysyttiin suunnitellussa sektiossa kummin päin haluan ja halusin pystyyn. Äitini sanoi sillon et huonompi vaa'assa kun maharemppa kasvaa ja alkaa roikkua just sen arven yli, on vähän kuin taittokohta.
Samalla tavalla se taittokohta on tässä pystyssäki. Näyttää vähän perseeltä :heart: Okei, mulla kurottiin ehkä ihan inasen liian piukkaan noi tikit toisella kierroksella![]()
Tarkoitti varmaan sitä että haava jää sinne makkaroiden alle piiloon,ja sittenpä se hiostuupi siellä aika mukavasti ja ehkä tulehtuupi.
Mun rellukan sais tukea kepeillä ylös ettei haava jäis makkaroiden alle piiloon.
Onneksi on tehty pystyyn,niin sai toisen perseen tosiaan kaupan päälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eke:kiireellinen-vaaka
suunniteltu-vaaka
päivystys-vaaka
suunniteltu-pysty
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja pyllyltä näyttää:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Mulla kysyttiin suunnitellussa sektiossa kummin päin haluan ja halusin pystyyn. Äitini sanoi sillon et huonompi vaa'assa kun maharemppa kasvaa ja alkaa roikkua just sen arven yli, on vähän kuin taittokohta.
Tarkoitti varmaan sitä että haava jää sinne makkaroiden alle piiloon,ja sittenpä se hiostuupi siellä aika mukavasti ja ehkä tulehtuupi.
Mun rellukan sais tukea kepeillä ylös ettei haava jäis makkaroiden alle piiloon.
Onneksi on tehty pystyyn,niin sai toisen perseen tosiaan kaupan päälle![]()
Sanos muuta! Ei oo monella tuplapyllyä!
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja eke:kiireellinen-vaaka
suunniteltu-vaaka
päivystys-vaaka
suunniteltu-pysty
Tarkoitit varmaan tuolla viimeisellä HÄTÄ ? =)
Alkuperäinen kirjoittaja eke:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja eke:kiireellinen-vaaka
suunniteltu-vaaka
päivystys-vaaka
suunniteltu-pysty
Tarkoitit varmaan tuolla viimeisellä HÄTÄ ? =)
en tarkoittanut : )
kolmatta leikatessa lääkäri sanoi, että on niin paljon kiinnikkeitä matkalla kohtuun että seuraava viilto tehdään pystyyn.
Itse kohtulihaksen sanoi olevan hyvässä kunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Mulla kysyttiin suunnitellussa sektiossa kummin päin haluan ja halusin pystyyn. Äitini sanoi sillon et huonompi vaa'assa kun maharemppa kasvaa ja alkaa roikkua just sen arven yli, on vähän kuin taittokohta.